וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גלר: "חייזרים מתכוננים ליצירת קשר עם בני האדם ומבקרים אותנו כבר אלפי שנים"

5.1.2022 / 23:43

אמן האשליות הישראלי אורי גלר טוען שחייזרים מכינים את עצמם כעת לקראת יצירת קשר עם המין האנושי, כבר בשנים הקרובות - וכי הוא ראה במו עיניו שרידים של חללית חייזרים שהתרסקה

אורי גלר על החלטת הCIA שיש לו כוחות על טבעיים/צילום: ניב אהרונסון

החייזרים מתכננים להיפגש איתנו בקרוב ואנחנו לא ממש יודעים מה ללבוש... אורי גלר, המדיום ומכופף הכפיות בן ה-74, סיפר השבוע ל"סאן אונליין" כי אין לו שום ספק שחייזרים קיימים וכי בקרוב מאוד הם יצרו קשר עם המין האנושי, אבל אין לנו סיבה לדאוג - "הם נחמדים, אחרת מזמן כבר לא היינו פה".

גלר טוען שעב"מים מבקרים בכוכב הלכת שלנו בחשאי במשך אלפי שנים - והוא בעצמו זכה להצצה בשרידי חללית שהתרסקה. הטענות הפרועות שלו מגיעים עם פרסום מסמכי נאס"א שחושפים כי סוכנות החלל האמריקנית לא שוללת שחייזרים כבר ביקרו בכדור הארץ בעבר.

את ההיכרות של גלר עם העולם הזה הוא חייב לעבודתו עם ה-CIA. הוא אמר: "אני חושב שהם לומדים אותנו. אני לא יודע מה הם באמת רוצים, אבל אני חושב שהם מכינים אותנו להתקשרות, לתרחיש הנחיתה כמו בסרטים של סטיבן ספילברג, וזה הולך להיות מרהיב". הוא הוסיף: "כנראה שהם ינחתו על הדשא של הבית הלבן או משהו כזה. כל סרטי המדע הבדיוני שלנו על מפגש עם חייזרים יתגשמו. אני לא חושב שאנחנו מדברים על אלפי או אפילו מאות שנים. אם הייתי צריך לנחש, ניחוש רציונלי והגיוני, הייתי אומר ש-60 עד 75 שנה מהיום - זה יקרה".

האמן הרב חושי אורי גלר, בראיון לאולפן וואלה, ינואר 2017. ניב אהרונסון
מכופף הכפיות אורי גלר מודיע: "חייזרים יצרו קשר עם בני האדם ב-60-75 השנים הקרובות"/ניב אהרונסון

אורי גלר התייחס בדבריו לסרטונים שצולמו על ידי טייסי חיל הים האמריקני ושוחררו על ידי הפנטגון בשנה שעברה, בהם נראים עב"מים מסתובבים במהירויות שמטוסים שנבנו על ידי אדם אינם מסוגלים להן. הוא אמר שהסרטונים שמציגים ככל הנראה את הטכנולוגיה המתקדמת הזו מוכיחים שהחייזרים מבקרים אותנו - והם לא כאן כדי לפגוע בנו. "אין לי ספק שהם נחמדים ואני אגיד לכם למה - אם הם לא היו, היינו מתים מזמן. היכולת שלהם לנוע בדרכים כל כך לא יציבות מעולם לא נראתה בעבר. זה פשוט לא ייאמן". הוא הוסיף: "אני חושב שהפנטגון יודע הרבה יותר אבל הם לא מספרים לנו".

גלר טוען שמדען הטילים הגרמני הנודע, ורנר פון בראון הראה לו שרידים של חללית חייזרים שהתרסקה בשנות ה-70, בזמן שהוא השתמש בכוחותיו כדי לסייע ל-CIA. הוא אמר: "אחרי שנפגשתי עם פון בראון, ירדנו שלוש קומות בבניין של נאס"א וקיבלנו מעילים כתומים כמו אלה של משלחות אנטארקטיקה (עם תגים רקומים כחולים של נאס"א). דלתות מקפיא כבדות ועבות נפתחו. לא האמנתי למראה עיני אבל ידעתי על זה כבר מגיל 5. להפתעתי, הוא הראה לי חלק מעב"ם שהתרסק".

עוד על חוצנים

"נחטפתי על ידי חייזרים שגנבו לי ביציות - ויש לי הוכחות"

לכתבה המלאה
חייזרים בנו את הפירמידות?. The Pyramid Code, אתר רשמי
"אין ספק שהפירמידות נבנו עם ידע גבוה יותר מזה שקיים אצלנו"/אתר רשמי, The Pyramid Code

קיומם של עב"מים אינה עוד תיאוריית קונספירציה שולית אלא ויכוח אמיתי על ביטחון לאומי בארה"ב. רק בחודש שעבר הקונגרס האמריקני העביר הצעת חוק הגנה, שכללה הנחיות ליחידה חדשה לחקירות עב"מים - ממש כמו ה-X-Files. גלר אמר שחברו, האסטרונאוט האמריקאי אדגר מיטשל, סיפר לו שגם הוא חווה מפגשים עם חייזרים בזמן מסעו בחלל. הוא אמר: "הוא עשה ניסוי ESP (תפיסה חוץ-חושית) על הירח. הוא ראה משהו מתוך החללית - אבל הוא לא יכול היה לדבר על הדברים האלה בגלוי בגלל גורם האמינות. בגלל סודות נאס"א וכן הלאה. הוא אמר לי שקיימים חייזרים. הוא יודע זאת כעובדה כי הוא ראה דברים. זה כל מה שאני יכול להגיד".

גלר סיפר גם שהוא מאמין שמונומנטים מפורסמים על פני כדור הארץ נבנו על ידי חייזרים עתיקים. הוא אמר: "אני מאמין שחוצנים ביקרו בכוכב הלכת שלנו - חלק מהאנדרטאות ברחבי העולם כמו סטונהנג' נבנו באנרגיה אקוסטית על ידי ידע חוצני שניתן למקומיים. גם הפירמידות במצרים והפסלים באיי הפסחא של צ'ילה. אין ספק שהן נבנו עם ידע גבוה יותר מזה שקיים אצלנו". הוא הוסיף: "עשיתי עשרות משימות עבור סוכנויות ריגול בישראל ובארה"ב. אני יודע הרבה". הוא מתעקש שהוא לא יכול לדבר על הרוב המכריע של שיתופי הפעולה שלו עם הממשלות מכיוון שהמשימות הן "סודיות ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully