וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם בוחנת פיצ'ר חדש שישמח את חובבי הסטורי

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 11:17

כל החברים שלכם בסטורי אחד: מדובר בינתיים בפיצ'ר בפיתוח ועוד לא ברור אם יהפוך זמין לקהל הרחב, אך הוא יאפשר למשתמשים ליצור רילס קבוצתי וציבורי עם אנשים שהוגדרו מראש

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

אינסטגרם ממשיכה לשפר את חווית השימוש: הרשת החברתית הנמצאת בבעלות מטא (פייסבוק), בוחנת פיצ'ר חדש - Group Stories, סטורי קבוצתי וציבורי אליו יוכלו להוסיף תוכן אנשים שהוגדרו מראש. הפיתוח חשף לראשונה בחשבון הטוויטר של אלסנדרו פאלוצי, מפתח וחוקר אפליקציות ידוע.

לדבריו של פאלוצי, בניגוד לפיצ'ר דומה שנבדק בסוף 2019, שהיה גלוי רק לחברי קבוצה, ה-Group Stories יהיה גלוי לכולם, ורק אנשים נבחרים יכולים להוסיף תוכן חדש. כמו כן, את האנשים שיקבלו הרשאה יוכל לתת יוצר הסטורי הקבוצתי. בינתיים, כמו כל פיצ'ר שנמצא בפיתוח, טרם ידוע מתי או אם בכלל הוא יגיע לכלל המשתמשים.

ביום רביעי האחרון ערכה מטא שיחת משקיעים לגבי הביצועים של החברה ברבעון הראשון של 2023, שם צוקרברג סיפר כי זמן השהייה באינסטגרם עלה ב-24 אחוזים מאז השקת הרילס, בזכות המלצות תוכן מבוססות בינה מלאכותית.

בחודש פברואר הציג צוקרברג את "Channels" ("ערוצים") - שירות צ'אט המאפשר ליוצרים לשתף הודעות, סקרים ותמונות עם העוקבים על מנת ליצור איתם קשר ישיר יותר, בדומה לפיצ'ר הערוצים בטלגרם.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully