וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק חושף האם יש חייזרים: "אם מישהו יודע - זה בטח אני"

10.10.2023 / 0:23

מייסד SpaceX אילון מאסק הכריז שאין חיים מחוץ לכוכב הלכת שלנו, כי לטענתו אם היו חיים - הוא היה בין הראשונים שיודעים על כך. הוא טען בעבר שהוא חייזר- אך אף אחד לא מאמין לו

אילון מאסק בקונגרס האסטרונאוטיקה הבינלאומי בבאקו, אזרבייז'ן: "חללית סטארשיפ יכולה לנחות על מאדים תוך שלוש או ארבע שנים"/רויטרס

אם אילון מאסק לא ידע אז מי ידע? מייסד SpaceX טוען שאין דבר כזה חייזרים כי אם היו חיים מחוץ לכדור הארץ - הוא כבר היה יודע על זה.

אילון מאסק הופיע ביום חמישי ה-5 באוקטובר בוידאו ששודר בלייב בקונגרס האסטרונאוטי הבינלאומי ה-74 בבאקו, אזרבייג'אן, שם הוא זכה בפרס החלל העולמי - ונשאל לגבי התוכניות לשגר את ספינת החלל שלו למאדים ומה צופן העתיד לחקר החלל. מאסק הכריז שם כי לא ראה שום ראיות המצביעות על קיומם של חייזרים - וטען שהוא יהיה הראשון לדעת אם הן קיימות. "אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם ראיתי עדות לחייזרים ולצערי עדיין לא ראיתי עדות לכך", הסביר, "אנחנו החייזרים, עד כמה שאני יודע - ואני חושב שאם מישהו היה יודע, זה כנראה הייתי אני, ולא ראיתי שום עדות לחייזרים. אז מה שזה אולי אומר הוא שהנר הקטן הזה של התודעה האנושית הוא כל מה שקיים בחושך עצום, ועלינו לעשות כל שביכולתנו כדי להבטיח שהנר לא יכבה".

זו לא הפעם הראשונה שבה בעלי X מכריז על הספקנות שלו לגבי קיומן של צורות חיים מחוץ לכדור הארץ. בראיון שנערך באפריל השנה ע"י מנחה פוקס ניוז דאז, טאקר קרלסון, הכריז מאסק: "אני, אתה יודע, מכיר היטב את חומרי החלל ולא ראיתי שום עדות לחייזרים. הייתי מצייץ על זה מיד".

עוד על מאסק
חברת שבבי המוח של אילון מאסק פותחת את ההרשמה לניסויים בבני אדם

נשיאת SpaceX: "האנושות תגיע למאדים לפני סוף העשור"

טייקון הטכנולוגיה אפילו טען בעבר שהוא "ממשיך להגיד לאנשים שהוא חייזר", אך אף אחד לא מאמין לו, כך דיווח ה"דיילי סטאר". "אני כל הזמן אומר לאנשים שאני חייזר, אבל אף אחד לא מאמין לי", הוא הגיב באימוג'י קורץ. אנשים הוכיחו, עם זאת, שהם דווקא מאמינים למילה שלו. "אם אילון מאסק אומר שאין חייזרים אז אין חייזרים. אין הסבר אחר", כתב אחד ואחר הוסיף: "יותר מפתיע לגלות שאתה לא חייזר. עם המוח המבריק שלך, לא יכול להיות שאתה אנושי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully