וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעזרה בטיקטוק כדי למצוא את המאהב המסתורי שלה - ומצאה גם את אשתו

23.1.2022 / 23:36

תושבת פנסילבניה גייסה את טיקטוק כדי לאתר את הגבר המסתורי איתו פלירטטה בחופשה במיאמי - רק כדי לגלות שהוא נשוי עם ילדים לאחר שאשתו פנתה אליה. הבחור נמצא וטען בסדרת סרטונים שהוא בכלל לא פלרטט איתה

ביקשה מטיקטוק למצוא את הגבר שהכירה בחופשה - הם מצאו את אישתו/@micarenee

תראו כמה דרמות רשת טיקטוק מסוגלת לייצר. הסיפור הביזארי שלנו התחיל בסרטון תמים ששיתפה משתמשת מפנסילבניה שרצתה ש"חוקרי הרשת" יסייעו לה לאתר גבר איתו פלירטטה בחופשה במיאמי. יש הרי אינסוף פוסטים דומים (שצברו 169.7 מיליון צפיות) שעולים תחת האשטאג #helpmefindhim ומסייעים לגולשים למצוא אנשים שפגשו במקריות ולא הספיקו להחליף איתם פרטים.

זה גם בדיוק מה שקרה למיקה רנה בת ה-28 שביקשה את עזרת הרשת במציאת "אהוב ליבה הפוטנציאלי", רק שאצלה הסיפור הסתיים בדרמה אמיתית - כשבמקום הבחור, מי שפנה אליה היא אשתו. הדרמה לא הסתיימה שם: מאוחר יותר פנה אליה הגבר הנשוי, טען שהיא משקרת והסיט את הרשת נגדה. כן - וכל הדרמה הזאת רק בגלל סרטון שרנה כלל לא ציפתה שיהפוך לוויראלי.

אישה מחפשת את הגבר שהכירה בחופשה. @micarenee, צילום מסך
נראה תמים, לא?/צילום מסך, @micarenee

אז איך הכל התחיל?

מיקה רנה פרסמה בטיקטוק סרטון על איש מסתורי שהכירה במיאמי באוגוסט האחרון כשבילתה בים עם חברה. בסרטון - שעורר צונאמי של יותר מ-5.2 מיליון צפיות - נראית רנה, דוגמנית ובלוגרית טיולים, נעמדת לתמונה בבגד ים כשגבר ללא חולצה ניגש אליה ופותח איתה בשיחה פלרטטנית לכאורה. מיני-מונטאז' של קטעים מהמפגש המקרי ביניהם מציג את רנה ואת מעריצה האנונימי צוחקים, אוחזים ידיים ומתחבקים.

חודשיים עברו מאז המפגש המקרי ביניהם ורנה כתבה: "טיקטוק, תעזור לי למצוא את האיש הזה שהכרתי במיאמי. הוא נכנס לים כדי להציג את עצמו בפניי". על אף שהתלהבה ממנו, רנה הוסיפה שאיבדה את המספר שלו מאחר שהייתה שיכורה מדי כדי לזכור אותו. "הייתי שיכורה כשהוא נתן לי את המספר שלו", כתבה לפני שאמרה ליותר מ-16,000 העוקבים שלה: "אני סומכת עליכם שתמצאו אותו. מקווה שהוא לא נשוי!".

עוד דברים שקורים בטיקטוק

נשים חושפות את פרצופן האמיתי ללא איפור

לכתבה המלאה

סרטון החיפוש שלה:

@micarenee TikTok I come to you today cause I heard what you do for others ? I think he said he's from Detroit ? #fyp #helpmefindhim #boostofhope #viral ♬ Breakin my heart - Jodeci's groupie

ואז היא גילתה שהוא נשוי...

זמן קצר לאחר שהסרטון הראשון של רנה החל להסתובב לו ברשת, היא שיתפה פוסט עדכון שבו נודע לה שהאהוב המסתורי הוא גבר נשוי - ושאשתו מזה שש שנים יצרה איתה קשר בהודעות. "הייתי בהלם לגלות שיש לו אישה", אמרה רנה לניו יורק פוסט, "לא ציפיתי שהסרטון שלי יהפוך לוויראלי. פשוט חשבתי שאם הוא יימצא, נצליח ליצור קשר ואולי נחליף מספרים. ובכן, הוא נשוי ואני לא מתכוונת לפנות אליו".

בסרטון המשך היא שיתפה צילום מסך של הצ'אט שלה עם אשתו של הגבר הפלרטטן, שרי, שכתבה לה את מספר הטלפון של בעלה והוסיפה: "תגידי לו ששרי נתנה לך את המספר".

רנה מיד התנצלה בפני האישה ואמרה לה שלא היה לה מושג שמדובר בגבר נשוי. שרי הרגיעה אותה: "זו לא אשמתך. לא היה לו אכפת, אז תאמיני לי שגם לי לא. תודה שפרסמת את זה. כל מה שנעשה בחשיכה תמיד יצא לאור".

שרי, אם לארבעה ממישיגן, גם ביקשה מרנה שלא תמחק את הסרטון כדי שתישאר עדות לבגידה של בעלה. "את יכולה שלא למחוק את הסרטון?", שאלה שרי, "אני לא רוצה שהוא ישקר גם על זה". רנה הסכימה.

"אני רק יכולה לדמיין מה היא עוברת, המסכנה", אמרה רנה ל-The Post, "ואני שמחה שהצלחנו לדבר על המצב בכבוד".

הסרטון הגיע לאשתו וזו הייתה ההתכתבות ביניהן:

ואז הגיעה התגובה שלו...

הבעל, מאמן כושר הידוע בשם איי.ג'יי, נחשף ופרסם סדרת סרטונים בטיקטוק בהם טען לחפותו. בשלושה סרטונים טען איי ג'יי שהוא פגש את מיקה רנה לזמן קצר בלבד ומעולם לא חלק איתה את המספר שלו. "את משקרת קשות", הוא אמר באחד הסרטונים לרנה, "לא התכוונתי להגיב לזה, בכנות, כי אני יודע את האמת ואת כל מה שקרה שם, אבל הגברת הקטנה הרמאית הזו באמת מנסה לברוח מזה בשקר מוחלט. הגיע הזמן לאמת".

איי.ג'יי טוען שפגש את מיקה לפני חמישה חודשים באוגוסט 2021 וכי הם דיברו במשך כחמש דקות - "שבע לכל היותר". הוא התעקש שהוא אפילו לא יודע את שמה עד שראה את "הסרטון המטורף" שפרסמה. הוא הוסיף: "את בהחלט ערכת את הסרטון וחתכת אותו בצורה טובה כדי לתאר כל מה שאת מנסה להוכיח או לומר".

איי.ג'יי הודה שאכן פנה אליה ראשון, אך טען שזו הייתה שיחה תמימה לחלוטין וכי הוא לא נכנס למים בשבילה, כפי שהיא טענה. הוא התעקש שלא היה שם "שום דבר רציני" וציין שאם הוא היה מנסה לבגוד, האינטראקציה שלהם הייתה יותר אינטימית. הוא הוסיף: "לא נתתי לה את מספר הטלפון שלי. זה מוזר ועלוב שהיא עדיין חושבת על המפגש הקצר ביניהם חמישה חודשים לאחר מכן".

ואז הוא מסר את הגרסא שלו:

בסרטון אחר הוא אמר: "מעולם לא בגדתי ומעולם לא ניסיתי לבגוד. כלומר, נכון, אני יודע שאני בחור נאה, אבל אפילו אני לא יכול לתת לעצמי כל כך הרבה קרדיט. בגלל זה השיחה הייתה מאוד מאוד קצרה. בגלל זה עזבתי את החוף הזה, הגעתי הביתה והמשכתי להנות מהחיים שלי". איי.ג'יי טוען שרנה זקוקה לעזרה מקצועית: "אני מקווה שתקבלי כל עזרה נפשית שאת צריכה כי זה פשוט קצת מטורף ומאוד מאוד מוזר. מקווה שהחיים שלך ישתפרו". לסיום הוא נשבע: "רק לפרוטוקול, אני בהחלט לא בוגד באשתי, היא יודעת את זה".

בתגובה לסרטונים רנה ההמומה אמרה: "אני מקווה שגברים נשואים יפסיקו לפנות לנשים רווקות, באופן כללי. ורווקות, אנא שימו לב לאינטראקציות שלכן ברשת. מעולם לא ציפיתי שהסרטון המהנה והקליל שלי יהפוך לוויראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully