וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושיית הרשת נעצרה בחשד להונאה - והראיות: פוסטים באינסטגרם

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 23:13

פרקליטות מחוז מסצ'וסטס מתכוונת להשתמש בפוסטים באינסטגרם של הנאשמת כראיות מפלילות להונאה שביצעה בסך 100 אלף דולרים - אותם השיגה במרמה דרך הלוואה פדרלית הניתנת לנפגעי הקורונה

דניאל מילר, משפיענית רשת ממיאמי, פלורידה, חולקת תמונות מאורח חייה הראוותניים ומנסיעותיה היקרות מסביב לעולם עם יותר מ-34 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, killadmilla. אלו הופתעו בשבוע שעבר לגלות שהכוכבת שלהם אינה מי שהם חשבו שהיא, לאחר שזו נעצרה בחשד לגניבת זהות והונאה בנקאית בסך 100 אלף דולר - סכום בו השתמשה כדי להשוויץ בפני העולם בחייה המזויפים.

מילר בת ה-31 עומדת בפני עונש של 20 שנות מאסר, כך דיווחו בפרקליטות מחוז מסצ'וסטס הנעזרת בפוסטים שלה באינסטגרם כחלק מהראיות למעשיה. מילר נעצרה בשבוע שעבר והוגש נגדה כתב אישום בטענה שהשתמשה במידע אישי של תושבת מסצ'וסטס כדי להשיג במרמה הלוואה פדרלית הניתנת לנפגעי המשבר הכלכלי במגיפת הקורונה.

על פי הודעה מטעם פרקליטות ארצות הברית ובהתבסס על חקירה שערכו במשרד לביטחון פנים ובכוח המשימה להונאות בנקאיות, מילר גנבה לכאורה את זהותה של תושבת מסצ'וסטס באמצעות גישה לחשבון הרישום המקוון שלה באתר לרישוי כלי רכב (RMV). לאחר מכן היא השתמשה לכאורה במידע הגנוב כדי לפתוח חשבון בנק על שמה ולהגיש בקשה להלוואה בטענה שהיא נפגעה כלכלית במשבר הקורונה, הלוואה שהונפקה על ידי הממשלה הפדרלית באמצעות מינהל העסקים הקטנים האמריקניים (SBA). יותר מ -102 אלף דולר הופקדו בחשבון הבנק שלה מה-SBA באוגוסט 2020.

מילר השתמשה לכאורה בכסף להזמנת טיסה פרטית לקליפורניה על שם האישה שזהותה נגנבה. על פי ההערכות, המשפיענית הזמינה את הטיסה באמצעות רישיון נהיגה מזויף על שם הקורבן ובו תמונה של מילר. היא מואשמת גם במשיכת כספים מחשבון בנק על שם הקורבן. לאחר הפקדת ההלוואה לחשבון הבנק, מילר שיתפה פוסטים בהם היא נראית מבלה במספר מלונות יוקרה בקליפורניה. פרקליטות ארה"ב ציינה כי עסקאות באמצעות אותו חשבון בנק נערכו גם במלונות אלה, תוך ציון דוגמה אחת שבה נגבה חיוב של 5,500 דולר ממלון היוקרה פטיט ארמיטג', ימים ספורים לאחר שמילר פרסמה תמונה שלה שם.

על פי החשד מילר לא הסתפקה בקורבן אחד, שכן ממצאי החקירה מראים כי כתובת ה-IP ששימשה לבקשת ההלוואה שימשה גם לגישה לחשבונות ה- RMV המקוונים של אנשים אחרים. לכאורה זהותם שימשה לבקשת הלוואות בסך של יותר מ-900,000 דולר. מילר צפויה להתייצב בבית המשפט המחוזי בבוסטון מאוחר יותר השנה. אם תורשה בהונאה בנקאית, היא תעמוד בפני עונש של 20 שנות מאסר, עד שלוש שנות שחרור בתנאי וקנס של עד 250,000 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully