וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף הבינה המלאכותית מגיע לג'ימייל ולגוגל Docs

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 21:05

איך לכם רעיון באילו מילים לפתוח את ההודעה שאתם רוצים לכתוב? הבינה המאלכותית תעשה את בשבילכם: ענקית הטכנולוגיה ממשיכה להתסער על תחום ה-AI - וחשפה שורה של פיצ'רים חדשים שיגיעו לשירות האימייל הפופולרי ולמעבד התמלילים המקוון

ג'ימייל. ShutterStock
ג'ימייל/ShutterStock

זה היה מהיר: גוגל הודיעה היום (שלישי) על שורת פיצ'רים חדשים מבוססי בינה מלאכותית (AI) גנרטיבית (יוצרת) בג'ימייל, בגוגל Docs ובשירותים נוספים ב-Google Workspace. לפי החברה, הבינה המלאכותית תהפוך את השימוש בפלטפורמות לקלה יותר - בהקלדת נושא שעליו רוצים לכתוב, תיווצר טיוטה באופן מיידי וניתן יהיה להמשיך לחדד ולערוך את המסמך וגם לקבל הצעות נוספות לפי הצורך.

בנוסף, גוגל גם תציע פתרון שיסייע למצוא את טון וסגנון הכתיבה הנכונים לכל משתמש ומוסיפה יכולות בינה מלאכותית חדשות שיעזרו לשכתב את הטקסט ולהפוך אותו לסיכום מלוטש יותר. לצד זה, תווסף האפשרות "אני מרגיש בר מזל" (בדומה לגוגל), שתאפשר לבינה מלאכותית לכתוב טקסט בקול שובב וחדש לגמרי.

בסרטון שפרסמה החברה, נראה כיצד הבינה המאלכותית מתחילה לכתוב את הטקסט באופן עצמאי. לדברי יוהנה ווליך רייט, סגנית נשיא בגוגל "לכולנו קשה להתמודד עם דפים ריקים. זאת הסיבה שאנחנו מטמיעים בינה מלאכותית גנרטיבית ב-Docs וב-Gmail כדי לעזור לאנשים להתחיל לכתוב. בין אם אתה איש משאבי אנוש עסוק שצריך ליצור תיאורי תפקיד מותאמים אישית או שאתם הורים שמנסחים את ההזמנה למסיבת יום ההולדת של הילד בקונספט של פיראטים, Workspace חוסך את הזמן והמאמץ של כתיבת הגרסה הראשונה. כל שעליכם לעשות הוא להקליד נושא שאתם רוצה לכתוב עליו, ותיווצר עבורכם טיוטה באופן מיידי. יחד עם שותף הבינה המלאכותית שלכם, תוכלו להמשיך לחדד ולערוך את המסמך וגם לקבל הצעות נוספות לפי הצורך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עם זאת, בגוגל מודים, לפחות בינתיים, שהבינה המלאכותית לא יכולה להחליף בן אנוש. "כשהתנסינו בעצמנו עם בינה מלאכותית גנרטיבית, דבר אחד היה ברור: AI אינו תחליף לכושר ההמצאה, היצירתיות והחכמה של אנשים אמיתיים. לפעמים הבינה המלאכותית שוגה בדברים, לפעמים היא משמחת אותנו במשהו מופרך ולעתים קרובות היא דורשת הדרכה", הסבירו בחברה. "בהתחשב בכל אלו, אנחנו מעצבים את המוצרים שלנו בהתאם לעקרונות ה-AI של גוגל ששומרים על המשתמש בשליטה, ומאפשרים לבינה מלאכותית להציע הצעות שאפשר לקבל, לערוך ולשנות. אנחנו גם נספק בקרות ניהול מתכווננות, כך שאנשי ה-IT יוכל להגדיר את המדיניות הנכונה עבור הארגון שלהם".

בחודש שעבר חשפה גוגל את Bard ("משורר") - צ'אטבוט המופעל על ידי מודול הבינה המלאכותית LaMDA, בדומה ל-ChatGPT. "אנחנו לוקחים צעד נוסף קדימה ומאפשרים לבודקים מהימנים להתנסות בו, לפני שיהיה זמין לציבור בשבועות הקרובים", כתבו בגוגל בהודעה לעיתונות. בשונה מ-ChatGPT, הכלי החדש משלב מידע ממספר מקורות נרחבים מהרשת בזמן אמת כדי לספק תשובות עדכניות לעומת ChatGPT, המעודכן עד לסוף שנת 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully