וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון המטריד שחושף את ההתקדמות המדהימה של הרובוטים האנושיים

27.5.2022 / 0:47

בתוך קצת יותר מעשור הרובוטים האנושיים עשו קפיצה מרשימה שגורמת לאנשים לפחד מצד אחד אבל לאילון מאסק להצהיר: "רובוטים עוזרי בית יהיו גדולים ומצליחים יותר ממכוניות". וגם: מתי הם יגיעו, מה נשאר עוד לעשות ומה לגבי סקס עם רובוטים?

היכולות המטורפות של הרובוטים של בוסטון דיינמיקס/מערכת וואלה! News

סירטון מופרע חורך את הרשתות החברתיות בו נראית ההתקדמות שנעשתה בתחום הרובוטים האנושיים בעשור האחרון. הסירטון שפורסם לראשונה ב-Reddit מתחיל בשנת 2009 בו נראה רובוט הולך בצורה לא רעה בקו ישר כשהוא מחובר לכבלים רבים. לאחר מכן הוא עובר מבחן של יציבות כשטנכאי מנסה להפיל אותו. לאחר מכן רצים קדימה בשנים כדי להראות את השינוי וההפתחתות בתחום.

הסירטון מסתיים בשנת 2020 שם נראים שלושה רובוטים של חברת בוסטון דיינמיקס שמסוגלים לרקוד לפי קצב המוזיקה. התנועה הקלילה והלא מאומצת שלהם רחוקה מאוד מאיך שהרובוטים זזו אי שם בשנת 2009.

ככה זה נראה

אנשים רבים שצפו בסרטון היו המומים מההשוואה, ואפילו חששו. "כשאני רואה סירטון כזה, אני בטוח שכולנו הולכים למות", כתב צפוה אחד ושני הוסיף: "כרגע זה נראה חמוד, אבל זה עשוי להרוג בהמשך". שלישי הוסיף: "תפסיקו לדחוף את יכולות הרובוטים קדימה, אתם רוצים לראות אותם שולטים בעולם? נגיע לשם בקלות".

אין ספק שהרובוטים האנושיים הם העתיד. בשיחת TED שערך לאחרונה אמר אילון מאסק שרובוטים אנושיים כעוזרים בבית יהיו הדבר הגדול הבא. "לאנשים אין מושג, זה הולך להיות גדול יותר מכלי רכב", הוא אמר. לפי האיש העשיר שבעולם, רובוטים אנושיים יהיו חלק מחיי היום יום שלנו עד שנת 2050.

ומה לגבי סקס עם רובוטים?

אלא שלפי מאסק, יש עדיין אבן פינה חשובה שצריכים לעבור לפני שיהיה לנו רובוט עוזר וזאת הבינה המלאכותית. "מה שחסר כרגע זה מספיק אינטיליגנציה לרובוטים כדי לנוע בעולם האמיתי מבלי שידריכו אותם קודם לכן", אומר מאסק, "אלה שני דברים שאנחנו בטסלה טובים מאוד בהם, ומה שאנחנו צריכים לעשות זה לפתח סנסורים שהרובוט האנושי צריך".

כמובן שהשיחה בנושא עם מאסק פנתה גם אל האפשרויות המיניות של קיומם של רובוטים דמוי אדם.

"זה כנראה בלתי נמנע", אמר מאסק לאחר שנשאל אם רובוטים יוכלו אי פעם להפוך לפרטנרים למין של בני אדם בשר ודם. "כלומר, הבטחתי לאינטרנט שאעשה catgirls", הוסיף. "אז נוכל לעשות רובוט Catgirl".

מאסק דיבר בעבר לא פעם על ההתאהבות שלו ב-catgirls, שהן דמויות נשיות אנושיות בדיוניות עם אוזני חתול, זנבות ושפם, המופיעות לעתים קרובות באנימה ובמנגה. ב-2019 הוא התלוצץ שתוכנה עתידית של טסלה לא רק תעיף את המוח לאנשים, אלא גם תהיה "צעד מכריע לקראת catgirls".

בעוד שברור שמאסק צוחק בנושא, טסלה אכן עובדת על רובוט דמוי אדם בשם Optimus. עד כה, כל מה שנחשף ממנו הוא רקדן בסרבל שחור ולבן שרוקד על הבמה באירוע של החברה בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully