וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכב המוות" טס במהירות ליד הירח? צפו בתיעוד שעורר סערה

20.10.2021 / 0:04

חובבת חלל סרבית צעירה צילמה את פני הירח שלפתע עצם גדול עבר מעליו במהירות רבה והשאיר צל גדול על הירח. חובבי תיאוריות הקונספירציה מיהרו לטעון כי מדובר בחייזרים

תיעוד של עצם מסתורי חולף על פני הירח/YouTube/Dragana M Redzic/Hidden Underbelly 2.0

עצם בלתי מזוהה שנראה כמו "כוכב מוות" מסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים" אותר לכאורה כשהוא טס במהירות גבוהה מעל פני הירח, ולאחר שפורסם ברשת הוא גרם לקונספירטורים להשתולל.

על פי תיאוריית הקונספירציה, המסה המוזרה, שנראית כמו מטאור, הוא חייזר שטס על כלי שנראה כמו "כוכב המוות". כשהמצלמה עוקבת אחרי הירח, היא זיהתה עצם קטן שנראה בפינה הימנית העליונה ומשייט סביב פני הירח, משאיר צל ענק, לפני שהוא נעלם בערפל. הצילום נעשה על ידי דרגנה רזיץ' הסרבית ב-23 באוגוסט ושותף בעמוד היוטיוב שמתחמה בתיעודים על טבעיים Hidden Underbelly 2.0's.

צפו בתיעוד המלא

התיעוד הזה גרם לעשרות אלפי חובבי תאוריות קונספירציה המאימינים בקיומם של חייזרים לחגוג: "כשהיא צילמה לתומה את הירח היא תפסה את העצם עובר במהירות. בגלל שאתם יודעים כמה הירח גדול, תוכלו להבין שהדבר הזה טס במהירות גדולה מאוד", אמר אחד ממנהלי הערוץ, "תראו איך הוא משאיר צל ברור על פני הירח".

הצופים לא בזבזו זמן והציעו תאוריות שונות ומשונות למה שמתועד בסרטון. "כדי להשאיר צל על הירח הוא צריך להיות ענק", הסביר אחד, "אז זה כלי ממש גדול". אחר הוסיף: "זה או עצם ענק או מטאור שמפספס במעט את הירח". שלישי היה בטוח: "זו ספינה ענקית, משהו בגודל של כוכב המוות".

היו כאלה שהעלו את הטענה היותר סבירה לפיה מדובר בסך הכל באחת מהגשושיות נעשי ידי אדם ששוגרו כדי לחקור את הירח, אולם מנהל הערוץ הגיב ואמר: "אני חושב שזה טס מהר מדי בשביל שזה יהיה גשושית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully