וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: אורי גלר טוען שבתמונה הזאת רואים עב"מ - אבל לא תאמינו מה זה באמת

1.1.2024 / 0:02

אמן האשליות אורי גלר שיתף תמונה שצולמה בשמי ישראל ע"י קצין בכיר בצה"ל ובה הוא טוען שרואים ספינת אם חייזרית שאורבת לנו במערכת השמש. העוקבים שלו עלו מהר על הטעות

האם יש חייזרים? לאורי גלר יש תמונה שמוכיחה שהתשובה היא כן/@yaron_zilberstain

עם כל הכבוד (ויש כבוד!) למכופף הכפיות האגדי, אורי גלר, הפעם הוא פשוט יצא פיתה. אמן האשליות הנודע בן ה-77 שיתף תמונה ב-X (טוויטר) כשבה, הוא טען, רואים ספינת אם חייזרית האורבת במערכת השמש וייתכן שהיא צופה בנו ומחכה לרגע הנכון לתקוף. מהר מאוד העוקבים שלו גילו לו מה באמת רואים בתמונה ששיתף.

גלר כתב שהתמונה נשלחה אליו ע"י סגן אלוף בצבא הישראלי ובה, לדבריו, נראית חללית מעופפת בשמי ישראל. גלר ודאי רצה לקבור את עצמו כשהבין שהוא למעשה מסתכל על תמונה ערוכה של... פנס רחוב.

הוא כתב: "התמונה הזו צולמה על ידי סגן אלוף ישראלי שהוא חבר קרוב שלי. הוא נסע היום ליד מתקן רגיש בדרום ישראל כשצילם את החפץ המוזר הזה פשוט תלוי בשמים ואז הוא אומר שזה פשוט המשיך הלאה! רק שתדעו: ספינת אם של חייזרים האורבת במערכת השמש שלנו עשויה לצפות בנו עם גשושיות ריגול זעירות, כי שהציע גורם רשמי בפנטגון!".

הנה הציוץ שלו:

הוא התייחס בדבריו לטיוטת מאמר של שון קירקפטריק, מנהל המשרד לפתרון אנומליות בכל התחומים (AARO) של הפנטגון ואברהם לוב, יו"ר המחלקה לאסטרונומיה של אוניברסיטת הרווארד שהעלו את הרעיון לפיו יתכן שחוצנים חוקרים את האזור שלנו באמצעות מה שהם מכנים "זרעי שן הארי" - חלליות קטנות שיכולות לאסוף ולשלוח בחזרה מידע, בדומה לדרך שבה בני האדם שולחים החוצה חללית לחקור כוכבי לכת.

גלר הפציר בעוקבים שלו: "בבקשה, כולם, נסו לפענח את האובייקט המוזר הזה בתמונה ותודיעו לי מה אתם חושבים שזה. האם יכול להיות שזה סוג של עיוות זמן?".

גלר שיתף תמונה נוספת שלכאורה אמורה לחזק את הטענה שמדובר בעיוות בזמן.

עוד בנושא:
אורי גלר חשף תמונה "אמיתית" של "חייזרית עירומה"

אורי גלר צילם עב"מים בשמי ת"א בזמן החזרות למטס חיל האויר

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אבל כאן רואים בבירור שזה בסך הכל פנס רחוב שבסיסו נחתך בעריכה:

כפי שהתברר מאוחר יותר, התשובה לשאלתו הבוערת של גלר הייתה "לא" מהדהד, שכן גולשים רבים פיענחו מהר מאוד כיצד נראית התמונה המקורית. העב"ם המדובר הוא למעשה תמונה ערוכה של פנס רחוב, שהבסיס שלו נחתך בצורה דיגיטלית ואפילו לא מאוד מקצועית.

התוצאה הספיקה כדי להערים על גלר ולגרום לו להאמין שהוא צופה פה בסימן חיים מכוכב אחר. סורי גלר, הפעם היית רחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully