וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא עברה למימד אחר? תיעוד של אישה "קפואה בזמן" מטריד את הצופים

24.7.2023 / 0:07

סרטון שצבר 6 מיליון צפיות בטיקטוק מציג אישה עומדת ללא תזוזה ברחוב - ולפתע חוזרת ללכת כאילו נשמתה עברה למימד אחר וחזרה לגופה. אנשים מנסים לפענח מה עומד מאחורי התיעוד המוזר

אישה קופאת בזמן/TikTok/@unknown1575489/

גם אם אתם לא מאמינים במסעות בזמן או בקיומם של ממדים אחרים, משהו בסרטון הבא יגרום לכם לפקפק בכל מה שעד היום האמנתם בו. בסרטון טיקטוק שצבר כ-6 מיליון צפיות ו-600 אלף לייקים בשבוע בלבד נראית אישה אלמונית צועדת ברחוב בבריטניה כשהיא לפתע נעמדת קפואה - כאילו נשמתה עברה למימד אחר - ובאותה מהירות היא חוזרת פתאום ללכת כאילו דבר לא קרה. מה שעוד יותר הזוי, אם נאמין לדברי הצלם, הוא שהאישה עמדה ככה קפואה במשך דקה לפני שעלה במוחו לשלוף את המצלמה ולתעד אותה.

בסרטון נראית אישה צעירה לבושה במכנסיים לבנים וסריג שחור נעמדת "קפואה בזמן", כשרגלה נראית כאילו הייתה באמצע הצעד וזרועותיה תלויות בצידי הגוף בצורה מוזרה. אפילו הקוקו שלה נראה כאילו קפא במקום. "למה היא קפאה?" שואל הצלם בזמן שהוא מנסה לצלם אותה מקרוב, "אחי, אני הוזה". ברגע שהאישה יצאה מהקפאון שלה והמשיכה ללכת, נשמע הצלם אומר בתגובה: "מה לעזאזל?".

@yaron_zilberstain אישה תועדה עומדת קפואה ברחוב - וזה מקריפ #fyp #fypisrael #מוזר #מטריקס ♬ original sound - Yaron Zilberstain

הסרטון מופיע לבדו בחשבון הטיקטוק @unknown1575489 עם הכיתוב "NPC נמצא חסר". NPC הוא מונח בו משתמשים במשחקים - ומתייחס לדמות במשחק שאינה נשלטת בידי שחקן. כיום הוא משמש לעיתים קרובות כסלנג כדי לתאר התנהגות "משובשת" או "רובוטית" של בני אדם ברשת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

איך תסבירו את זה?

מה קורה כאן?

זה גליץ' במטריקס
היא עוברת בין ממדים
זו סתם עריכת וידאו
זה סרטון AI
וואלה לא יודע
7171 משתתפים

הצופים ההמומים לא האמינו למראה עיניהם. "נראה שהמטריקס אמיתי", כתב אחד ואחר הוסיף: "אפילו השיער שלה קפוא ועל זה הרי אין לה שליטה". צופה נוסף כתב: "היא התנתקה לשנייה. זה לא מצחיק אותי, אני הייתי משתין במקום. היא ממש חזרה למציאות פתאום". אדם אחר כתב: "קשה לי להאמין שזו בדיחה, כי הרי אין אף אחד אחר שם בסביבתה".

עוד סרטונים חסרי הסבר
אורות מהבהבים נצפו על הירח - ואין להם הסבר הגיוני

מה גרם ל-3 מכוניות לרחף באוויר באמצע הכביש?

אחרים היו ספקנים. אחד הציע שמדובר בסרטון ערוך: "עריכה טובה. זה כמעט נראה אמיתי", הוא כתב. אדם אחר הציע שזהו "סרטון מושהה שהולבש על סרטון אחר", אם כי אחרים ציינו שאפשר לראות מכונית נוסעת בחזית בזמן שהולכת הרגל נראית קפואה. גולש נוסף הציע הסבר רפואי וציין שיתכן שמדובר בהתקף אפילפסיה: "הכרתי מישהו שקפא ככה ואז פשוט המשיך ללכת כאילו דבר לא קרה". אחרים טענו שמדובר בסך הכל באשליה אופטית, שכן המוח שלנו מתקשה להבין שהדמות זזה עד שהמצלמה מצליחה להתמקד בה ולאפס את המוח.

גולש אחד היה משוכנע שהוא גילה כיצד נוצר הסרטון וכתב "הסרטון צולם כרגיל - הקפאה קצרה נוספה בעריכה - הפריים המוגדל מסתיר אובייקטים נעים - הרעד של המצלמה נוסף כדי שההקפאה תיראה חיה - מאוד פשוט".

אחר הציע אפשרות שזה סרטון בינה מלאכותית, שנותר כדי להיראות כאילו הוא מצולם ברחוב אמיתי ועם אישה אמיתית כשלמעשה הכל מזויף. רבים גם הטילו ספק באותנטיות של הסרטון כששאלו כיצד הצליח יוצר הסרטון לצלם את האישה בדיוק ברגע הנכון ומדוע הוא צילם שם מלכתחילה.

אבל נראה לנו שכולם יסכימו עם הגולש שסיכם בהכרזה שהסרטון הזה "מפחיד", ללא קשר לשאלה איך הוא נוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully