וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק: אחרי 6 שנים - אפל משיקה את המוצר הזה מחדש

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 8:44

ב-2018 חשפה אפל את הרמקול החכם שלה, HomePod, וביטלה אותו ב-2021 לטובת דגם מיני קטן וזול יותר. אז מה חדש בגרסה החדשה ומה המחיר?

ה-HomePod החדש. Apple,
ה-HomePod החדש/Apple

יממה אחרי שהכריזה בהפתעה על מחשבי ה-Mac החדשים שלה, אפל השיקה אתמול (רביעי) מוצר נוסף ללא התראה מוקדמת - הדור השני ה-HomePod, הרמקול החכם מתוצרתה, שמקבל תג מחיר של 299 דולר. הדור הראשון הוכרז ב-2018, ושלוש שנים לאחר מכן הוא בוטל והוחלף ב-HomePod Mini, שנמכר בתג מחיר נמוך משמעותית.

ה-HomePod בגרסת 2023 מגיע בעיצוב זהה לדור הראשון, עם כיסוי רשת בד בצבעים שחור או לבן שעשוי מ-100% חומר ממוחזר. "תוך מינוף המומחיות והחידושים שלנו בתחום השמע, ה-HomePod החדש מספק בס עשיר ועמוק, טווח ביניים טבעי ותדרים ברורים ומפורטים", אמר גרג ג'וסוויאק, סגן נשיא בכיר לשיווק עולמי באפל. "עם הפופולריות של HomePod mini, ראינו התעניינות גוברת באקוסטיקה חזקה עוד יותר שניתן להשיג ב-HomePod גדול יותר. אנו נרגשים להביא את הדור הבא של HomePod ללקוחות ברחבי העולם".

עוד כולל הרמקול שבב S7 של אפל (כמו באפל ווטש), תמיכה ב-MultiRoom - שימוש במספר יחידות שיוכלו לשמש גם כאינטרקום פנימי בבית יחד עם מכשירי אפל השונים, וופר פנימי בגודל 4 אינץ', חמישה רמקולים פנימיים, תמיכה ב-Siri, מד חום פנימי שיפעיל את המזגן אוטומטית וגלאי עשן וגזים רעילים המבוסס על ידי האזנה לאזעקות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ה-HomePod החדש. Apple,
עוד כולל הרמקול מד חום פנימי שיפעיל את המזגן אוטומטית/Apple

פרט חשוב נוסף הוא תמיכה בתקן Matter החדש - פרוטוקול אחיד לבית חכם שנועד לאפשר למוצרים מגוונים לדבר אחד עם השני. מדריך מפורט על התקן אפשר למצוא בכתבה שפרסמנו כאן בשבוע האחרון. ה-HomePod יהיה זמין לרכישה ב-11 מדינות - בהן אוסטרליה, קנדה, סין, צרפת, גרמניה, איטליה, יפן, ספרד ובריטניה - החל מ-3 בפברואר.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully