וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנשק הגרעיני של פוטין ייעצר על ידי חייזרים" טוען אורי גלר

7.6.2022 / 0:14

אורי גלר אומר שחוצנים מסוגלים למנוע פריצתה של מלחמת העולם השלישית על ידי רוסיה של פוטין באמצעות מתקפת סייבר וכי ההגעה שלהם לכדור הארץ היא ממש מעבר לפינה

ארי גלר מדבר על חייזרים/theurigeller

המנטליסט אורי גלר פרסם בתחילת השבוע (ראשון) את תחזיתו לגבי מלחמת רוסיה-אוקראינה, וטען כי חייזרים יפעילו טכנולוגיה מיוחדת וישמידו את ראשי הנפץ הרוסיים, במידה והנשיא פוטין ישתמש בנשק גרעיני."חייזרים לא יאפשרו לנו להיכנס למלחמה גרעינית", הסביר גלר, "אני לא חושב שהם יצטרכו לנחות על כדור הארץ בשביל למנוע מפוטין ללחוץ על הכפתור לשיגור הנשק הגרעיני. אני מאמין שיש כמה יישויות אינטליגנציות מחוץ לכדור הארץ שעוקבות אחרינו. חלקם מגיעים ממקומות שונים לחלוטין ביקום".

"בלחיצת כפתור אחת אנחנו יכולים לעצור את התנועה בגשר שער הזהב בסן פרנסיסקו ולשבש מערכות מכ"ם. אנחנו יכולים לעשות הכל עם סייבר היום - אז אתה יכול רק לדמיין מה חוצנים יכולים לעשות", הוא אמר לדיילי סטאר.

התחזית של אורי גלר: מתי החייזרים יפלשו לכדור הארץ?

גלר חזה בנוסף כי החייזרים יפלשו לכדור הארץ בתוך לא פחות מחמש שנים, לטענתו מספר ישוויות חוצניות כבר בוחנות את האנושות והם מוכנים ליצור קשר. גלר בן ה-75 אף סיפר כי לאחרונה התגלתה דלת במאדים שגולפה על ידי קרן לייזר של חייזרים.

"הדלת שהתגלתה במאדים - אין ספק שהיא גולפה על ידי טכנולוגיה עילית שכוללת קרן לייזר", טען גלר, "יש שם משהו בוודאות". על ידי "מבט מרחוק" גלר טוען שהוא יכול לרחף עם המחשבה שלו מעבר לזמן לומקום, ולראות את החייזרים בפעולה. "ראיתי חדר לבן עם מרכז בקרה, משהו מאוד מאוד עתידני", הוא סיפר. האמונה שלו היא כי החייזרים יגיעו מתישהו בין 5 ל-25 שנה, ויבחרו מקום אייקוני לנחות בו,כמו הפירמידות במצרים או הפסלים באיי הפסחא: "אם הם ינחתו זה לא יהיה כאקט של פלישה. זה יהיה ידידותי. אם הם היו עוינים לנו, הם יכלו להרוס אותנו ממזמן".

והוא ממשיך

אורי גלר: "חייזרים מתכוננים ליצירת קשר עם בני האדם ומבקרים אותנו כבר אלפי שנים"

לכתבה המלאה

גלר סיפר לאחרונה כי הוא כועס לאחר שבארצות הברית מספר גנרלים אמרו שאין שום הוכחות לקיומם של חייזרים. "אני יודע בוודאות שלממשלת ארצות הברית יש את ההוכחות. אני רק רוצה שהם יודו בכך. או שהם בחרו במילים לא נכונות, או שהם פשוט ממציאים, זה מרתיח אותי".

הוא סיפר כי לו בעצמו היה מפגש עם חייזים ב-1974 אחרי שגויס על ידי בכירי ה-CIA שהתרשמו ממנו, "הראו לי איזשהו פריט וביקשו ממני להחזיק אותו ולהגיד מה אני מרגיש. זה היה מטאלי, חלק, כמו פנינה, עם השתקפות של קשת. הרגשתי ויברציות, כאילו זה נשם, כאילו זה היה חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully