וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד של דג מעופף עצום הוא ההוכחה לבסיס חייזרים תת-ימי?

24.11.2021 / 23:51

רודפי החייזרים קיבלו עוד תיעוד שמצית את הדמיון שלהם: אובייקט דמוי דג עם סנפירים צולם כשהוא טס מעל אתר תיירותי בפלורידה, והמומחים החליטו שמדובר חד משמעית בעב"מ- שמוכיח שאנחנו לא יודעים מה מסתרר מתחת לפני הים

תיעוד של קוביה מסתורית באוקיינוס/UFO Sightings Daily

אובייקט דמוי דג נראה עף בשמי פלורידה בשבוע שעבר וגרם להתרגשות גדולה בקהילת רודפי החייזרים. האובייקט, שזכה על ידם לכינוי המחייב "הדג המעופף", נראה בשמי האתר המתויר פלורידה קיז והם מזוכנעים שהוא למעשה חללית של חייזרים.

סקוט וורינג, מהאתר UFOsightingdaily.com פרסם תמונות של "הדג", וטען שעד הראייה שצילם אותו סיפר שהוא היה בגודל של אוטובוס ציבורי: "שמתי לב בעשורים של המחקר שלי שמבנים רבים של חייזרים על ירחים וכוכבי לכת ואפילו עב"מים נוטים להיות דומים לפעמים ליצורים וצורות מהטבע. אבל החייזר הזה הוא הראשון מסוגו שראיתי ב-30 שנה של מחקר. יש לו שתי עיניים שחורות מקדימה וראש שמוטה הצידה וגוף עם סנפירים וגם סנפיר קטן ודק מאחורה. זה פשוט צועק עב"מ - והוא כנראה יצא מבסיס מתחת למים. כמו שאמרתי פעמים רבות - יש בסיס תת ימי של חייזרים שחלקו מתחת לפלורידה והוא מגיע כל הדרך מהאוקיינוס".

חייזר דמוי דג שטס מעל פלורידה. ufosightingsdaily.com, צילום מסך
זה דומה לדג, בזה אין ספק/צילום מסך, ufosightingsdaily.com
חייזר דמוי דג שטס מעל פלורידה. ufosightingsdaily.com, צילום מסך
אבל האם זה עב"מ בגודל אוטובוס?/צילום מסך, ufosightingsdaily.com

כפי שיתן לראות מהתמונות שפורסמו - קשה לקבוע האם הטענות לגבי הגודל של האובייקט הן מדויקות, וכמובן שמעולם לא הוצגה שום הוכחה לטענות על קיומו של בסיס חייזרים מתחת לפלורידה. ולמרות שיש דיווחים חוזרים ונשנים על תצפיות של עב"מים וחייזרים שנראו בפלורידה, אין שום הוכחות מוצקות שיתמכו באותן טענות.

יחד עם זאת, ספר שפורסם ב-2016 חשף לכאורה עדויות ומסמכים של הצי הסובייטי שהוסתרו מהציבור המדברים על פרויקט ה-USO - העוסק בצבא ענק של עב"מים ויצורים מסתוריים המסתתרים במעמקי הים. על פי מחברי הספר, במשך עשרות שנים, אנשי חיל הים הסובייטי והרוסי דיווחו על תופעות מוזרות ומפגשים עם יצורים מסתוריים במעמקי הים, האוקיינוסים והאגמים. רבים מהדיווחים יושבים להם אי שם בתיקייה סודית של הצי הסובייטי, אולם חלקם דלפו החוצה. העדויות מדברות על כלי טיס הנכנסים ויוצאים מאגמים, ימים ואוקיינוסים. בסיס הראיות מפוקפק, אולם רבים מאמינים שאין להתייחס אליהן בביטול מוחלט. "במשך עשרות שנים עב"מים מסתוריים נצפו בימים, אוקיינוסים ואגמים בכדור הארץ בעיקר ע"י רוסיה", נכתב בספר, "מפקדי חיל הים הסובייטי שמרו בסוד את התצפיות, ועדים שניסו לצאת עם הסיפור שלהם החוצה הפכו במהירות ללעג והעדויות שלהם הוצגו כמופרכות".

הספר ממשיך: "על אף מאמציהם להסתיר את המידע, כמה מהעדויות נחשפו לציבור למורת רוחם של הצי הסובייטי. הידע שלנו על הימים, האוקיינוסים והאגמים מוגבל מאוד, וכנראה שמסתתר שם משהו מאוד גדול שאנחנו לא יודעים עליו".

  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully