וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושיית רשת הצטלמה בביקיני במסגרת טרנד העצמה נשית - ועשתה פדיחה קורעת מצחוק

11.12.2021 / 23:27

המשפיענית בריטני סונדרס רצתה לקחת חלק בטרנד העצמה נשית בטיקטוק - אבל עשתה פדיחה מול המצלמה. במקום למחוק ולצלם מחדש - היא פרסמה את הפדיחה ו-20 מיליון איש נקרעו מצחוק

משפיענית הרשת ואשת העסקים האוסטרלית בריטני סונדרס הצטלמה בביקיני לטרנד טיקטוק העוסק בהעצמה נשית ועשתה פדיחה קורעת מצחוק מול המצלמה - עליה חזרה פעמיים. במקום למחוק את הסרטון ולצלם חדש, היא החליטה לפרסם את הפדיחה כמו שהיא, כי גם זה סוג של העצמה נשית - לא להתבייש בטעויות שלך.

בריטני, לה יש יותר מ-200 אלף עוקבים בטיקטוק ועוד 607 אלף באינסטגרם, הצטלמה בביקיני אדום יוצאת מהים לצלילי השיר "I am Woman" של הזמרת אמי מלי. במסגרת הטרנד המקורי נשים מציגות את עצמן בשלל פוזות שונות בהן הן מרגישות טוב עם עצמן, אבל כשבריטני ניסתה לעשות זאת, היא גילתה שהטבע שוביניסטי.

בסרטון שצבר יותר מ-20 מיליון צפיות, נראית בריטני הולכת לכיוון המצלמה כשלפתע גל מגיע מאחור ומפיל אותה. היא מהר מאוד נעמדת על הרגליים כדי להתגבר על הפדיחה ולהשלים את הסרטון - אך נופלת בשנית.

צפו בפדיחה שלה:

@brittney_saunders nailed the trend if you ask me ❤️ wearing #StapleSwim ♬ I AM WOMAN - ❦ emmy meli ❦

וככה זה נראה כשזה מצליח:

בריטני לקחה את הפדיחה בהומור ופרסמה אותה בטיקטוק עם הכיתוב: "אם תשאלו אותי, קלעתי בול לטרנד". הצופים אהבו את השיתוף. "הגלים אמרו 'לא היום, אחותי'", כתב אחד ואחר הוסיף: "האופן שבו הגלים תיאמו את זה גורם לי לחשוב שמדובר במתקפה אישית". צופה נוסף כתב: "לגלים הייתה אג'נדה, אין דרך אחרת להסביר את זה" ואחר הוסיף: "מותק, מה עשית לגלים? זו נראית כמו נקמה". אחרים אמרו שהסרטון נראה כמו פרסומת לליין בגדי הים שלה, Staple Swim, העמיד גם בפני הים הסוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully