וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גלר חשף תמונה "אמיתית" של "חייזרית עירומה"

5.9.2023 / 0:04

המנטליסט ומכופף הכפיות הישראלי הנודע הסעיר את הרשת עם פרסום תמונה של חייזרית עם איבר מין נשי, תמונה שצולמה לטענתו במרתף במקסיקו ב-2004. צפו ושיפטו בעצמכם

אורי גלר ועב"מ שצולם לדבריו כנראה מעל ירושלים/theurigeller

כולנו מכירים את אורי גלר ודעותיו הנחרצות על קיומם על חייזרים, אלא שהפעם המנטליסט הישראלי המפורסם עשה כותרות גם ב"דיילי סטאר" האנגלי בעקבות תמונה די מדהימה שהוא חשף של "חייזר" ערום שלטענתו זוהה במרתף בבניין נטוש, או חייזרית ליתר דיוק.

הסופר וויטלי סטרייבר, שטוען שהוא נחטף על ידי חייזרים ב-1985, שיתף את התמונה עם אורי גלר ואישר שהיא "אמיתית". גלר צייץ את התמונה של החייזר ב-23.8 וכתב: "חברים יקרים, קיבלתי את התמונה הזו מחבר שלי וויטלי סטרייבר. הוא טוען שהתמונה הזו כנראה אמיתית. זו אחת היישויות שהוא ראה והיה איתה".

עוד בנושא
אורי גלר צילם עב"מים בשמי ת"א בזמן החזרות למטס חיל האויר

"הנשק הגרעיני של פוטין ייעצר על ידי חייזרים" טוען אורי גלר

"הוא חושב שהתמונה הזו היא אמיתית משתי סיבות", הסביר גלר, "הסיבה הראשונה היא מה שנראה כמו נרתיק נשי שיש לחייזרית בתמונה. זו ראייה כשאתה רואה אותם עירומים. רק מעט אנשים ראו אותם ככה. הסיבה השנייה היא שהם מתרבים בצורה אחרת מאיתנו. מה החייזרית הזו עשתה בבסיס נטוש במקסיקו? ככל הנראה, היא הגיחה מתחת לפני השטח מתוך כוונה לצאת למלא צרכים שונים והיא הופתעה על ידי שומר הלילה", העריך גלר, שהוסיף שלדעתו "זו תמונה אותנטית שצולמה ב-2004".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

גלר ביקש מעוקביו "להפריך" את אמיתות התמונה

גלר בן ה-76 טען בעבר שהוא החזיק בידיו חתיכה של עב"ם לפני כמעט 50 שנה ושממשלות המערב מסתירות ראיות לקיומים של חוצנים משום שאנשים לא יכולים להתמודד עם האמת הזו. "הלוואי שממשלת ארה"ב היתה פשוט מודה בזה", הוא אמר. גלר טען שהמפגש הקרוב שלו עם עב"ם התרחש לאחר שגויס ל-CIA על ידי גורמים בכירים שהתרשמו מיכולת השליטה המוחית שלו.

לטענת גלר, היה זה האסטרונאוט לשעבר אדגר מיטשל - האדם השישי שהלך על הירח במשימת אפולו 14 - שליווה אותו בביקורו במרכז טיסות החלל גודארד במרילנד, ארה"ב, ב-1974. שם הוא הוצג בפני מהנדס התעופה ורנר פון בראון, מדען טילים נאצי לשעבר שגויס לעבוד עבור ממשלת ארה"ב בתוכנית החלל שלה.

לאחר שהדגים לו איך הוא מכופף את טבעת הנישואין של פון בראון בעזרת כוח המחשבה כדי לשכנע אותו בכוחותיו, האסטרונאוט פתח את הכספת וחשף בפניו פיסת מתכת מסתורית. "הצבע - הוא לא דומה לשום דבר שראיתי מעולם", אמר גלר. "זה הוציא גוון כמעט חי. נגעתי בו ואמרתי לוורנר - 'זה לא מהכוכב שלנו'. הוא אמר לי - 'אתה צודק.זה חתיכת עב"ם שהתרסק על כדור הארץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully