וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה שלה ל-ChatGPT: הבינה המלאכותית מגיעה לגוגל

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 12:22

על רקע המלחמה הגוברת עם ChatGPT, גוגל הכריזה על Bard, שירות בינה מלאכותית חדש שיהפוך את מנוע החיפוש לדי שונה ממה שאנחנו מכירים כיום. כל הפרטים על ההכרזה

גוגל ו-ChatGPT. ShutterStock
גוגל ו-ChatGPT/ShutterStock

גוגל חשפה הערב (שני) את Bard ("משורר") - צ'אטבוט המופעל על ידי מודול הבינה המלאכותית LaMDA, בדומה ל-ChatGPT. "אנחנו לוקחים צעד נוסף קדימה ומאפשרים לבודקים מהימנים להתנסות בו, לפני שיהיה זמין לציבור בשבועות הקרובים", כתבו בגוגל בהודעה לעיתונות. בשונה מ-ChatGPT, הכלי החדש משלב מידע ממספר מקורות נרחבים מהרשת בזמן אמת כדי לספק תשובות עדכניות לעומת ChatGPT, המעודכן עד לסוף שנת 2021.

עם זאת, לפחות בהתחלה, לא כולנו נוכל להתסנות בכלי החדש באופן מיידי. "נשלב משוב חיצוני עם בדיקות פנימיות משלנו כדי לוודא שהתשובות של Bard עומדות ברף גבוה של איכות, בטיחות וביסוס של מידע מהעולם האמיתי. אנחנו נרגשים לקראת השלב הזה של ההתנסות שיעזור לנו להמשיך ללמוד ולשפר את האיכות והמהירות של Bard".

מה השורה התחתונה? "Bard משלב את רוחב הידע הקיים בעולם עם הכוח האינטליגנציה והיצירתיות של מודלי השפה הגדולים שלנו והוא מסתמך על מידע מהאינטרנט כדי לספק תשובות עדכניות ואיכותיות", הסביר סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל. כמו כן, בשונה ממיקרוסופט, שטרם הודיעה באופן רשמי כי תשלב את ChatGPT במונע החיפוש Bing, בגוגל מציינים כי Bard יוטמע במנוע החיפוש כבר בקרוב.

וזה לא הכל, בגוגל הוסיפו כי הם "עובדים עכשיו על להביא את ההתקדמות העדכנית ביותר של בינה מלאכותית אל תוך המוצרים שלנו, ומתחילים עם מנוע החיפוש".

בווידאו: בינה המלאכותית Chatgpt עונה לבקשה שכתבתי לה/צילום מסך
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"בשלב הראשון אנחנו מפרסמים אותו עם הגירסה הקלה של LaMDA", הוסיף פיצ'אי. "הדגם הקטן בהרבה דורש פחות כוח מחשוב, מה שמאפשר לנו להגיע ליותר משתמשים, וגם לקבל יותר משובים. נשלב משוב חיצוני עם בדיקות פנימיות משלנו כדי לוודא שהתשובות של Bard עומדות ברף גבוה של איכות, בטיחות וביסוס של מידע מהעולם האמיתי. אנחנו נרגשים לקראת השלב הזה של ההתנסות שיעזור לנו להמשיך ללמוד ולשפר את האיכות והמהירות של Bard".

בסוף השבוע דווח כי גוגל השקיעה 300 מיליון דולר בחברת Anthropic (אנתרופיק), סטארט-אפ מחקר לבטיחות AI שהקימו חוקרים שעזבו את OpenAI, מפתחת הצ'אט-בוט ChatGPT.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • CHATGPT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully