וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצלמה של האייפון 14 פרו דורגה בצמרת, אבל היא עדיין לא הטובה ביותר

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 13:51

אחרי המתנה ארוכה, מעבדת DxOmark פרסמה את תוצאות המבחן - ודירגה את מכשיר הדגל החדש של אפל כמעט בראש הרשימה. ואיפה ה-Galaxy S22 Ultra של סמסונג? הנה הדירוג המלא

אייפון 14 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 14 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אתר DxOmark הצרפתי, שנחשב לבר-סמכא בדירוג מצלמות בסמארטפון, דירג את האייפון 14 פרו במקום השני, עם ציון מרשים של 146 נקודות - צמוד ל-Magic4 Ultimate של הונור שנמצא במקום הראשון וזכה ל-147 נקודות, ומעל לדגם המתקדם ביותר של וואווי, ה-Huawei P50 Pro, שקיבל 143 נקודות. "אמנם, לפחות על הנייר, חומרת המצלמה של האייפון 14 פרו אולי לא נראית מרשימה כמו של חלק מהמתחרים, בהם ה-Galaxy S22 Ultra של סמסונג או ה-Magic4 Ultimate של הונור, אבל ראוי לומר שמהנדסי אפל הצליחו לסחוט ממנה איכות תמונה גבוהה וביצועים מרשימים", כתבו ב-DxOmark.

הסוקרים של DxOMark ניסו לדמות את השימוש היום-יומי שלנו במצלמות בצורה מדויקת, ולטובת המבחן צולמו יותר מ-2,600 תמונות וכשעתיים וחצי של וידאו בסביבות מעבדה מבוקרות - הן במצב צילום בתנאים טבעיים, תוך שימוש בהגדרות ברירת המחדל של המצלמה. "בדיקת סמארטפון נמשכת כשבוע וכוללת צוות מהנדסים וטכנאים. איכות תמונה, זום ווידאו מקבלים ניקוד בנפרד ואז משולבים לציון כולל להשוואה בין המצלמות במכשירים שונים", הדגישו ב-DxOmark.

מה קורה בהמשך הטבלה? במקום הרביעי נמצא מכשיר הדגל של אפל מהשנה שעברה, האייפון 13 פרו, עם 141 נקודות. השיאומי 12S Ultra קיבל 136 נקודות ומדורג במקום ה-8, בעוד שה-Galaxy S22 Ultra של סמסונג מדורג במקום ה-10, עם 135 נקודות, ומיד אחריו ה-Pixel 6 Pro של גוגל שקיבל 135 נקודות. מכשיר הדגל של OPPO, ה-Find X5 Pro (שהגיע אלינו לאחרונה לסקירה), מדורג במקום ה-15 בלבד - עם 130 נקודות בלבד.

Galaxy S22 Ultra. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
במקום ה-10, Galaxy S22 Ultra של סמסונג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כזכור, אחרי שנים בהן השתמשה במצלמות 12 מגה-פיקסל בלבד, אפל שילבה במערכת הצילום של האייפון 14 פרו מצלמה ראשית של 48 מגה-פיקסל (בפורמט RAW) ועדשה רחבה של 12 מגה-פיקסל, לצד ייצוב תמונה לווידאו טובה מבעבר. את הסקירה המלאה שלנו על האייפון 14 פרו תוכלו לקרוא כאן.

רוצים להמשיך להשתדרג? הצטרפו עכשיו לחבילות הסלולר של וואלה! Mobile

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully