וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון הישן נשאר על המדף כמעט 16 שנה - והגיע לשווי של 50 אלף דולר

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 7:24

בית המכירות הפומביות האמריקני LCG Auctions הודיע על מכירה פומבית של דגם של האייפון הראשון, סגור באריזה, במחיר שיכול להגיע ל-50 אלף דולר. ומי היא המוכרת המאושרת שתהיה מעושרת?

האייפון הראשון שמוצע למכירה ב-50 אלף דולר. LCG Auctions,
האייפון הראשון שמוצע למכירה ב-50 אלף דולר/LCG Auctions

בדיוק בזמן שאפל מדווחת על יותר מ-2 שני מיליארד מכשירים פעילים ברחבי העולם, הכותרות במדורי הטכנולוגיה שבות אחורה, עד האייפון הראשון, זה שהושק ביוני 2007 והצליח לעשות היסטוריה. בית המכירות הפומביות האמריקני LCG Auctions הודיע על מכירה פומבית של דגם של האייפון הראשון (שנקרא גם אייפון 2G), סגור באריזה, עם התווית המקורית, עליו תקבל המוכרת על פי הערכות לפחות 50,000 דולר (כ-171 אלף שקלים) - כמו 50 אייפון 14 פרו חדשים.

קארן גרין, הבעלים של המכשיר, סיפרה בראיון ל-Insider שקיבלה את האייפון במתנה מחבריה בשנת 2007. אלא שהייתה רק בעיה אחת: לגרין היו כבר שלושה קווי טלפון בחברת Verizon, ובעלי אייפון באותה תקופה יכלו להתחבר רק לרשת AT&T . במקום לשלם דמי ניתוק גבוהים ולהסתכן באובדן מספר הטלפון שלה, גרין השאירה את הטלפון על המדף במשך שנים, כשהוא סגור באריזה.

האייפון שמוצע למכירה. LCG Auctions,
האייפון נשאר על המדף במשך שנים, כשהוא סגור באריזה/LCG Auctions
sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

במהלך השנים, גרין שקלה למכור את הטלפון כמה פעמים, וב-2019 ניתן לו ערך של כ-5,000 דולר. בחודש אוקטובר האחרון פורסמה מכירה גדולה נוספת - אייפון דור ראשון סגור באריזה נמכר בכמעט 40 אלף דולר. באותה תקופה, גרין החלה להפעיל את העסק שלה, סטודיו לקעקועים קוסמטיים שם Tattician שנמצא בניו ג'רזי.

"אם הייתי יכולה להתאפק עוד 10 שנים, כנראה הייתי עושה זאת", היא אומרת. "הסיבה היחידה שבגללה אני מוכרת את הטלפון הזה היא כי אני צריכה מימון לעסק הזה". כשהיא בהלם מהמכירה הגדולה, גרין ניגשה לבית המכירות הפומביות LCG Auctions. "קיבלנו שיחות מכולם, אבל ל-99% מהם לא היה את מה שאנחנו מחפשים", אמר מייסד LCG Auctions, מארק מונטרו. "אבל לקארן הייתה יצירה ממש ייחודית עם סיפור נהדר מאחוריה."

הצעות המחיר יתחילו ב-2,500 דולר, אך על פי הערכות, כאמור, ניתן לקבל על האייפון המדובר 50,000 דולר או יותר, בהתבסס על מחיר המכירה במכירה הפומבית של אוקטובר והסיקור התקשורתי הנרחב שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully