וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גלר צילם עב"מים בשמי ת"א בזמן החזרות למטס חיל האויר

24.4.2023 / 0:05

המנטליסט אורי גלר קרא לממשלות העולם לפרסם את האמת לגבי חוצנים וטען שאשתו צילמה מה שלטענתו זה עב"ם שעף ליד מטוסי קרב מחוץ לחלון ביתו בתל אביב - רק שהוא שכח לציין פרט אחד חשוב מאוד

בווידאו: אימונים למטס יום העצמאות בשמי תל אביב/יאיר טאובר

המנטליסט המפורסם ביותר בעולם, אורי גלר, טען שאשתו צילמה סרטון של עב"ם עף מעל תל אביב - בזמן החזרות של מטוסי חיל האויר הישראלי למטס יום העצמאות. כדי להוכיח את טענתו גלר פרסם בטוויטר צילומים מגורענים ומפוקסלים ביותר של חפץ כלשהו שלטענתו עף מעליו.

הוא התייחס לדיון שנערך בקונגרס האמריקני לגבי עצמים בלתי מזוהים שתועדו בשנים האחרונות וכתב: "מניסיוני האישי אני יודע שהאמת מוסתרת - אבל אני מאמין שהמצב כעת משתנה. לאט לאט הם יגלו את האמת".

לדבריו אלה הוא צירף סרטון של שמי תל אביב בהם אכן ניתן לראות עצם בלתי מזוהה קטן מאוד שעף במרחק, עם שני מטוסי קרב לפניו. הוא התייחס לוידאו וכתב: "אשתי צילמה את זה מחלון הסלון שלנו הבוקר מעל תל אביב. אני חושב אלה מטוסי F16 - אבל אתם רואים שם עוד עב"מ מוזר? אחרי מה רדפו המטוסים?"

מה זה לדעתכם?

עב"מים!
מטוסים של חיל האויר
679 משתתפים

לאחר כן הוא צירף צילום מתוך הסרטון וכתב: "זו תמונה טובה יותר בה הקפאתי את הפריים, אבל מה שמדהים הוא שבסרט המקורי העב"מ זז כל כך מהר שאפשר עד שבקושי אפשר לראות אותו".

"חברים שלי, כל זה קרה הבוקר מחוץ לחלון הסלון שלנו והאנה תיעדה את זה עם האייפון שלה", כתב גלר, שלא טרח לציין בפני עוקביו שבאותו יום בו צילם את מטוסי חיל האוויר בשמי ישראל ותהה מדוע הם נמצאים שם - נערכה חזרה למטס החגיגי של חיל האוויר של יום העצמאות ומרבית הסיכויים שזה מה שהוא צילם.

כמה שעות לאחר מכן הוא פרסם סרטון נוסף שלטענתו "מקור ממשלתי" שלח לו, של עב"ם שנראה טס "כנראה מעל ירושלים" וסרטון שלו המסביר כיצד התיעוד הזה נשלח אליו על ידי מקור ממשלתי. כשהוא מצלם את עצמו במוזיאון שלו בעיר העתיקה של יפו, הוא אמר: "היי חברים יקרים שלי. אני במוזיאון כאן ביפו העתיקה, בישראל, ארץ הקודש. הסרטון הזה מדהים - קיבלתי אותו ממקור ממשלתי בישראל. יכול להיות שזה מעל ירושלים, אבל המיקום ממש לא ידוע".

עוד טענות של גלר
"הנשק הגרעיני של פוטין ייעצר על ידי חייזרים" טוען אורי גלר

אורי גלר: "חייזרים מתכוננים ליצירת קשר עם בני האדם ומבקרים אותנו כבר אלפי שנים"

אורי גלר ועב"מ שצולם לדבריו כנראה מעל ירושלים/theurigeller

גלר טען לאחרונה שאין לו שום ספק שחייזרים קיימים וכי בקרוב מאוד הם יצרו קשר עם המין האנושי, אבל אין לנו סיבה לדאוג - "הם נחמדים, אחרת מזמן כבר לא היינו פה".

גלר טוען שעב"מים מבקרים בכוכב הלכת שלנו בחשאי במשך אלפי שנים - והוא בעצמו זכה להצצה בשרידי חללית שהתרסקה. את ההיכרות של גלר עם העולם הזה הוא חייב לעבודתו עם ה-CIA. הוא אמר: "אני חושב שהם לומדים אותנו. אני לא יודע מה הם באמת רוצים, אבל אני חושב שהם מכינים אותנו להתקשרות, לתרחיש הנחיתה כמו בסרטים של סטיבן ספילברג, וזה הולך להיות מרהיב". הוא הוסיף: "כנראה שהם ינחתו על הדשא של הבית הלבן או משהו כזה. כל סרטי המדע הבדיוני שלנו על מפגש עם חייזרים יתגשמו. אני לא חושב שאנחנו מדברים על אלפי או אפילו מאות שנים. אם הייתי צריך לנחש, ניחוש רציונלי והגיוני, הייתי אומר ש-60 עד 75 שנה מהיום - זה יקרה".

גלר טוען שמדען הטילים הגרמני הנודע, ורנר פון בראון הראה לו שרידים של חללית חייזרים שהתרסקה בשנות ה-70, בזמן שהוא השתמש בכוחותיו כדי לסייע ל-CIA. הוא אמר: "אחרי שנפגשתי עם פון בראון, ירדנו שלוש קומות בבניין של נאס"א וקיבלנו מעילים כתומים כמו אלה של משלחות אנטארקטיקה (עם תגים רקומים כחולים של נאס"א). דלתות מקפיא כבדות ועבות נפתחו. לא האמנתי למראה עיני אבל ידעתי על זה כבר מגיל 5. להפתעתי, הוא הראה לי חלק מעב"ם שהתרסק".

גלר אמר שחברו, האסטרונאוט האמריקאי אדגר מיטשל, סיפר לו שגם הוא חווה מפגשים עם חייזרים בזמן מסעו בחלל. הוא אמר: "הוא עשה ניסוי ESP (תפיסה חוץ-חושית) על הירח. הוא ראה משהו מתוך החללית - אבל הוא לא יכול היה לדבר על הדברים האלה בגלוי בגלל גורם האמינות. בגלל סודות נאס"א וכן הלאה. הוא אמר לי שקיימים חייזרים. הוא יודע זאת כעובדה כי הוא ראה דברים. זה כל מה שאני יכול להגיד".

עוד על גלר

אורי גלר על ה-CIA: "בדקו אם אוכל להפעיל פצצת אטום בטלפתיה"

לכתבה המלאה

גלר סיפר גם שהוא מאמין שמונומנטים מפורסמים על פני כדור הארץ נבנו על ידי חייזרים עתיקים. הוא אמר: "אני מאמין שחוצנים ביקרו בכוכב הלכת שלנו - חלק מהאנדרטאות ברחבי העולם כמו סטונהנג' נבנו באנרגיה אקוסטית על ידי ידע חוצני שניתן למקומיים. גם הפירמידות במצרים והפסלים באיי הפסחא של צ'ילה. אין ספק שהן נבנו עם ידע גבוה יותר מזה שקיים אצלנו". הוא הוסיף: "עשיתי עשרות משימות עבור סוכנויות ריגול בישראל ובארה"ב. אני יודע הרבה". הוא מתעקש שהוא לא יכול לדבר על הרוב המכריע של שיתופי הפעולה שלו עם הממשלות מכיוון שהמשימות הן "סודיות ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully