וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Artifact: הרשת החברתית החדשה של מייסדי אינסטגרם

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 20:40

הקאמבק יצליח? המייסדים של הרשת החברתית שנרכשה על ידי פייסבוק חוזרים עם אפליקציה חדשה, שהיא שילוב טיקטוק, טקסט וכתבות חדשותיות. לדבריהם, מדובר ב-"ניסיון ראשון לדמיין איך הדור הבא של אפליקציות חברתיות יכול להיראות"

Artifact. Artifact,
Artifact/Artifact

מייק קריגר וקווין סיסטרום, מייסדי אינסטגרם, שנרכשה על ידי פייסבוק (מטא) ב-2014, עושים קאמבק עם Artifact, רשת חברתית חדשה המספקת חוויה דמויית טיקטוק - רק בטקסט במקום בווידאו. לפי דיווח באתר The Verge, האפליקציה החדשה מבוססת על בינה מלאכותית (AI), שלומדת את תחומי העניין של המשתמש ומציעה לו כתבות ומאמרים מרחבי הרשת באופן.

בכניסה לאפליקציה, Artifact תציע למשתמשים כתבות ממקורות רשמיים ומוכרים דוגמת הניו יורק טיימס. כך, בהדרגה, ככל שהמשתמש יקרא יותר מאמרים, האפליקציה תתחיל להתאים אישית את הפיד לפי סוג התוכן שמעניין אותו. לדברי סיסטרום, צוות הפיתוח נותן עדיפות לזמן הקריאה שאנחנו מקדישים, על פני קליקים ותגובות. עוד הוא הוסיף כי הרשת החברתית תציג כתבות חדשותיות ממקורות מהצד הימני והשמאלי של המפה הפוליטית, ולא יאפשרו פרסום פוסטים ש-"מקדמים פייק ניוז".

קווין סיסטרום. GettyImages
קווין סיסטרום/GettyImages
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בעתיד, האפליקציה תשלב גם רכיב חברתי, וסיסטרום וקריגר מתכננים להפיץ עדכון שידגיש מאמרים ממשתמש אחריהם אנחנו עוקבים, לצד הפרשנות שלהם על התוכן ואף שליחה של הודעות פרטיות. כרגע, היזמים מממנים את הפרויקט מכספם הפרטי. לדבריהם, Artifact "מייצגת ניסיון ראשון לדמיין איך הדור הבא של אפליקציות חברתיות יכול להיראות".

בינתיים, Artifact לא זמינה להורדה, אך ניתן להירשם באתר הרשמי על מנת לקבל גישה מוקדמת. לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully