וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטעינים את הנייד בזמן השינה? תפסיקו תיכף ומיד כי זה מסוכן

13.12.2022 / 0:03

כבאי בכיר העלה לרשת סרטון שבו הוא מציין שלוש סיבות עיקריות מדוע זה מסוכן להטעין את הטלפון הנייד בזמן השינה - ואם תפנימו זה יכול להציל את החיים שלכם

לוחם אש מזהיר מפני הטענת טלפון נייד בזמן השינה/Kent Fire and Rescue Service

להטעין את הטלפון הנייד שלנו בזמן השינה כבר הפך להיות הרגל - בדיוק כמו לצחצח שיניים לפני שנכנסים למיטה. יש אנשים שמתנתקים מהמסך לפחות שעתיים לפני השינה, אבל רובנו מחוברים עד הרגע האחרון לטוויטר, אינסטגרם או כל רשת חברתית אחרת כדי להיות מעודכנים.

אבל אם גם אתם מאלו שמכורים לטלפון שלכם ומטעינים אותו לפני השינה, כדאי שתפסיקו לעשות את זה תיכף ומיד. ואת זה לא אנחנו אומרים: כבאי בכיר העלה לטיקטוק סרטון שבו הוא הסביר מדוע אסור להטעין את הנייד בזמן שאתם ישנים מדוע וזה עלוול להיות עניין של חיים ומוות. כן. ממש ככה.

זה ההסבר שלו

@kentfirerescue This is a highly debated topic on our TikTok, but if you ARE able to do so, it's much safer to charge any electrical items when you're there and awake ✔️ #firesafety #firefighting #kentfire #firefighters #kentuk #fireservice #firesafetytips #firefightertiktok #firefightersoftiktok ♬ Keeping Your Head Up (Jonas Blue Remix) [Radio Edit] - Birdy

"אני מקבל הרבה שאלות על למה אסור להטעין את הנייד בזמן שאנחנו ישנים, אז הנה כמה סיבות", אמר לוחם האש מתחנת הכיבוי קנט שבאנגליה: "סיבה מספר 1 - אתם לא יכולים להריח שום דבר כשאתם ישנים, כך שאם המטען נשרף, האש לא תעיר אתכם".

"סיבה מספר 2 - מספיקות שלוש שאיפות של עשן כדי לגרום לכם לאבד את ההכרה"

"סיבה מספר 3 - להרבה אנשים יש מטענים זולים או מזוייפים, אבל גם מטענים מקוריים עלולים לגרום לשריפה. אם אתם יכולים, אנחנו ממליצים לכם להטעין את הטלפון רק כשאתם ערים. זה הרבה יותר בטוח".

ואלה לא העצות היחידות בנושא
אחת ולתמיד: המקומות שבהם אסור לכם להטעין את הסמארטפון
לא נפרדים מהמטען? חמישה טיפים שיעזרו לכם לשמור על חיי הסוללה

התגובות לסרטון היו חצויות. חלק טענו שזו עצה מועילה אבל רבים העידו שהם תמיד עושים את זה ולא קרה כלום. הכבאי ענה לאחת התגובות הסקפטיות וסיכם: "אנחנו ממליצים לא לעשות את זה, אנחנו לא יכולים לכפות עליכם. העצות שלנו הן על בסיס מקרים אמיתיים שקרו במציאות ועלו בחיי אדם. אנחנו מקווים שלא תצטרכו אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully