וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועה: דגמי האייפון 15 יגיעו עם שינוי עיצובי במסך

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 15:39

הדיווחים סביב מכשיר הדגל הבא של אפל צוברים תאוצה בתקופה האחרונה, ונראה שבענקית הטכנולוגיה מתכננים שינוי עיצובי משמעותי במסך של הדגמים הבאים. זה מה שידוע

אייפון. ShutterStock
אייפון/ShutterStock

כ-7 חודשים נותרו עד אירוע ההכרזה השנתי של אפל על סדרת האייפון 15 - והשמועות ברשתות החברתיות סביב השינוי העיצובי נמשכות: מדליף מוכר בטוויטר המכונה ShrimpApplePro, פרסם כי מקורות נוספים מאשרים את הדיווח האחרון שלו לפיו דגמי הפרימיום הבאים - אייפון 15 פרו ואייפון 15 פרו מקס, ישלבו מסגרת דקיקה סביב התצוגה, בדומה ל-Apple Watch 8. ל-ShrimpApplePro רקורד מרשים למדי - בשנה שעברה הדליף במדויק את עיצוב האי הדינאמי בדגמי האייפון 14 פרו.

בחודש שעבר דווח כי כל סדרת האייפון 15 תשלב מסגרת מסגרת עם קצוות מעוקלים, ולא בחיתוך חד. באתרי טכנולוגיה תיארו את השינוי ככזה שיהיה דומה לאייפון 5c, שהוכרז בשנת 2013, עם מסך שטוח לצד קצוות מעוקלים. למעשה, הרעיון העיצובי מזכיר גם את דגמי ה-MacBook Pro החדשים (בגודל 16 ו-14 אינץ'), שכוללים מעטפת מעוקלת בחלק התחתון. בינתיים, הדיווח הזה.

אייפון 14 פרו/אפל
sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ומה עוד אנחנו צפויים לראות בסדרת האייפון 15? המדליף טען בדיווחים קודמים שעדיין נקבל ארבעה דגמים בסך הכל, שכוללים מסכים בגודל 6.1 אינץ' ו-6.7 אינץ'. פיצ'רים נוספים שמושמעים לדגמי האייפון 15 פרו כוללים רק את שבב A17 Bionic מהדור הבא של אפל, יציאת USB-C מהירה יותר, Wi-Fi 6E וכפתורי הפעלה ועוצמת הקול לא לחיצים (בטכנולוגיית Taptic Engine, בדומה לכפתור בית באייפון 7) .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully