וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין בחיל האוויר האמריקאי טוען: עב"ם עצום נטרל 10 טילים גרעיניים

28.10.2021 / 1:53

אחרי שנים של שתיקה בגלל חתימה על מסמך סודיות, קפטן רוברט סלאס חושף את הסיפור המדהים אליו נחשף במרץ 1967: "האנושות קיבלה מסר ברור מכוח לא אנושי"

קפטן רוברט סאלס מספר כיצד ראה חייזרים מנטרלים פצצות גרעין/Battle: Los Angeles - Robert Salas Vignette

מאמינים בקימם של חייזרים? גם אם לא, כדאי שתקראו את עדותו של קפטן רוברט סלאס, קצין לשעבר בחיל האוויר האמריקאי שטוען שהוא היה עד לרגע שבו עב"מ מפלצתי נטרל 10 טילים גרעיניים בבסיס סודי, אבל למרות שדיווח על כך (יחד עם מפקדו) לממונים עליו - הוא אולץ לחתום על מסמך סודיות בו הצהיר שלעולם לא יגלה את מה שראה.

התקרית התרחשה לטענתו של סלאס ב-24 במרץ שנת 1967, כששירת כמפקד תורן של בונקר סודי בעומק של 18 מטרים מתחת לפני האדמה, בבבסיס חיל האוויר מלמסטרום שבמונטנה, שם היה אחראי על מתקני שיגור של נשק גרעיני.

הוא שחזר את האירועים ואמר ל"סאן": "כל השומרים ראו עצם ענק שמרחף מעל הבסיס. הם דיווחו לי על כך מיידית". הקצין הבכיר היה אחראי על 10 פצצות אטום באותו הזמן ואמר שבזמן שהאובייקט ריחף מעליהם, הוא "איבד שליטה על כל הטילים בגלל כשלים במערכות השליטה וההנחייה שלהם".

צפו בסיפורו

סלאס מאמין שמי שהיה אחראי על העב"ם רצה להעביר מסר לאנושות שהייתה בעיצומה של המלחמה הקרה. הוא טוען שלכל טיל הייתה מערכת עצמאית משלה, כך שלא ייתכן שכולם הושבתו בגלל תקלה טבעית שהתרחשה, ומשוכנע שמדובר במתקפה מתוחכמת שלא יכולה להיעשות על ידי בן אנוש באותו הזמן.

הוא הסביר: "האובייקט הזה, מה שהוא לא היה, שלח סימן לכל טיל בנפרד ונטרל את מערכת השליטה שלו". הטילים הושבתו, כך שסלאס לא היה יכול לשגר אותם אפילו אם הוא היה רוצה. לפי הדיווח הטילים חזרו לתפקוד כעבור יממה, כאשר אנשי חיל האוויר לא הצליחו למצוא נזק פיזי שיסביר את הכשל.

בכירים בחיל האוויר קוראים לחקור את הקשר בין הנשק הגרעיני לחייזרים

סלאס משוכנע שמדובר ביישות לא אנושית שרצתה לשלוח מסר לכל מי שבכדור הארץ: יש להיפטר מכל הטילים הגרעיניים. מיד לאחר התקרית הזו, סלאח והכוח שלו קיבלו פקודה לחתום על מסמכי סודיות ולא לדבר על זה לעולם ורק שנים לאחר מכן הוא חשף את מה שקרה.

בשבוע שעבר, יחד עם עוד שורת בכירים לשעבר בחיל האוויר האמריקני, נערכה מסיבת עיתונאים בה הם טענו שהיו לא מעט מקרים בהם חייזרים התערבו במערכות ההפעלה של כלי נשק אמריקנים שהיו בשלבי ניסוי והשביתו מערכות טילים בליסטיים סודיים.

הקצינים לשעבר קראו לקונגרס לחקור ולקיים דיונים פומביים לגבי הדיווחים שעב"מים התערבו ואף השביתו פעילות של נשק גרעיני באתרי שיגור תת-קרקעיים נסתרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully