וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! תתחברו: החידוש שכולנו מחכים לו בדרך לוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 8:10

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: וואטסאפ מביאה חידוש משמעותי לתמונות שאנחנו שולחים באפליקציה, הרובוט של שיאומי יוצג לראשונה בסוף החודש ובכמה נמכר האייפון הראשון? צפו

וואלה! תתחברו/וואלה!

אייפון בעשרות אלפי דולרים

יש לכם סמארטפון ישן בבית? יכול להיות שהוא שווה הרבה מאוד כסף. מכשיר אייפון מקורי מהדור הראשון שטרם נפתח, נמכר בסכום שיא של 63 אלף דולר במכירה פומבית בארה"ב -16 שנה לאחר שהושק לראשונה. קארן גרין, הבעלים של המכשיר, סיפרה בראיון שקיבלה את האייפון במתנה מחבריה בשנת 2007.

אלא שהייתה רק בעיה אחת: היו כבר שלושה קווי טלפון בחברת Verizon, ובעלי אייפון באותה תקופה יכלו להתחבר רק לרשת AT&T . במקום לשלם דמי ניתוק גבוהים ולהסתכן באובדן מספר הטלפון שלה, גרין השאירה את הטלפון על המדף במשך שנים, כשהוא סגור באריזה - דבר, שכאמור, השתלום לה בסופו של דבר.

רובוט אנושי, יש דבר כזה

הרובוט דמוי-אדם החדש של שיאומי יוצג בסוף החודש: הרובוט, CyoberOne שמו, יוצב בביתן החברה במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה, שתפתח ב-27 בפברואר. ענקית הטכנולוגיה הסינית הכריזה על הרובוט לראשונה בחודש אוגוסט האחרון, ובינתיים, נחשפו פרטים חדשים מלבד מה שאנחנו כבר יודעים - הוא יודע לזהות 85 סוגים של צלילים סביבתיים ו-45 סיווגים של רגש אנושי, גובהו מטר ו-77 סנטימטרים, הוא שוקל כ-52 ק"ג ומסוגל להרים בכל אחת מידיו משא במשקל של כ-1.5 ק"ג.

וואטסאפ ממשיכה להתעדכן, באיחור

בעדכון שיגיע בקרוב לאפליקציית המסרים, וואטסאפ תאפשר לנו לשלוח תמונות באיכות מלאה. כידוע, החיסרון העיקרי הוא שהתמונות שמועברת דרך האפליקציה עוברות דחיסה כדי להקטין את גודל הקובץ - מה שגורם לפגיעה באיכות. טרם ידוע מתי הפיצ'ר החדש יגיע לכלל המשתמשים, אך סביר שנקבל אותו די בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully