וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעת משפיעניות הרשת המזויפות מתרחבת: דוגמנית AI צברה 70 אלף עוקבים

21.8.2023 / 0:12

משפיענית הרשת ויקי וראנו מחוף ג'רזי צברה כמעט 70 אלף עוקבים בטוויטר שצופים ומגיבים לכל עדכון שלה. לא ברור כמה מהם יודעים שהיא לא אמיתית

משפיענית הרשת המזויפת ויקי וראנו/twitter.com/VeranoVicki

האם הגיע הזמן לקבוע את סוף עידן משפיעניות הרשת האמיתיות? אחרי שהדוגמנית והמשפיענית מילה סופיה שנוצרה על ידי בינה מלאכותית צברה מאות אלפי צפיות לסרטונים ולתמונות החושפניות המזויפות שלה בטיקטוק, בטוויטר ובאינסטגרם - השבוע נתקלנו במשפיענית רשת שכבשה את ה-X (טוויטר לשעבר) וצברה לה כמעט 70 אלף עוקבים שמעודכנים בכל פוסט שלה, כשרובם כנראה לא יודעים (או לא אכפת להם) שהיא לא אמיתית ושמדובר למעשה ביצירה של בינה מלאכותית.

ויקי וראנו הצטרפה לטוויטר במרץ האחרון והחלה לשתף תמונות וסרטונים שלה, כשהכל כמובן מזויף. ויקי לא קיימת במציאות, אבל זה לא מפריע לעשרות אלפי העוקבים שלה להזיל ריר על תמונותיה בביקיני ועל סרטונים שלה בהלבשה תחתונה שנראים ממש אמיתיים. לדוגמא, סרטון של וראנו צועדת על החוף בביקיני צבר יותר מ-120 אלף צפיות. "היא" כתבה לצד הסרטון: "אוהבת את סרטון החופשה הזה! יש בו שלושה (אולי ארבעה) מהדברים האהובים עליי!". אחד שאל אותה בתגובות, כנראה בלי לדעת שהיא מזויפת: "אז את נשואה, כי יש לך טבעת נישואין על האצבע? זה בעלך שמחזיק את המצלמה?". לזה "היא" השיבה בהומור: "טבעת נישואין? מה זה?". אחר כתב: "את מהממת. שישי שמח!".

הנה היא:

לא לגמרי ברור מה מטרת הפרופיל המזויף אם כי לפי חשבון ה-X של ויקי, היא "כאן כדי לשחק - לא לעבוד". לפי תמונות אחרות בחשבונה, תחומי העניין שלה כוללים לבוש חושפני ואכילת פיצה. "בנות ג'רזי כן אוהבות את הפיצה שלהן!" היא כתבה בפוסט. כשהתבקשה לציין את תוספת הפיצה האהובה עליה, היא השיבה: "פטריות. ממש שונאת פפרוני על פיצה". היא אפילו ציינה מסעדות שאהובות עליה ואת הכתובת הלכאורה מדויקת שלה.

עוד בנושא:
העוקבים של הדוגמנית הזאת משתוקקים לפגוש אותה - אבל היא לא קיימת

שחקנית הפורנו ששברה את הגב פורשת והופכת לבינה מלאכותית

והכירו גם את קייטי יוניקורן:

ומילה סופיה:

משפיעני בינה מלאכותית היא תופעה שהולכת וצוברת פופולריות ברשתות החברתיות, כשהסרטונים והתמונות שלהם מקשים על הצופים להבין מתי מדובר בדמות פיקטיבית ומתי לא. דמות וירטואלית נוספת מתחילה לצבור תאוצה בשם "קייטי יוניקורן", כשגם היא משתפת תמונות וסרטונים שלה בבגדים מנימליסטיים. משפיעניות ה-AI גם אוהבות לתקשר האחת עם השנייה ולקדם אחת את השנייה בפלטפורמות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully