וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין הסבר: נחשפו תיעודי העב"מים האותנטיים ביותר של 2023

8.1.2024 / 0:02

המרכז הלאומי לדיווח על עב"מים פרסם את התיעודים האותנטיים ביותר של חייזרים משנת 2023 - ויש שניים בולטים שעל פי המומחים הם ככל הנראה הדבר האמיתי. הנה הם

תיעודי העב"מים הטובים ביותר לשנת 2023/nuforc.org

כבכל שנה, המרכז הלאומי לדיווח על עב"מים של ארה"ב מפרסם רשימה של מה שהן לכאורה כל תצפיות העב"מים המתועדות לאותה שנה. בשנת 2023 המרכז הלאומי קטלג 4,186 עדויות של מפגשים עם עב"מים, לכאורה, ברחבי העולם. העדויות נעו בין מרתקות למגוחכות, כמו למשל זו של האדם מאלסקה שהאמין שציפור בצורת יהלום שתפס בתמונה שלו היא חייזר.

אולם, המרכז הצביע בפני ה-Post על שני הסרטונים האותנטיים והמסקרנים ביותר שנאספו ב-2023: תצפית מטרידה בטקסס ו"דו-קרב" נועז ביוטה.

התצפית הראשונה מכונה תקרית "הכוכב הבודד" והיא תועדה ב-4 בינואר מעל העיירה הקטנה פורני בסביבות השעה 21:20 בערב. כלי הטיס החשוד נראה דומה לסמן מחשב זוהר בשמים. "זה לא מטוס לעזאזל!" הטקסני האלמוני (המרכז אינו מפרסם את שמותיהם של עדי הראייה) נשמע קורא בסרטון בן 13 השניות.

מאוחר יותר הוא הסביר למרכז: "הייתי בחוץ, עישנתי סיגריה. הבחנתי במשהו גדול שנראה כמו הלוגו של שברון מרחף במקום אחד. היו לו אורות לאורך הקצה החיצוני ולעיתים נראה שהוא זז משמאל לימין. אני רואה כל הזמן מטוסים נמוכים ומעולם לא ראיתי משהו כל כך גדול בגובה הזה". הוא המשיך: "החפץ המסתורי ירד למטה והלכתי לחצר האחורית שלי לצלם עוד ממנו ועד שהגעתי לשם, הוא נעלם".

הוא הוסיף שהיה שם "מבנה דמוי כד גלילי שישב בתוך צורת השברון עם חור במרכז. ניתן לראות לעיתים בסרטון את האובייקט פולט זנב מהמרכז ונראה שהאורות גם פועמים לפעמים, בהירים יותר ופחות".

תיעוד העב"מ בטקסס:

תיעוד עב"מ בטקסס/nuforc.org

התצפית השנייה

התצפית השנייה מגיעה מיוטה ודווחה ביוני האחרון, על אף שהיא התרחשה במקור במאי 2021 ליד העיירה מואב.

העיירה מוקפת ברקע של תצורות סלע אדומות של הפארק הלאומי ארצ'ס. הסרטון באורך דקה מציג מה שנראה כמו שני חפצי מתכת כדוריים עפים באוויר, כששניהם מתקדמים באותו נתיב טיסה.

צלם הסרטון האלמוני אמר שהוא "צילם את השקיעה באמצעות רחפן בגובה של כ-200 רגל מהקרקע. ראיתי מה שנראה כמו כדורסל מתכת גדול עף על פני הרחפן שלי. הסתובבתי וראיתי אותו עף מעל האופק תוך כמה שניות, כשהשמש השוקעת גרמה לאובייקט להשתקף כאילו מדובר מתכת, בזמן שהוא התרחק ממני".

הוא הוסיף: "בעת סקירת הסרטון שלי, שמתי לב שתפסתי שניים מהאובייקטים האלה. השני המשיך קצת נמוך יותר בגובה אבל באותה מהירות ומסלול כמו הראשון. שניהם כאילו מגיחים מעל סלעים באופק וחולפים על פני המצלמה".


עוד בנושא:
מביך: אורי גלר טוען שבתמונה הזאת רואים עב"מ - אבל לא תאמינו מה זה באמת

"הוכחה של 100 אחוז": 'חייזר' תועד צופה בגשושית של נאס"א על מאדים?

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

תיעוד העב"מ ביוטה:

תיעוד עבמ בשמי יוטה/nuforc.org

מנהל האתר של המרכז, כריסטיאן סטפיאן, אמר שהסרטונים מטקסס ויוטה הם הדבר האמיתי. "אין ספק שיש סימן שמשהו חריג קורה וזה יהיה נחמד אם הממשלה תשים לב יותר ותעשה מחקר רציני", אמר סטפיאן והוסיף: "אתם יכולים לראות את האופן שבו בחור אחד (הטקסני) מדבר, שהוא די המום ממה שהוא מסתכל עליו. כלי טיס בצורת V".

המדינות בהן נרשמו הכי הרבה תצפיות ב-2023 בארצות הברית היו קליפורניה (440), פלורידה (293), טקסס (230), וושינגטון (212) וניו יורק (156), כך דיווח המרכז.

בסך הכל, התצפיות שדווחו ב-2023 (4,186) ירדו ב-19% לעומת 2022 (5,174), כך דיווח המרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully