וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייס תיעד צי עב"מים טס במבנה - אך האם זה באמת הם?

25.12.2021 / 23:47

תיעוד נדיר של 12 עב"מים טסים במבנה מסודר הצליח לשכנע גם את המפקפקים שמדובר בעב"מים, אך האם יש למראות הסבר הגיוני יותר?

טייס תיעד צי עב"מים טס במבנה?/latest-ufo-sightings.net

טייס תיעד צי עב"מים טס במבנה מושלם בשמי האוקיינוס השקט - והצליח לשכנע צופים רבים שמדובר בדבר האמיתי.

בסרטון הנדיר נראים 12 "אורות" נעים בסדר מופתי בשמיים ולפתע נעלמים. הטייס ההמום נשמע אומר בסרטון: "אני לא יודע מה זה. זה מוזר לאללה. זה משהו שעף באוויר". שניות לאחר מכן האורות נעלמים והטייס מחזק: "נעלמו".

הסרטון צולם מתא הטייס בגובה 12 ק"מ מעל פני הים. הוא שותף ברשתות החברתיות, זכה למליוני צפיות ורבים שיבחו אותו על התיעוד ונשבעו שמדובר בהוכחה הכי משכנעת שראו עד כה לקיומם של חייזרים.

טייס תיעד צי עב"מים טס במבנה?. latest-ufo-sightings.net, צילום מסך
מה זה יכול להיות?/צילום מסך, latest-ufo-sightings.net

אחרים ניסו למצוא הסבר הגיוני יותר למראות. כמה מהמגיבים ציינו שהאורות עשויים להיות אבוקות נגד טילים שנורו ממטוס קרב. יתכן שמטוסי סילון מבצעים משחקי מלחמה באזור, מכיוון שהצילומים צולמו בים סין הדרומי, שנמצא בשולי האוקיינוס השקט ומהווה סלע מחלוקת בין סין לשלל מדינות, ביניהן ארה"ב.

קטע זה של מערב האוקיינוס ​​השקט הוא ערוץ ספנות אסטרטגי, שדה דיג עשיר וכן מכיל שדות נפט וגז לא מנוצלים. בייג'ין טוענת שהיא מחזיקה ברוב השטח השנוי במחלוקת, למרות שלכמה מדינות אחרות יש טענות נוגדות ולגיטימיות לכאורה על פי החוק הבינלאומי. בשנים האחרונות בייג'ין בונה איים מלאכותיים שעליהם נבנו בסיסים צבאיים במטרה לקחת שליטה על השטח. אולם טייוואן, מלזיה, וייטנאם, הפיליפינים וברוניי טוענות כולן לזכויות על נתחים משלהן במסגרת אמנת האו"ם לחוק הים. ארה"ב בתגובה פרסה נכסים ימיים בים סין הדרומי כדי לגבות את טענות המדינות הללו על רקע הנוכחות הסינית הגוברת.

צפו בתיעוד המלא:

על אף שהאורות המשונים עשויים להיות התלקחויות של אבוקות נגד טילים, עד כה אין דבר המאשר זאת ולכן מקור האורות נותר בגדר תעלומה עד שיוכח אחרת. ההתעניינות בעב"מים גברה לאחרונה בעקבות פרסום דו"ח מהפנטגון ביוני האחרון, בו ארה"ב הסכימה להודות בפעם הראשונה שיש משהו בשמיים שאין ביכולתם להסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully