וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קולות ירי ממלחמת הכוכבים" נשמעים מאגם קפוא: הוכחה לבסיס חייזרים נסתר?

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 2:11

"מומחה העב"מים" סקוט סי וורינג מאמין שרעשים מוזרים המגיעים מאגם קפוא בקולורדו, מעידים על קיומו של בסיס חייזרים נסתר במעמקים. עם זאת, יש הסבר נוסף ויותר הגיוני לרעשים - שנראה כאילו נלקחו מסרטי "מלחמת הכוכבים"

רעשים מוזרים מאגם קפוא/Colorado Parks and Wildlife

חובבי עב"מים מאמינים שרעשים מוזרים שהוקלטו מתוככי אגם קפוא הם למעשה אותות המגיעות מבסיס חייזרים נסתר במעמקים. סקוט סי וורינג, שם מוכר בקהילת המאמינים בעבמ"ים, טוען שהרעשים שתועדו ממעמקי אגם בסטימבואט ספרינגס, קולורדו, יכולים אפילו לעורר פעולה צבאית - אולם רבים ניסו למצוא הסבר הגיוני יותר לאותם קולות מאשר חייזרים המתקשרים ביניהם.

התיעוד (האמיתי לגמרי) צולם בידי עובד של שירות הפארקים וחיות הבר של קולורדו ב-4 בדצמבר. איש הצוות פרסם אותם בטוויטר, בפוסט ששותף לאחר מכן ב-UFO Sightings Daily, שם הרעשים תוארו כ"צלילים מוזרים של רובי אנרגיה מ'מלחמת הכוכבים'".

"חוקר האמת", סקוט סי וורינג, ניתח את קטע השמע וקבע: "עב"מים מהכדור הלבן תועדו ונצפו על ידי אלפי תושבי קולורדו במהלך השנים האחרונות. האותות מצביעים על בסיס חייזרים עמוק בתחתית האגם. עקב היותו קפוא, הצלילים גבוהים. למעשה האגם פועל כמגבר".

כמו מה זה נשמע לכם?

הוא הוסיף: "בסיסי חייזרים הם אף פעם לא קטנים. רובם ממוקמים בעומק של 3-6 ק"מ ומשתרעים על שטח של כ-5 ק"מ ואפילו יש להם מערכת מזג אוויר משלהם... עם סיכוי לגשם. ההקחטה הזו היא הוכחה של 100% לקיומו של בסיס חייזרים מתחת לאגם הזה בקולורדו. אם האותות יכולים לנוע למעלה מבסיס החייזרים, אז זה יעבוד גם אם ישלחו אותות חזרה למטה לבסיס. רמקול חזק מספיק שיוצב בחור קרח בעומק של מטר אחד במרכז האגם יספיק כדי לשלוח לחייזרים אות קולי". הוא סיכם: "אבל... מה הייתם אומרים להם? בידיים הלא נכונות, זה עלול להביא לתגובה צבאית של חייזרים".

וזה לא האגם הראשון שמשמיע קולות כאלה:

והנה הסבר קצת יותר הגיוני לתופעה:

אוקיי, אז מה באמת קורה שם?

בעוד זה מרגש לחשוב שהקולות המשונים מגיעים מבסיס חייזרים סודי, יש הסבר הגיוני יותר לקיומם. לפי NPR (רשת הרדיו הציבורית של ארצות הברית), תזוזה בקרח של אגם קפוא, ככל הנראה בגלל שינויי טמפרטורה, גורמת לתדרי צליל גבוהים ונמוכים. כפי שכתב אמן הסאונד עטור הפרסים אנדראס ביק בפוסט בנושא: "התדרים נעים דרך הקרח, אולם הגבוהים נעים מהר יותר מהנמוכים, כך שרעשי הפיצוח והפיצוץ הקלים מגיעים למאזין בהפרש זמן די משמעותי, בעוד הגליסנדו צונח לו לעומקים כמעט חסרי תחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully