וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב יוטיוב נמצא קבור בחצר האחורית של בני זוג שטענו כי מת במהלך סקס

7.1.2024 / 0:08

גופתו של היוטיובר הברזילאי קרלוס אנריקה מדיאוס נמצאה קבורה בחצר האחורית של שכניו, שטוענים כי הוא מת ממנת יתר של קוקאין במהלך קיום יחסי מין עם בת משפחתם

נמצאה גופותו של היוטיובר הברזילאי קרלוס אנריקה מדיאוס/gilsom.montezi

גופתו של כוכב יוטיוב ברזילאי שנעדר נמצאה קבורה בחצר האחורית של שכניו, אחרי שהם קברו אותו שם. לטענתם הוא מת ממנת יתר של סמים במהלך שקיים יחסי מין עם בת משפחתם והם לא ידעו מה לעשות עם הגופה.

קרלוס אנריקה מדיארוס בן ה-26 הוא דמות מוכרת בברזיל והתפרסם ברשת בזכות סרטוני המתיחות והמערכונים שלו. היו לו 1.77 מיליון מנויים ביוטיוב ויותר מ-86 אלף עוקבים באינסטגרם.

הוא דווח כנעדר ביום חג המולד לאחר שלא חזר הביתה מארוחת ערב עם חברים, שסיפרו כי הוא יצא מביתם בשעה 2 בלילה, לפי CNN ברזיל. משפחתו של מדיארוס חיפשה אותו בבתי חולים וביערות עד שבת האחרונה, "כשמישהו הבחין בתלולית עפר בחצר הבית של הזוג אותו ביקר בחגים", אמרה אחותו של היוטיובר, כריסטיאן אפרסידה מדירוס, ל-JAM Press.

"הוא נכנס וראה את החולצה של אחי מבצבצת מהעפר", אמרה, "הוא מיהר להתקשר למשטרה, שהגיעה לשם ומצאה אותו קבור".

בני הזוג שבבעלותם הבית - רנן חוסה, 28, וקרוליין מלו, בת 24 ובהריון - טענו שהמשפיען מת בזמן שצרך סמים וקיים יחסי מין עם אחותה של מלו, כך מסרה המשטרה.

"הגרסה של בני הזוג היא כזו: הם קברו אותו כי הם לא ידעו מה לעשות עם הגופה", אמר מפקד המשטרה לואיס רוברטו פאריה הלמייסטר ל-JAM Press, "לכאורה הוא צרך מנת יתר בזמן שלקח את אחותה של קרוליין לקיים איתו יחסי מין בשירותים. ברגע שהוא הגיע לאורגזמה, הוא חש לא טוב, נפל ומת. זה מה שהם אמרו".

עוד ב"אסור לפספס":
כוכבת טיקטוק נמצאה אשמה ברצח המאהב של אמה הנשואה

הגבר ששבר את האינטרנט עם השמלה הכחולה-שחורה מואשם בניסיון רצח אישתו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הסרטון האחרון שלו:

בני הזוג הסגירו את עצמם לרשויות באיטפסריקה דה סרה, מחוץ לסאו פאולו. נתיחה שלאחר המוות תקבע את סיבת המוות, אך במשטרה טוענים כי לא מצאו עדות לפצעי דקירה, חנק או ירי בגופתו. "אם הדיווח מצביע על כך שמותו היה מקרי, בני הזוג יואשמו בהעלמת גופה", אמר הלמייסטר, "אם יוכח שהוא נרצח, האיש והאישה יואשמו בהריגה".

אחותו של מדיארוס לא מאמינה לסיפור מנת היתר של הזוג. "אם אחי באמת לא הרגיש טוב כפי שהם טענו, למה הם לא התקשרו לאמבולנס שיעזור לו?" היא תהתה בפני ה-JAM Press.. נכון לכרגע החקריה נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully