וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושיית רשת הצטלמה לצד ארונו הפתוח של אביה וחוללה סערה

1.11.2021 / 23:47

אושיית הרשת ג'יין ריברה חיסלה לעצמה את "הקריירה" לאחר שפרסמה תמונות שלה מדגמנת בהלוויה לצד ארונו הפתוח של אביה המנוח והובילה לסגירת עמוד האינסטגרם שלה ואיבוד מספר רב של עוקבים

תמונות של אושיית רשת בהלווית אביה חוללו סערה/Instagram/jayne_riveraa

אושיית הרשת ג'יין ריברה הועלתה על המוקד בשבוע האחרון לאחר שפרסמה באינסטגרם תמונות שלה מדגמנת על רקע ארון הקבורה הפתוח של אביה המנוח. כוכבת הרשת בת ה-20, שהתפרסמה בזכות תמונות שלה בבגדי ים ופוסטים על אופנה ותיעוד מסעותיה בעולם, נאלצה השבוע - במקביל לאובדן הקשה - להתמודד עם ביקורת קשה שחטפה ברשת, שם אנשים תיארו את המעשה שלה כ"חולני", "שפל" ו"מגעיל" והכריזו שמדובר ב"פוסט האינסטגרם הנורא ביותר שראו בחייהם".

ג'יין ריברה, תושבת מיאמי, פלורידה, זכתה לפני כן לאהדה רבה באינסטגרם, שם היו לה עד לאחורה קצת פחות מ-100 אלף עוקבים ובטיקטוק, שם יש לה 300 אלף עוקבים. עמוד האינסטגרם שלה הושעה מאז פרסום התמונות.

ההיסטריה החלה בפוסט נפרד בו סיפרה לקהל העוקבים שלה שאביה, חוסה אנטוניו ריברה, נפטר. בשני שעבר היא פרסמה סדרת תמונות שלה מדגמנת על רקע הארון הפתוח של אביה, איש צבא מעוטר. היא כתבה בפוסט: "פרפר עוף הרחק. תנוח על משכבך בשלום פאפי, היית החבר הכי טוב שלי. חי חיים מלאים".

הפוסט חולל סערה ברשת. "לא מגניב, ג'יין, אבא שלך היה חייל מעוטר. זה לא מכובד", כתב אחד העוקבים ואחר הוסיף: "זה פשוט מרושע ומגעיל". אדם נוסף כתב: "העובדה שאת מפרסמת משהו כזה אומרת לנו את כל מה שאנחנו צריכים לדעת עליך" ואחר ציין בציניות: "מהי הלוויה אם לא הזדמנות ליצור תוכן?".

ג'יין איבדה נתח עצום מהעוקבים שלה ורבים עודדו אחרים ללכת בעקבותיהם. "ג'יין, מחקי את התמונות האלה, תתנצלי על חוסר שיקול הדעת שלך או שאפסיק לעקוב אחריך ואני מקווה שאחרים יעשו את אותו הדבר", כתב מעריץ זועם. אחר הוסיף: "זהו אנפולואו קשוח. אלוהים ישמור על נפשו של האיש הזה" ואדם שלישי פשוט כתב: "מפסיק לעקוב".

העיתונאי הבריטי פירס מורגן התייחס לפוסט בתגובה ל"דיילי מייל": "התמונה הנוראית של הצעירה הזו לצד גופת אביה היא הדבר הגרוע ביותר שראיתי אי פעם באינסטגרם וחושפת ואקום מוסרי מחליא בלבם של 'משפיענים' צעירים אובססיביים".

בעוד שרבים תקפו אותה, היו אחרים שציינו שהביקורת הקשה הינה חסרת רגישות בדיוק כמו הפוסט עצמו. "זה לא מה שהייתי עושה, למרות שצער הוא דבר מוזר", כתב אחד המשתמשים בטוויטר, "אולי לתקוף את הילדה הזו ביום ההלוויה של אביה זה דבר שהייתם יכולים לבחור שלא לעשות".

תמונה ישנה שלה לצד אביה

תגובתה

ג'יין ריברה עברה שבוע מהגיהנום אך היא עומדת מאחורי המעשים שלה ולא מתכוונת להתנצל. היא מסרה ל-NBC News: "אין שום דבר רע במה שפרסמתי ואני עומדת מאחורי זה". היא הוסיפה כי היא מבינה את התגובות הקשות, אולם התמונות צולמו ללא כוונה לפגוע באף אחד ובאופן שאביה היה מאשר "לו היה עדיין בחיים".

היא אמרה: "כל אחד מתמודד עם אובדן של אדם אהוב בדרך שלו. חלקן דרכים מסורתיות יותר ואחרות עשויות להיראות כטאבו. מבחינתי, התייחסתי לאירוע כאילו אבי היה ממש לידי, מביט למצלמה כפי שעשה בהזדמנויות רבות קודם לכן". היא הוסיפה כי מאחר שעבדה כ"משפיענית" במשרה מלאה, אביה הופיע בקביעות באינסטגרם שלה ולכן הרגישה שמן הראוי שהיא תתן לעוקביה עדכון על פטירתו.

צפו בה מגיבה לסערה:

ג'יין טוענת שאינסטגרם השעתה את חשבונה ללא סיבה מוצדקת וביקשה מהפלטפורמה הסבר למעשה. ג'יין הוסיפה: "עבדתי קשה במשך 8 שנים בבניית הקהל שלי. זה כמו לשפוט ספר לפי הכריכה שלו, מבלי לעצור רגע להבין את הכוונות או המשמעויות הבסיסיות של הספר".

ג'יין מגדירה עצמה כספורטית מקצועית ויש לה גם חשבון ב-OnlyFans. סרטוני הטיקטוק הנצפים ביותר שלה הם אלה בהם היא רוקדת, כשהפופולרי ביניהם גרף יותר מ-11 מיליון צפיות. ערוץ הטיקטוק שלה נותר פעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully