וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בדקתי את מומיות החייזרים המקסיקניות - הסיפור האמיתי שלהן אפל מאוד"

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 0:03

תיאוריה חלופית על מומיות "החייזרים" שהוצגו בבקונגרס המקסיקני צצה - על ידי ארכיאולוג שבדק אותן לפני מספר שנים

בדיקות מעבדה וסריקות נערכו לגופות ה"חייזרים" שהוצגו בקונגרס במקסיקו/רויטרס

המומיות החייזריות לכאורה שהוצגו על ידי מקסיקו לעולם כולו בחודש שעבר אינן חייזרים, אלא משהו "הרבה יותר גרוע", כך טוען מומחה בתחום.

העולם נותר המום , מבולבל וגם לועג כששתי גופות מיניאטוריות נחשפו בקונגרס המקסיקני על ידי העיתונאי השנוי במחלוקת, חיימה מאוסן. הוא טען כי מדובר בגופות חייזרים בנות מאות שנים שנמצאו בפרו - שמצידה פתחה בהליכים משפטיים נגד מאוסן על כך שגנב אותן לכאורה ממנה.

בשום שלב לא טען מאוסן רשמית שהמומיות הללו היו של חייזרים, אלא כל מה שהוא אמר היה שהן "אינן אנושיות". הוא אפילו הזמין צוותים אחרים של מדענים מכל העולם לחקור את הדגימות הללו כדי להבהיר מה הן (אך עד כה לא אפישר לאף אחד גישה למומיןת). צות חוקרים מטעמו שבדק את המומיות, בראשות חוסה זלסה בניטס, מנהל המכון לחקר מדעי הבריאות במשרד הצי המקסיקני, אמר שהמחקר שלהם הוכיח שהמומיות שייכות לשלד בודד ולא הורכבו עם חפצים אנושיים. בניו יורק פוסט דווח שהוא גם אמר שהצוות שלו מצא שאחד "היה חי, שלם, היה ביולוגי ובהריון", והצביע על גושים גדולים בתוך הבטן לכאורה של ה"חוצן" - מה שמציע את האפשרות שאלה יכולות להיות ביצים.

"הן אכן בנות 1,000 שנה - אבל זו האמת שלהן"

מקסיקו סירבה עד כה לאפשר למומחים חיצוניים מכל מדינה לקחת דגימות או לבדוק את הגופות. עם זאת, מומחה העב"מים וויל גליסון, שיש לו קשרים לארכיאולוג צרפתי שחקר אותן לפי מספר שנים, אמר שככל הנראה אנחנו צריכים להיות הרבה יותר מודאגים מהגילוי ממה שאנחנו באמת ולא להתייחס אליו בזלזול.

גליסון, שלמעשה ראה בעצמו את המומיות במהלך טיול בפרו ב-2017, אמר ל-NubTV: "הם מצאו עצם אחת בזרוע של אחת המומיות שברור שלא הייתה העצם האורגנית שהייתה שם. אז זה מעלה את השאלה - האם גם כל השאר מזויף? החשיבה שלי השתנתה כשהייתי בבית של חבר וראיתי גולגולת צבי מעל על האח והחלק האחורי של גולגולת הצבי הזו, לדעתי, היה דומה לחלק הקדמי של הגולגולת של ה'חייזר' וחשבתי 'אוי וואו'."

הוא המשיך וטען גם שהגולגולות נראו דומות לגולגולות של אלפקות, ושהביצים שנראות בתוך המומיות "נראות כמו ביצי זוחלים". גליסון הבהיר: "ברור שזה הורכב ביחד - השאלה היא האם זה הורכב ב-2015 כשפורסם שהן נמצאו או שזה הורכב לפני 1,000 שנה? אני לא חושב שאלה חייזרים שהגיעו בחללית ונחתו על כדור הארץ לאחרונה, או אפילו לפני 1,000 שנה - כי בדיקת CT הראתה דבר נוסף על פי כמה מהרופאים שבדקו את הדברים האלה: עצמות הרגליים על מה שזה לא יהיה סבלו מאוסטאופורוזיס (בריחת סידן)"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אז מה זה באמת?

לדבריו, חברו הארכיאולוג הצרפתי תיירי ז'רמין חקר בעבר את המומיות הללו וניתח אותן ועל פי הממצאים שלו, המומיות הללו הן 100% ביולוגיות אך הוא משוכנע שהן אינן מכוכב אחר. למעשה, האמת קצת יותר אפלה ובלתי צפויה מזה - לטענתו הגופים האלו הם אכן בני יותר מ-1,000 שנים והם שרידים מתרבות האינקה.

תוצאת המחקר שלו הראו שייתכן שהמומיות הללו נבנו על ידי אנשי האינקה למטרות פולחניות. גליסון וז'רמין טוענים שהגופות נבנו ממה שנראה כמו חלקים של מספר בעלי חיים, חלקם זוחלים. גליסון הודה שהוא עדיין סקרן מאוד לגבי מטרתן של המומיות ולאיזה צורך הציוויליזציה העתיקה יצרה אותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully