וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוח של ה-CIA חושף: החיילים רוסים 'הפכו לאבן' לאחר שיירטו עב"ם

14.9.2023 / 0:03

זה לא חלק מסרט של מדע בדיוני, דוח CIA חושף לכאורה תקרית שהתרחשה בשנות ה-80 ובה ירה חייל רוסי טיל לעבר חללית וגרם לפיצוץ אדיר שכתוצאה ממנו הפכו 23 חיילים לנציבי אבן

"חיילים סובייטים שהפילו חללית הפכו לנציבי אבן"/Lions Ground

טענות יוצאות דופן שלפיהן יותר מ-20 חיילים רוסים "הפכו לאבן" על ידי נשק שמקורו מחוץ לכדור הארץ עלו מחדש על ידי ג'ו רוגן, המארח של תוכנית הפודקאסט הפופולרית The Joe Rogan Experience, שהקריא דו"ח בן 250 עמודים על התקרית שלטענתו נכתב ע"י ה-CIA.

הדיווחים המקוריים, שנאספו על ידי סוכני ק.ג.ב בסוף שנות ה-80, דווחו מאוחר יותר בתקשורת האוקראינית ונכתבו במסמך מודיעין מסווג של שירות הביון של ארה"ב ב-1993.

לדברי רוגן, מהדוח עולה ש"חללית בצורת צלחת טסה בגובה די נמוך והופיעה מעל יחידה של צבא רוסיה שערכה תרגילי אימונים שגרתיים. מישהו מהיחידה שיגר במפתיע טיל קרקע-אוויר ופגע בעב"ם - הוא נפל לכדור הארץ לא הרחק משם וחמישה יצורים דמויי אדם, רק נמוכים מאוד ועם ראשים גדולים ועיניים שחורות גדולות, יצאו ממנו".

בשלב זה, הסיפור המוזר ממילא קיבל תפנית מוזרה עוד יותר.

צפו בג'ו רוגן מקריא את הדוח

"על פי עדויות של שני החיילים שנותרו בחיים", אמר רוגן, "לאחר שם חילצו את עצמם משרידי החללית, החייזרים התקרבו זה לזה ואז התמזגו לחפץ אחד שקיבל צורה כדורית. החפץ הזה התחיל לזמזם ולרשרש במהירות ואז הפך לצע לבן מבריק. תוך כמה שניות הכדור גדל מאוד ואז התפוצץ על ידי התלקחות באור בהיר במיוחד. באותו הרגע ממש - 23 חיילים שצפו בתופעה הפכו לעמודי אבן".

עוד מפגשים עם חייזרים
"ממשלת ארצות הברית מנסה לפתח נשק משרידי עב"מים שהתרסקו בכדור הארץ"

סוכן CIA לשעבר חושף סודות על אזור 51: "פגשתי חייזרים בשר ודם"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בסיפור המלא

הטענות הפרועות הללו הושמעו על ידי שני חיילים שלדבריהם שרדו את התקרית כיוון שעמדו באזור שהיה מוגן חלקית מהפיצוץ.

"דו"ח ה-KGB ממשיך ואומר ששרידי העב"ם והחיילים המאובנים הועברו למוסד מחקר מדעי סודי ליד מוסקבה", הוסיף רוגן שציין שלא ברור מה קרה לחוצנים שלכאורה יצאו משרידי החללית.

דוח ה-CIA על התקרית בה חיילים סובייטים שהפילו חללית הפכו לנציבי אבן. CIA.gov, צילום מסך
דוח ה-CIA על התקרית בה חיילים סובייטים שהפילו חללית הפכו לנציבי אבן/צילום מסך, CIA.gov

במסמך עצמו מצוין כי "כמה עצמים אדומים, ירוקים וצהובים טסו מעל כמה בסיסים באנטרקטיקה". נשיא ברית המועצות האחרון, מיכאיל גורבצ'וב, נתן הוראה ב-1991 להשמיד את המסמכים, אך הם הגיעו לידי ה-CIA. באותם מסמכים ישנן הקלטות של גורבצ'וב שאמר: "זאת הוכחה חד משמעית שחוצנים אכן קיימים, וצריך להתייחס אליהם ברצינות רבה".

לפי הטענות בדו"ח "המומחים העריכו שמקור האנרגיה שיצרו החייזרים עוד לא ידוע לאנשים, ויכל לשנות את המבנה של החיילים כיצורים אורגנים, כך שהם הצליחו להפוך את המולקלורות שלהם שלא יהיו שונים מאבן".

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully