וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקזיט הישראלי הענק והתרומה הענקית של אילון מאסק לצדקה | וואלה! תתחברו

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 17:23

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: יצרנית השבבים ממגדל העמק שנרכשה על ידי אינטל, הפיצ'ר מטיקטוק שמגיע גם לפייסבוק ומערכת ההפעלה החדשה של אפל

וואלה! תתחברו/וואלה!

אינטל הודיעה כי היא רוכשת את טאואר סמיקונדקטור הישראלית; אפל מפתחת מערכת הפעלה חדשה למשקפיים חכמים; ומטא מעדכנת את פייסבוק עם פיצ'ר חדש שכולנו מכירים מאינסטגרם - וואלה! תתחברו.

האקזיט של החברה הישראלית

ענקית השבבים אינטל הודיעה הבוקר (שלישי) כי היא רוכשת את יצרנית השבבים ממגדל העמק טאואר סמיקונדקטור תמורת כ-5.4 מיליארד דולר. מדובר בעסקה הגדולה ביותר של אינטל, מאז שרכשה את מובילאיי ב-2017 תמורת 15 מיליארד דולר.

"עם היסטוריה עשירה, טאואר בנתה היצע מדהים של טכנולוגיות אנלוגיות ייחודיות ומתקדמות ופתרונות ייצור המבוססים על שותפויות עמוקות עם לקוחות, יחד עם יכולות ייצור עולמיות. לא יכולתי להיות גאה יותר בחברה ובעובדים המוכשרים והמסורים שלנו", אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר.

מערכת ההפעלה החדשה של אפל

משקפי המציאות הרבודה (AR) של אפל, שיצאו לשוק בשנת 2023, יתבססו על מערכת הפעלה חדשה שמפתחת החברה בשם realityOS - כך על פי זיהוי של מפתח אפליקציות בשם Matthew David, שפורסם באתר MacRumors.

על פי דיווח קודם הם צפויים לשלב בין שישה לשמונה רכיבים אופטיים שיספקו גרפיקה ווידאו בזמן אמת על המשקף. בנוסף, יכולת העיבוד של המשקפיים החדשים עשויים להיות ברמה של מעבד של מחשב, מה שיאפשר להם לפעול אלחוטית ללא כבלים (כמו משקפי הקווסט של מטא).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרילס מגיע לפייסבוק

רילס (Reels), השיבוט של אפליקציית טיקטוק שהוטמע באינסטגרם, החל להופיע בימים האחרונים למשתמשים באפליקציית פייסבוק בישראל. באמצעות הפיצ'ר החדש, שמופיע גם בתוך פיד החדשות וגם בתוך טאב ייעודי בראש האפליקציה - לצד ה-"סטוריז" וה-"חדרים", יכולים משתמשים לצפות בסרטונים ולהקליט קטעים חדשים שיפורסמו בפרופיל שלהם.

אילון מאסק שובר שיא נוסף, כמעט

שוב איילון מאסק, האיש העשיר בעולם והבעלים של טסלה וספייס איקס, מצליח להפתיע ובגדול: על פי פרסום של סוכנות הידיעות בלומברג, מאסק תרם 5.7 מיליארד דולר לארגון מצדקה ממניות טסלה - והוא בדרך לכבוד עוד תואר כמי שנתן את "התרומה הכי גדולה בהיסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully