וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא ארה"ב חוקר עב"מ שנצפה בעיראק: "זה הדבר האמיתי"

15.2.2023 / 23:40

התצפית המוזרה תועדה מעל העיר מוסול שבעיראק בשנת 2016 בידי מטוס ריגול אמריקני. כעת אנשי צבא חוקרים את התיעוד ולוקחים את הנושא ברצינות מכיוון שהם מאמינים שהוא היה "תחת שליטה אינטליגנטית".

מטוסי קרב של צבא ארה"ב פוגשים עב"מ/US ARMY

צבא ארה"ב חוקר מהו ה"כדור לא מזוהה מעופף באוויר", לאחר שמבנה ענק בעל מראה מתכתי זוהה בידי מטוס ריגול מעל אזור עימות פעיל. התמונה, שצולמה באפריל 2016, צצה כחלק מתדרוך מסווג עבור שוטרים אמריקנים ושותפה על ידי ג'רמי קורבל וג'ורג' קנאפ, בפודקאסט שלהם 'Weaponized'.

התדריך, שהופק על ידי כוח המשימה לתופעות אוויריות בלתי מזוהות של הפנטגון, תיאר את העצם נע מדרום לצפון, אך ציין שהוא לא שינה גובה. מקור הכדור הזה עדיין מוגדר כתעלומה, אך לפי ג'רמי וג'ורג', צבא ארה"ב לוקח את הנושא ברצינות מכיוון שהם מאמינים שהוא היה "תחת שליטה אינטליגנטית".

האם זה תיעוד של עב"מ מעל שמי עיראק?. @JeremyCorbell/Twitter, צילום מסך
האם זה תיעוד של עב"מ מעל שמי עיראק?/צילום מסך, @JeremyCorbell/Twitter

בפודקאסט אמר ג'רמי: "זה נקרא כדור מוסול כי זו תמונה שצולמה בצפון עיראק באזור מוסול. היא נכנסה לקטגוריית העב"מים בתוך קהילת המודיעין שלנו. זו דוגמה לאחד מהעב"מים שהצבא והמודיעין שלנו חוקרים. זו תמונה אחת מני רבות, זו תמונת סטילס מתוך סרטון. מדובר בסרטון קצר, אולי ארבע שניות, שבו גרם השמיים או הכדור המתכתי הזה רץ לצד מטוס ריגול והוא מוצג נע לצד המטוס בלי לאבד גובה בכלל. זה חלק מהשיחה של קהילת המודיעין שלנו, זה מה שהם בוחנים עכשיו".

עוד תיעודים של עב"מים
תיעוד נדיר של חיל הים האמריקני מציג עב"ם כדורי מרחף ואז צולל לים

פוטין איים בנשק גרעיני - בזמן שעב"מ משנה צבעים חלף מעליו


הוא הוסיף: "נכון שזה מצחיק? עב"מים מדווחים לעתים קרובות בארבע צורות בסיסיות. יש לך כדורים, פירמידות, קוביות וסיגרים. צורות בסיסיות מאוד, לגמרי לא אווירודינמיות. זו אחת מפיסות הווידאו והתמונות שנמצאות בתוך קהילת המודיעין, האומרת 'זה עב"ם, תפסנו אחד, מה אנחנו יכולים לקבוע מזה'".

והוא לא לבד

171 תיקים לא מפוענחים: בפנטגון מתקשים להסביר את העלייה בתלונות על עב"מים

לכתבה המלאה

צפו בפודקאסט המלא:

לאחרונה קצין אמריקני בכיר לשעבר נאם בדיון ציבורי וטען שעב"מים הם אמיתיים. לואיס אייזונדו הוא קצין מודיעין שעבד עם צבא ארה"ב ומשרד ההגנה. הוא הופיע בפורום שאורגן על ידי האקדמיה לאמנויות ומדע "לכוכבים". האירוע התמקד במחקר של עב"מים או תופעות אוויריות בלתי מוסברות וטכנולוגיה קשורה, כשלואיס הסביר שעבד בעבר על פרויקט שחקר את האיום של חלליות חייזרים על כדור הארץ. לאחר מכן הוא המשיך וסיפר כיצד ראה עדויות אמיתיות לכלי טייס חייזרי - והוסיף כי הוא מתכנן לשחרר את המידע לציבור בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully