וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון התפוצץ 6 ימים אחרי הרכישה; בחברה מאשימים את הלקוח

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 10:47

פיצוץ רודף פיצוץ: סמארטפון של חברת OnePlus התלקח בכיס של משתמש - וגרם לכוויות קשות. בינתיים, בחברה חקרו את פרטי וקבעו כי הם לא אחראים לפיצוץ. וזו לא הפעם הראשונה

הפציעה שספג המשתמש. מתוך טוויטר,
הפציעה שספג המשתמש/מתוך טוויטר

אלו כבר לא מקרים בודדים, זו תופעה: בחודש האחרון דווחו שלושה מקרים שונים בהודו בהם סמארטפונים התקלחו באופן פתאומי - וגרמו לפציעה ואף למוות של משתמשים. אתמול (שבת) דווח במדינה על אירוע נוסף, אלא שהפעם מדובר בדגם חדש לגמרי - OnePlus Nord 2T, שהתפוצץ 6 ימים בלבד ממועד הרכישה. חשוב להזכיר שמדובר במכשיר שנמכר בישראל וסקרנו כאן בוואלה! טכנולוגיה.

לפי הדיווחים ברשת, המכשיר לא היה מחובר למטען - אלא בכיסו של המשתמש. בעת הפיצוץ, הבעלים של ה-OnePlus Nord 2T רכב על האופניים וספג כוויות חמורות ברגלו כתוצאה מכך ואושפז בבית חולים מקומי. לפי עמוד הטוויטר ᴛʀᴏʟʟɪɴɢ ɪꜱ ᴀɴ ᴀʀᴛ, האחרון פנה לשירות התמיכה של OnePlus, ולאחר בירור הם קבעו שהבעלים של המכשיר אחראי לפיצוץ ולא הם.

הוואן פלוס שהתפוצץ. מתוך טוויטר,
ה-OnePlus Nord 2T לאחר הפיצוץ/מתוך טוויטר

לפני כשבוע דווח על מקרה דומה בארצות הברית, שם מכשיר מדגם OnePlus 8 Pro התפוצץ. גם אז ביצרנית הסינית לא לקחו אחריות, וטענו כי המשתמש "הפעיל לחץ מיותר על לוח האם". במקביל, בהודו התרחשו שלושה אירועים שונים, בשניים מהם נפצעו משתמשים באורח קל בלבד, בעוד שהאירוע הטרגי ביותר גבה את חייה של ילדה בת 8.

  • עוד באותו נושא:
  • וואן פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully