וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלתה תמונת ביקיני מחוף הים ופספסה פרט "נועז" שהחריד אותה

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 23:48

כל מה שמאדי רצתה לעשות היה לצלם תמונה חמודה שלה בביקיני בחוף הים - אך במקום זאת התמונה שלה בסופו של דבר תיעדה פרט מפתיע - שהפך את כל הסיפור לפדיחה נוראית ולהיט ויראלי

לא הבחינה בפדיחה נועזת שנוצרה בגלל אשליה בתמונה שלה מחוף הים/TikTok/@madimarotta

מכירים את זה שאתם מצטלמים, מרוצים מעצמכם ומהתוצאה ומפרסמים את התמונה ברשתות החברתיות השונות - ורק אז שמים לב לפרט שמוציא אתכם רע? זה בדיוק מה שקרה למאדי מארוטה, שהעלתה לאינסטגרם שלה תמונה חמודה שלה מחוף הים במיאמי עם ביקיני.

רק שהיא לא שמה לב שסמוך לחלק התחתון של בגד הים שכבה אישה, שהמיקום של הזרוע שלה יצרה אשליה בה נראה כאילו למאדי יש איבר מין גברי. מאדי העלתה את התמונה וסיפור הפדיחה גם לטיקטוק שם הסירטון שלה צבר במהירות לא פחות מ-6 מיליון צפיות של אנשים, שכמובן, מיהרו להסתלבט עליה.

ככה זה נראה

מאדי ניסתה להסביר את הפאשלה וכתבה: "ניסיתי לצלם תמונה חמודה בסאות' ביץ' והיד של הבחורה גרמה לי להיראות כאילו יש לי איבר מין תלוי מקדימה. תהנו".

הסרטון שעלה לרשת החברתית צבר כמעט מיליון לייקים ו-15 אלף תגובות מאנשים משועשעים. מאדי גם קיבלה עצות כיצד להסיר את הזרוע של הבחורה מהתמונה שלה באמצעות פוטושופ.

עוד בוואלה!

סרטון ריקוד תמים לכאורה הפך לויראלי - בגלל זוג נועז ברקע

לכתבה המלאה

זה מה שקרה לה מיד לאחר שפרסמה את התמונה

@madimarotta

Reply to @dflavoredjuulpod ##greenscreen i don't know why my airpods sound like that lol but here's my issue since this is a reoccurring comment

♬ original sound - madi marotta

היא לא ציפתה שככה היא תהפוך למפורסמת

וזו התמונה שהיא פרסמה בסוף

בסרטון שהעלתה מאוחר יותר, מאדי אמרה שהיא העלתה את התמונה המקורית לאינסטגרם ואחרי כמה שניות היא קיבלה הודעות מחברים והחליטה להסיר את התמונה.

מאוחר יותר חבר עשה פוטושופ לתמונה כדי להסיר את זרוע האישה, אך מאדי הסבירה כי הניסיון שלו היה לא טוב מספיק כדי להיות מוצג באינסטגרם שלה. מאז שהיא הפכה לוויראלית מאדי הוצפה בהצעות לפוטושופ שיעלימו את הזרוע הגסה שהופיעה בטעות בתצלום שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully