וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייזרים ריחפו מעל צ'רנוביל ושאבו את הקרינה המסוכנת"

22.1.2024 / 9:07

סדרה חדשה בנטפליקס טוענת כי ישנן עדויות רבות מאפריל 1986 לפיהן מיד לאחר האסון הגיחה חללית מעל האש ביחידה מספר 4בכור הבוער ורמת הקרינה ירדה בצורה דרמטית. מהאסון בפוקישימה ועד לבסיס טילים אמריקאי - לעב"מים יש זיקה מדאיגה לאתרים גרעיניים

30 שנה לאסון: המסע חזרה לצ'רנוביל עם האנשים שהצילו את העולם/כתבתם של: דב גיל-הר ומריאנה בננסון, עורך וידאו: רן צימט, עיצוב גרפי: אביחי ברוך ודור הרשקוביץ', צלם: רומן סטפנוביץ', עורך ראשי: יונתן שם-טוב, הפקה: רחלי ורדי, אור כהנא, ריכוז מערכת: מאיה אשר, מנהל טכני: מייקל ברהם

חייזרים הגיעו אל תחנת הכוח הגרעינית בצ'רנוביל לאחר אסון התאונה הגרעינית, שהוגדר כתאונה החמורה ביותר בתולדות האנושות מאז החל העולם להשתמש באנרגיה גרעינית - כדי לשאוב את הרמות הגבוהות של הקרינה הרעילה מהאוויר, כך נטען בסדר הדוקומנטרית Encounters (מפגשים) של נטפליקס.

חובבי עב"מים, חייזרים ותיאוריות קונספירציה נדהמו מהטענות הדרמטיות שעולות בסדרה לפיהן חייזרים עשויים למעשה מגיעים באופן קבוע לכדור הארץ כדי לעזור לבני האדם.

הסדרה בת ארבעה הפרקים בוחנת מקרים של תצפיות המוניות של עב"מים ברחבי העולם מחמישים השנים האחרונות ובין היתר מתעכבת על התצפית לכאורה של כלי טיס זר שנראה מרחף מעל תחנת הכוח בצ'רנוביל לאחר האסון הגרעיני באפריל 1986.

בפרק הרביעי, ד"ר ג'נסין אנדרסן - חוקרת של בינה חוצנית (ETI) ותופעות אוויריות לא מזוהות (UAP) - אמרה שעדי ראייה רבים חזו בעב"מים נוחתים באתר בשיא הבעירה של הלהבה הגרעינית. "ממש בשיא האש, אנשים רבים צפו בעב"מים באים" היא אמרה והוסיפה שהם "נשארו שם שלוש דקות". למרות שהסדרה אינה כוללת עדות אישית של עדים בצ'רנוביל, היא גם טענה שנראה אור בלתי מוסבר בתחנה מספר 4, בה אירע האסון.

לטענתה חלה ירידה פתאומית לכאורה בקרינה הרעילה ברגע שהעב"מ נעלם, וד"ר אנדרסן אמרה שיש אמת בקונספירציות לפיהן חייזרים עזרו לבני האדם לנקז את הקרינה מהאזור.

עוד דברים מוזרים שקרו בצ'רנוביל
כלבים מוטנטים? הכלבים של צ'רנוביל שונים גנטית מכל כלב אחר בעולם

מהן התגליות המפחידות שנחשפות בבניינים נטושים בצ'רנוביל?

היא אמרה: "בשיא האש בצ'רנוביל, הקריאה הייתה 3000 מילי-רנטגן, שהיא יחידה המשמשת למדידת קרינה מייננת". היא הוסיפה כי קריאה נוספת נלקחה כעבור כמה דקות וכי היא הראתה שהקרינה "ככל הנראה צנחה ל -800" - דבר שלפי ד"ר אנדרסן אינו מובן. היא הוסיפה: "זה נראה כמו ניסיון מודע מאוד להפחית את הסכנה שנגרמה כתוצאה מהתקלה שם."

מה קרה באסון הכור בפוקישימה?

תיעוד חדש מהכור בפוקושימה/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

הפרק בוחן גם עב"ם שנראה בעיר היפנית פוקושימה בשנת 2011, כשמספר רב של אנשים סיפרו שראו אורות ביזאריים ביום בו התרחשה התאונה הגרעינית בתחנת הכוח פוקושימה. מקדש האנמיואין במחוז פוקושימה ביפן ידוע כיום בשם אחר, אמר הנזיר הראשי שלו, טומונורי איזומי: "מקדש הנס".

"אני לא יודע אם זה היה איזה אל או איזה יצור רב עוצמה שהגיע בעב"ם, אבל אני מאמין שאיזה כוח בלתי נראה באמת בא להציל אותנו", אמר איזומי ל-VICE. ב-11 במרץ 2011, במפעל הגרעיני של פוקושימה היה האתר של אחד מהאסונות הגרעיניים הקשים ביותר אי פעם לאחר שרעידת אדמה וצונאמי גרמו לכשר ברשת החשמל שלו. רצף האסונות שקרו בו זמנית גרמו לנזק גדול לסביבה, אך "באורח פלא, המקדש לא נפגע".

"העב"מים הגיען לאחר הפיצוץ. היו כל כך הרבה כאלה. הייתי בהלם,", אמר הנזיר בסדרה של נטפליקס בפרק "אורות מעל פוקושימה".

"אנרגיה רדיואקטיבית דלפה לכל מקום. אני מאמין שהעב"מים הגיעו כדי לכייל מחדש את שיטפון האנרגיה הרדיואקטיבית כדי להציל אותנו. בכל מקרה זו התיאוריה שלי", אמר איזומי.

ב-VICE דווח שממש כמו אחרי האסונות ב'צרנוביל ופוקושימה, עב"מים תועדו שוב ושוב סביב מקומות שבהם בני האדם יצרו פעילות גרעינית. יש "קשרים מאוד ברורים בין תצפיות של עב"מים לאנרגיה גרעינית וזה חוזר על עצמו כבר עשרות שנים", אמרה הסופרת ד"ר ג'נסין אנדרסן.

"השקפתי האישית, על בסיס למעלה משלושים שנה של מחקר נרחב מאוד, היא שיש נוכחות חיצונית מתקדמת הפועלת בעיקרון כאן על כדור הארץ ובאוקיינוסים", היא אמרה.

אנדרסן ציטטה דיווחים של ממשלת בארה"ב שהגיעו מסוכנים של סוכנויות כמו ה-FBI וה-CIA על תצפיות של עב"מים בסמוך לאתרי גרעין, ואמרה שהיא בחנה 39 דיווחים שונים כאלה בין שנות ה-40 ל-90 של המאה הקודמת.

"זה חוזר אחורה לשנות השלושים של המאה העשרים, כאשר החלו עם המדע והמחקר כדי להבין את הביקוע האטומי. אבל אז זה באמת התחמם בשנות הארבעים, בפרט מיד לאחר הטלת שתי הפצצות האטומיות ביפן בשנת 1945. ואז זה הופך להיות מכריע, זה חד משמעי. רואים בזה אחר זה אירועים שמתרחשים בסמיכות לאתרים הקשורים לנשק גרעיני", אמרה אנדרסן.

ישנם מקרים רבים, לדבריה, של תצפיות ליד בסיס חיל האוויר של קירטלנד, מעבדות לאומיות של סנדיה ומקומות אחרים "בהם אוחסנו נשקים גרעיניים".

עוד באותו נושא

אסטרונאוט נאס"א: חייזרים מנעו מלחמה גרעינית על כדור הארץ

לכתבה המלאה

קצין בחיל האוויר האמריקאי טוען: עב"ם עצום נטרל 10 טילים גרעיניים

קפטן רוברט סאלס מספר כיצד ראה חייזרים מנטרלים פצצות גרעין/Battle: Los Angeles - Robert Salas Vignette

מקרה ידוע נוסף התרחש בבסיס חיל האוויר של מלמסטרום במונטנה במרץ 1967. רוברט סלאס, שעבד כקצין שיגור טילים שהיה בשליטה על עשרה טילים גרעיניים באותה תקופה, טען יום אחד שלאחר שקיבל דיווחים מקצינים אחרים על תצפיות מוזרות של עב"מים, הטילים שלו היו סגורים והפכו ל"בלתי ניתנים לשיגור". בהמשך נודע לו כי עשרה כלי נשק באתר גרעיני אחר סמוך נסגרו גם הם "בנסיבות דומות מאוד, בהן נצפו עב"מים מעל מתקני השיגור." לאחרונה אמר סאלס כי הוא שיצף בפרטי האירוע את הפנטגון.

בדומה לנזיר הראשי של "מקדש הנס", אנדרסן גם מאמינה שהחוצנים הללו מנסים לעזור לנו להימנע מהרס עצמי שלנו באמצעות קטסטרופות גרעיניות. "אני חושבת שזו אינטליגנציה שמכירה בעומק היצירתיות האנושית ורוצה לשמר אותה. אני חושבת שלאינטליגנציה הזו אכפת מאיתנו. אני חושבת שהחוצנים התבוניים האלא לא רוצים שנכחד. זה מה שלדעתי המסר האמיתי שלהם" היא אמרה, "הם משדרים לנו - אנחנו ממש כאן איתכם. פשוט פיתחן את ליבכם. פיתחו את מוחכם. אנו רוצים לעזור לכם. בואו נכיר אחד את השני. אני חושבת שזה באמת מה שהמסר שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully