וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע ההכרזה של אפל והחרם של טיקטוק ונטפליקס על רוסיה | וואלה! תתחברו

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 14:31

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: אלו המוצרים שאפל תחשוף באירוע ההכרזה מחר, החידוש המשמח שיגיע לוואטסאפ, ונטפליקס טיקטוק ופייפאל מצטרפות לחרם על רוסיה | צפו

ShutterStock

האירוע הראשון של אפל לשנת 2022

פתחו יומנים: ענקית הטכנולוגיה תקיים מחר (שלישי) את אירוע ההכרזה הראשון שלה לשנת 2022. החברה לא ציינה מה תחשוף, אך על פי השמועות, בין היתר, אנחנו צפויים לראות את הדור השלישי של ה-iPhone SE - הדגם המוזל של סמארטפון הדגל שלה. ככל הנראה, המכשיר ישמור על העיצוב הקיים שזהה מבחינה חיצונית לאייפון 8, עם מסך 4.7 אינץ' וכפתור בית עם חיישן Touch ID.

מצטרפות למאבק: טיקטוק ונטפליקס מפסיקות את פעילותן ברוסיה

הרשת החברתית הסינית טיקטוק הודיעה כי היא מצטרפת לחרם של ענקיות הטכנולוגיה - ותחסום אפשרויות להעלות סרטונים ושידורים חיים מרוסיה. ההודעה מגיעה לאחר הצעת החוק נגד "הפצת מידע כוזב" שהפרלמנט הרוסי אישר.

במקביל, נטפליקס הודיעה על חסימת שירות הסטרימינג במדינה. "בהתחשב בנסיבות בשטח, החלטנו להשעות את השירות שלנו ברוסיה", הודיע דובר החברה בהודעה רשמית.

החידוש שיגיע בקרוב לוואטסאפ

על פי דיווח בבלוג WABetaInfo, שעוקב אחרי הפיתוחים והחידושים באפליקציית המסרים הפופולרית, וואטסאפ בוחנת אפשרות של יצירת סקרים בתוך קבוצות - כמו בטלגרם המתחרה. הרעיון פשוט: אנשי הקשר שנמצאים בקבוצה יכולים לקבל תצוגה מקדימה הנבנית בזמן אמת על פי הבחירות של החברים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האסטרונאוט הישראלי השני ישוגר לחלל

אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, ב-30 במרץ תשוגר משימת AX1 לתחנת החלל הבינלאומית בחללית דרגון 2 של SpaceX, ובין האסטרונאוטים עתיד להיות האסטרונאוט הישראלי השני, איתן סטיבה, כחלק ממשימת "רקיע" של סוכנות החלל הישראלית במשרד המדע והטכנולוגיה וקרן רמון. משימה זו עתידה להיות הראשונה שתאויש כולה על ידי אסטרונאוטים פרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully