וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה נחשפה: כך תשיגו התאמה בטוחה באפליקציית טינדר

1.6.2021 / 23:19

כמעט כל רווק או רווקה מכירים את אפליקציית ההיכרויות והסטוצים הפופולארית, אבל לא תמיד מצליחים להשיג שם מאטץ'. אבל אל דאגה - בחור אחד שבר את הרשת אחרי שחשף שיטה שתסתדר לכם הצלחה בטוחה

מחקר מצא: רוב תמונות הפרופיל בטינדר משעממות/סיפור בדקה

נואשים כבר למצוא התאמה (מאטץ') בטינדר? בחור בשם גארני העלה לטיקטוק סרטון שלטענתו יעזור לכם למצוא בקלות התאמה באפליקציית ההיכרויות/סטוצים הפופולארית. מה הטריק שלו? גארני חשף שאם אתם טוענים מחדש את האפליקציה, אז האדם השני שיופיע בכל פעם הוא "התאמה מובטחת" - כלומר מישהו שכבר העביר אתכם ימינה.

בסרטון גארני מראה כיצד הוא פותח את האפליקציה ומדפדף ימינה פעם אחת. הוא לא מוצא התאמה בפעם הראשונה, אך בפעם השנייה שהוא עושה את זה הוא מיד משיג התאמה עם הבחורה השנייה שהוא רואה.

ככה זה עובד

כדי להדגים שהשיטה שלו לא מקרית, הוא הראה כיצד הוא סוגר את האפליקציה ופותח אותה מחדש ואז שוב עושה את אותו טריק. מדפדף ימינה פעמיים ושוב מוצא התאמה עם הבחורה השנייה.

הסרטון שלו צבר יותר מ-3 מיליון צפיות ואלפי תגובות מאנשים שסיפרו שבדקו בעצמם את הטריק וגילו שהוא עובד (אבל כמובן שהיו כאלה שאמרו שזה לא עבד להם, אבל ייתכן שהסיבה לכך היא שאף אחד לא העביר אותם ימינה בכלל).

עוד הוכחה שזה עובד

אז למה (לכאורה) הטריק הזה עובד? חלק מהגולשים הציעו את הסברה שזה קורה בגלל שהאלגוריתם של טינדר (שנותר כמובן מסתורי ולא ידוע) תמיד יציג לך בדיפדוף השני אדם שהעביר אותך ימינה - כלומר מעוניין בך.

בנוסף נטען גם בעבר כי האלגוריתם בוחר להציג אדם פופולרי במיוחד ומושך כפרופיל הראשון שאתה רואה על מנת "למשוך אותך פנימה" - כך לפי טיקטוקר אחר, ספייק, שפרסם סרטון על זה בשנה שעברה - שגם הוא טען שהדיפדוף השני תמיד יהיה התאמה.

אתם מוזמנים לנסות בעצמכם ולגלות לנו אם זה עובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully