וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו נעזור לכם לבחור סמארטפון עד 1,500 שקלים

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 13:47

כבר מזמן לא צריך להוציא אלפי שקלים כדי ליהנות מסמארטפון שכולל יכולות מתקדמות, לצד עיצוב מרשים. רגע לפני החזרה ללימודים, אספנו עבורכם את המכשירים המשתלמים ביותר שתוכלו למצוא בחנויות. לגזור ולשמור

סמארטפונים. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סמארטפונים/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

שוק הסמארטפונים בישראל מוצף. חדשות לבקרים יוצאים דגמים חדשים, חלק מהיצרניות הסיניות מחליפות דגמים בקצב יותר מהיר ממה שאתם מחליפים גרביים, ויש המווון מבחר, לרמה שהעסק כבר נהיה מאוד מבלבל. אז אנחנו בוואלה טכנולוגיה נחלצים לעזרה: אם אתם מחפשים סמארטפון חדש בטווח של כ-1,500 שקלים, זו הכתבה בשבילכם.

בניגוד לגזרת הטלפונים העיליים (4,000 שקלים וצפונה), שם אין הרבה מבחר (למרות שגם זה הולך ומשתנה) , גזרת הביניים והביניים העילית כאמור מוצפת בדגמים, ולאחרונה המבחר רק התרחב עם כניסתם של מותגים כמו רילמי ואופו (שניהם מאותו בית) לישראל, והאח הנוסף שלהם, ViVo שגם הוא בדרכו לארץ הקודש.

אז בחרנו עבורכם חמישה דגמי טלפונים שלדעתנו המקצועית הם טובים ומוצלחים, ובסך הכל מספקים חוויית שימוש כללית מוצלחת בכל הסעיפים, ואין בהם חסרונות מהותיים, וכמובן, תומכים בדור חמישי.

OnePlus Nord CE 5G

עורך המדור ינון בן שושן כינה את הטלפון הזה "המלך החדש של שוק הביניים", והכינוי מוצדק. אמנם, הוא חורג מהרף של 1,500 שקלים במאה שקל (מחירו הרשמי עומד 1,599 שקלים), אבל מאת השקלים הנוספים האלה בהחלט משתלמת:

OnePlus Nord CE 5G. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Oneplus Nord CE 5G/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אתם מקבלים כאן מכשיר 6.43 אינץ' שנראה מעולה, עם מסך Fluid AMOLED שבדרך כלל נמצא בטלפונים יקרים יותר (רזולוציית FHD) וקצב רענון של 90 הרץ, מעבד סנאפדרגון G750 במהירות מקסימלית של 2.2 גיגההרץ, 256 גיגהבייט אחסון (ללא מקום לכרטיס זיכרון חיצוני) ו-12 גיגהבייט זיכרון.

כמובן, יש תמיכה בדור חמישי, מערך צילום מצוין עם מצלמת 64 מגהפיקסל ראשית, ומצלמת סלפי קדמית עם תמיכה ב-HDR , קורא טביעות אצבע מהיר ואיכותי מתחת למסך, אנדרואיד 11 בגירסת Oxygen הנקייה למדי של OnePlus וסוללת 4,500 מיליאמפר עם טעינה מהירה. בשביל 1,600 שקלים - זו המון תמורה. מי שרוצה לחסוך 200 שקלים, יש גירסת 8 גיגהבייט זיכרון (מספיק בהחלט) ב-1,400 שקלים.

OPPO A94

ה-Oppo A94, גם הוא מבית היוצר של BBK, התאגיד הסיני שמייצר גם את OnePlus לעיל - הוא מתיחת פנים של הדגם הקודם, ה-A93 שגם הוא משווק כאן. ה-A94, שגם הוא נמכר במחיר שוק בין 1,500-1,600 שקלים הוא סוג של גירסה עממית יותר של ה-Nord CE: גם הוא בגודל 6.43 אינץ', יש לו מסך Super AMOLED ברזולוציה של 1080 על 2400 פיקסלים, 8 גיגהבייט זיכרון ו-128 גיגהבייט של אחסון.

OPPO A94. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
OPPO A94/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מה שכן, אין לו חריץ לכרטיס זיכרון, שזה קצת מצער. יש כאן תמיכה בדור חמישי, אבל המעבד קצת יותר צנוע, מבית מדיהטק (שלאחרונה עולה וצומחת), ה-Dimensity 500U שמיוצר בתהליך של 7 ננומטר וזכה לשבחים, במהירות שעון של 2.84 גיגההרץ.

מבחינת מערך הצילום הוא קצת יותר צנוע אף הוא, עם מצלמת 48 מגהפיקסל, ואם לשפוט לפי הביצועים של הדגם הקודם, ה-A93 שבדקתי בעצמי ויש לו מערך צילום זהה - צילום הלילה שלו קצת צולע, אבל ברוב מצבי הצילום הוא יספק את הסחורה. עוד תקבלו כאן קורא טביעות אצבע מתחת למסך, שקע אוזניות מסורתי, סוללה של 4,300 מיליאמפר ומטען מהיר של 30 וואט (למרות שלאחרונה ראינו ביצועים של מטעני 65 וואט וצפונה, ופתאום 30 וואט נראה לנו איטי...).

Xiaomi POCO F3

כשדיברתי על חברות שמוציאות ומכריזות על דגמים חדשים חדשות לבקרים, הסתכלתי עליכם שיאומי. החברה הזו מכריזה על כל כך הרבה דגמים, ולכל דגם יש בין שלושה לארבעה תת-דגמים ברמות תמחור שונות, שלפעמים פשוט קשה לעקוב...

שיאומי עלתה לגדולה בזכות היכולת שלה לארוז חומרה חזקה ולמכור אותה במחיר נמוך. בחלק מהדגמים האחרונים שלהם העסק קצת התחיל לצלוע לפי דעתי, אבל סדרת ה-POCO שלהם (תת מותג נפרד) היא סוג של חזרה למקורות: חומרה עילית במחיר תחתי. ה-POCO מכוון לגיימרים בדרכים או לכל מי שרוצה מכשיר עם ביצועים חזקים, אבל לא רוצה לשלם יותר מדי.

Xiaomi POCO F3. Xiaomi,
Xiaomi POCO F3/Xiaomi

ה-POCO F3 נמצא כיום בדיוק מתחת לרף של 1,500 שקלים, ומציע המון:

נתחיל מזה שזהו טלפון 6.67 אינץ', עם זכוכית גורילה 5 מאחור ומלפנים ועמידות בפני אבק ומים. המסך הוא מסך AMOLED איכותי ברזולוציית FHD עם קצב רענון של 120 הרץ ותמיכה ב-HDR. המעבד הוא מעבד סנאפדרגון 870 מהסדרה העילית של קוואלקום, מיוצר בשבעה ננומטר ועם מהירות ששוברת את רף השלושה גיגההרץ (3.2 בליבה העילית). כך שמבחינת ביצועים מדובר במפלצת.

יש לו שתי גרסאות, אחת עם 128 גיגהבייט אחסון וששה גיגהבייט זיכרון, ואחת עם 256 גיגהבייט אחסון ו-8 גיגהבייט זיכרון. יש לו מערך צילום משולש, עם מצלמה ראשית של 48 מגהפיקסל, ומצלמת הסלפי הקדמית היא 20 מגהפיקסל, עם תמיכה ב-HDR.

בנוסף, יש לו רמקולים סטראופוניים, סוללת 4500 מיליאמפר/שעה עם תמיכה ב-PD למטענים תואמים, ומטען 33 וואט מכובד משלו. למי שמחפש מכשיר מולטימדיה או משחקים עצבני, זה המכשיר בשבילו.

Samsung A52

ענקית הסלולר הקוריאנית לא יכלה להשאיר את גזרת הביניים לסיניות שיכרסמו במכירות שלה, ולכן יצאה כבר לפני כמה שנים, עם סדרת הביניים גלקסי A, שזכתה להצלחה לא מבוטלת: האיכות של סמסונג, בפחות כסף. אחד המכשירים שלאחרונה זכה לשבחי המבקרים, הוא ה-A52 החדש, שמחיר המומלץ הוא 1,349 שקלים.

בדומה לשיאומי ול-POCO, גם סמסונג, שמייצרת לא מעט מרכיבי הסמארטפונים בעצמה, יכולה להרשות לעצמה לדחוס חומרה משובחת גם למכשירים הזולים שלה, וה-A52 הוא דוגמה מצוינת: מדובר בסמארטפון בגודל 6.5 אינץ', עם מסך Super AMOLED ברזולוציית FHD וקצב רענון של 120 הרץ, המוגן בזכוכית גורילה 5.

סמסונג A52. סמסונג,
סמסונג A52/סמסונג

המעבד הוא מעבד סנאפדרגון 750G כמו ב-Nord CE, ויש כאן שלוש גירסאות של שילובי זיכרון/אחסון: ששה גיגהבייט ו-128 אחסון , שמונה גיגהבייט זיכרון ו-128 גיגה או 256 גיגהבייט אחסון, לבחירה. יש כאן מקום לכרטיס אחסון חיצוני (הללויה!), אבל הוא בא על חשבון אחד מכרטיסי ה-SIM. ואה, כמובן, זהו מכשיר דור חמישי.

סמסונג גם לא מתפשרים על המצלמות, והמצלמה הראשית פה היא 64 מגהפיקסל, במערך צילום מרובע חיישנים (מצלמת 12 מגהפיקסל רחבה, ושני חיישני 5 מגהפיקסל, למאקרו ועומק). שווה. המצלמה הקדמית (32 מגהפיקסל), יודעת לצלם אגב ב-4K וב-HDR, שזה ממש מרשים לרמת המחיר הזו.

עוד תקבלו כאן קורא טביעות אצבע מובנה במסך, רמקולים סטראופוניים ושקע אוזניות, סוללת 4,500 מיליאמפר/שעה עם מטען 25 וואט, וארבעה צבעים לבחירה (שחור, לבן, סגול וכחול).

NOKIA 5.4

דגמי הסדרות החדשות של נוקיה (סדרות האותיות) יתחילו להיות משווקים בישראל רק מתחילת השבוע הבא, ולכן עוד לא בדקנו אותם - אבל אם אתם מחפשים טלפון ממש זול, שמחירו הוא חצי מהשאר, אבל עדיין מציע תמורה טובה - שקלו את הנוקיה 5.4, שמחיר השוק שלו הוא 850 שקלים.

NOKIA 5.4. נוקיה,
NOKIA 5.4/נוקיה

יש כאן כמה פשרות לעומת האחרים, שלא תחשבו אחרת: זהו טלפון דור רביעי, עם מסך HD בלבד (720 קווים), בגודל 6.39 אינץ', ומסוג LCD-IPS, אבל מניסיון המסכים של נוקיה בדרך כלל נהנים מחדות מצויינת וצבעים הגונים. כאן דווקא יש מקום לכרטיס זיכרון, לצד 128 גיגהבייט אחסון, וארבעה גיגהבייט של זיכרון.

המעבד הוא מעבד סנאפדרגון 662 במהירות 2.0 גיגההרץ, אבל מערך הצילום דווקא סביר - 48 מגהפיקסל למצלמה הראשית, ומערך צילום של ארבע מצלמות אחוריות. המצלמה הקדמית היא 16 מגהפיקסל. קורא טביעות האצבע קבוע דווקא בגב בסידור הקלאסי, והסוללה היא 4000 מיליאמפר/שעה. הגוף הוא גוף פלסטי, אבל נאה מאוד יחסית למחיר.

אבל השוס הגדול של הטלפונים של נוקיה טמון בתוכנה: זוהי גירסה נקיה של אנדרואיד, Android One, ויש לכם הבטחה לשדרוגים ועדכוני תוכנה מסודרים למשך כמה שנים, כולל שדרוג לאנדרואיד 11 (שאר הטלפון בסקירה הזו, אגב מגיעים כבר עם 11). הנוקיה 5.4 הוא אולי צנוע ופשוט, אבל עונה על כל הסעיפים.

realme 8 5G

סמארטפון נוסף שמגיע עם מפרט מתקדם ותג מחיר זול הוא realme 7 Pro, גם הוא חלק מתאגיד BBK הסיני. המכשיר נמכר בישראל במחיר של 1,299 שקלים, באמצעות רשת באג היבואנית הרשמית.

מאז נכנסה החברה לשוק המקומי היא הביאה איתה משב רוח רענן לתחרות בשוק הסלולר המקומי, במיוחד מול שיאומי שנהפכה כמעט לברירת המחדל של ישראלים רבים לרכישת סמארטפון חדש.

realme 7 Pro. realme,
realme 7 Pro/realme

ה-realme 7 Pro מגיע עם מסך Super AMOLED בגודל 6.4 אינץ', מעבד Snapdragon 720G, זכרון עבודה (RAM) בנפח של 8 גיגה-בייט וזכרון אחסון בגודל של 128 גיגה-בייט. בגזרת הצילום אפשר למצוא 4 מצלמות בגב המכשיר, כאשר החיישן הראשי הוא של סוני ובאיכות 64 מגה-פיקסל.

לצד זה, רילמי שילבה תמיכה בטעינה בהספק 65 וואט (SuperDart) - טכנולוגיה שתטעין את המכשיר מ-0% עד 100%ב-34 דקות בלבד. במקרה הזה, מדובר בסוללה עוצמתית בקיבולת 4,500 מיליאמפר/שעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully