וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומחים מזהירים: רובוטי מין עם בינה מלאכותית עשויים להרוג

18.1.2024 / 0:06

כן זה ממש לא מצחיק: מומחים מכל העולם מזהירים משימוש ברובוטים עם AI למטרות מינית מאחר והאקרים יכולים לפרוץ אליהם ולהשתמש בהם כדי לסחוט את המשתמשים - או אפילו גרוע מזה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

בובת הסקס הרובוטית סמנת'ה/Synthea Amatus

מומחי סייבר מזהירים שהפיתוחים החדשים של בובות מין שהן למעשה רובוטים שמצוידים בטכנולוגיה של אינטיליגנציה מלאכותית עשויים לסחוט את מי שמשתמש בהם ואולי אפילו להרוג אותם. בדיילי סטאר דווח שהשימוש ברובוטיות מין נמצא בעלייה ומי שנוהגים להשתמש בהן הם בעיקר גברים בודדים, וכדאי להם להיזהר.

לפי אותם מומחים, האקרים עשויים להשתמש באותה טכנולוגיית AI כדי לסחוט כספים ממשתמשים פוטנציאלים. ג'ייק מור, מומחה לאבטחת סייבר בחברת ESET סיפר: "במינימום, אפשר לפרוץ למכשירים שלהם כדי לסחוט אותם. בטוח שיש מצלמה באותם מכשירי סקס, והמצלמה הזאת היא חשובה מאוד לפושעי סייבר לאותן מטרות של סחיטה". אבל ישנם מומחים אחרים שטוענים שבובות המין הללו עשויות גם בסופו של דבר אפילו להרוג בלי כוונה - כלומר לרצוח את הבעלים שלהם בזמן שהם מקיימים איתם יחסי מין.

דוקטור ניק פטרסון מאוניברסיטת דיקיין שבויקטוריה שבאוסטרליה מזהיר: "האקרים יכולים לפרוץ לתוך רובוט או מכשיר רובוטי ולהשיג שליטה מלאה על הקישוריות שלהם, הידיים, הרגליים, ואולי אפילו צעצועים אחרים שמחוברים אליהם, אולי אפילו סכינים. ברגע שהרובוט נפרץ, ההאקר נמצא בשליטה מלאה עליו והוא זה שאומר לו מה לעשות. הדבר האחרון שאתה רוצה זה שההאקר יהיה בשליטה על הרובוטים האלה. ברגע שהוא נפרץ, הם יכולים להתחיל באלמנטים פיזיים ולגרום לנזק".

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


המומחים כתבו כבר עשרות מאמרים על שימוש מסוכן בבינה מלאכותית ובמערכות AI מתקדמות שיכולות להיפרץ, והם הזהירו על כך לראשונה כבר לפני שש שנים, כשרובוטי הסקס היו הרבה פחות מתוחכמים ממה שהם היום.

עוד על רובוטיות מין
סקס עם רובוטים וחיים במציאות מדומה: כך יראה העולם שלנו ב-2050

רובוטית הסקס הצטרפה לטינדר - והפכה להצלחה מסחררת

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ככה נראית בובת מין רובוטית בפעולה/יחצ

אוליבר בנדל, חוקר מהאוניברסיטה למדעים שימושיים ואמנויות בצפון מערב שוויץ, הזהיר לרובוטיות הסקס יש פוטנציאל להמשיך בקיום יחסי מין מבלי להתעייף, מה שעלול לסכן גופנית את המשתמשים ממאמץ יתר. הוא אמר: "אם המכונה מפעילה יתר מאמץ על האדם, . וזה יכול לגמור את הסיכוי שלו לקיים יחסי מין עם בני אדם לאחר מכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully