וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה "עב"ם" בחצר ביתה והגולשים זיהו משהו מדהים בתוכו

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 11:18

אלי מארי הראתה לעוקביה אובייקט ענקי ממתכת שנראה כמו דיסק גדול שנחת ממש בחצר שלה. אלא שהגולשים זיהו משהו "ממצמץ" במים שבתוכו. צפו ושיםטו בעצמכם

מצאה "עב"מ" בחצר ביתה/@allymurray222

מאמינים בעב"מים? בחורה בשם אלי מארי פנתה לטיקטוק כדי להיעזר בעוקבים שלה כדי לקבוע האם היא מצאה אחד כזה בחצר בבית שלה - והיא בהחלט הצליחה למשוך את תשומת ליבם.

אלי, שמתגוררת באריזונה שבארצות הברית, משכה אליה את כל חובבי תיאוריות הקונספירציה כששאלה אנשים האם הם מצליחים לזהות מהו החפץ דמוי הדיסק שמצאה שוכב בחצר שלה. הסרטון שלה צבר מעל 2.5 מיליון צפיות, כאשר אלי עומדת בו ליד החפץ הבלתי מזוהה במקום שנראה כמו יער וכתבה: "אם מישהו בטיקטוק אוהב קונספירציות, אני חושבת שהוא יהיה מעוניין בעב"ם שמצאתי בחצר האחורית שלי".

מה זה יכול להיות?

בסרטון אלי עומדת באמצע יער, שהוא חלק מהחצר האחורית שלה שלדבריה משתרעת על פני קילומטרים, וזו הסיבה שרק עכשיו היא מצאה את ה"עב"ם", שנראה שהיה שם זמן מה. ב"דיילי דוט" דווח שהעב"מ שמצאה נראה דומה מדי לאיך שמוצגים עבמ"ים בסרטים מצוירים לילדים - צורת הדיסק הקלאסית בגוון בז' אפרפר, אבל ציינו גם שהוא קטן כל כך שה"חייזרים" שהיו בו צריכים להיות בגובה של כמה סנטימטרים בלבד כדי להיכנס לתוכו

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
@allymurray222

Reply to @laurensalvesen I think it's a bunker or something?? Someone tell me what that hole is for tho

♬ original sound - Ally
@allymurray222

Reply to @veggie.reggie.id ##ufo I move next week, so I want to know what this is

♬ original sound - Ally

אלי הראתה גם לצופים את החלק הפנימי של החפץ - מלא בסלעים ומים וחור מסתורי בצד אחד שהיא בקשה מהצופים לעזור לה לזהות. התיאוריה שלה על האובייקט היא שזהו בונקר מסוג כלשהו. חלק מהצופים הציעו אפשרות שמדובר בחלק העליון של מגדל מים או ממוגרה, מכרה סגור, צלחת לווין ישנה ואפילו פשוט אביזר מסרט. מגיב אחד טען שהוא יודע בדיוק מה זה: עב"ם מזויף העשוי משני לוויינים מרותכים יַחַד. "ככל הנראה, היא מכירה כמה אנשים שמייצרים אותם ומשאירים אותם כדי לעבוד על אנשים", הוא כתב.

בקליפ השלישי והאחרון שפרסמה, אמרה אלי: "אני יודעת שזה לא ממש עב"ם, אבל הייתי מעדיפה להאמין שזה עב"ם ולא לוויין".

אולם דווקא הסרטון השלישי שהעלתה עורר עוד יותר את חובבי הקונספירציות, כיוון שחלק מהעוקבים שלה שמו לב למעין עין ממצמצת שמסתתרת לה בתוך המים. אחד הגולשים כתב: "לא ראיתם את העין בתוך המים?". "אני ראיתי את זה", כתב גולש אחר, "הוא ממש ממצמץ". אלא שגולשים אחרים הפריכו את התיאורייה הזו וכתבו שמדובר בסך הכול בבועות ולא יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • עב"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully