וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייזרים" בגובה 3 מטרים נצפו בברזיל ובמיאמי - ובממשלה לא מכחישים

17.1.2024 / 0:04

תיעוד משונה של מה שנראה כמו שני "חייזרים" בגובה 3 מטרים מסיירים בגבעות של אי ברזילאי קטן מעורר הרבה רעש ברשת, שבועות בלבד אחרי סרטון של "חייזר" דומה צועד במרכז קניות במיאמי. בממשלה לא מכחישים אבל יש כבר מי שכן

תיעודי העב"מים הטובים ביותר לשנת 2023/nuforc.org

חייזרים מבקרים ביבשת אמריקה: שני סרטונים המתעדים לכאורה את אותו חייזר בגובה 3 מטרים מטייל לו בגבעות אי ברזילאי שבועיים אחרי שיצא לסיבוב במרכז קניות בפלורידה מעוררים הרבה רעש ברשת - וככל הנראה, גם הפעם, ללא סיבה מוצדקת.

נתחיל בסרטון החדש יותר שתועד באי ברזילאי קטן, שם נראים שני יצורים ענקיים דמויי אנוש (כי הם ככל הנראה כאלה) מטיילים לאורך הגבעות של האי איליה דו מל, אחד מהיצורים נראה מגיע לגובה של 3 מטרים ומאחוריו נראה צועד "חייזר" נוסף, כשהשניים לפתע מחליטים לרדת במהירות יוצאת דופן מהגבעה שבאי הנמצא במרחק של 3 קילומטרים מהחוף של דרום-מזרח ברזיל.

זה לא רק הגובה שגרם לאנשים להאמין שמדובר בחייזרים. לדברי המקומיים זה כמעט בלתי אפשרי להגיע אל ראש הגבעה, שם נראה שהשיחים בקושי מגיעים לברכיים שלהם. ניתן גם לראות אחד מהם זז במהירות מפתיעה לבן אנוש. שרה דאלטה, שיצאה לטייל עם משפחתה באזור, נתקלה בדמויות המסתוריות וסיפרה שלא הצליחה לתקשר עם היצורים המוזרים שנעו במהירות מטה. בתיעוד נשמע אחד אומר: "הוא גדול מדי בשביל להיות בן אדם" ואחר משיב לו: "תראה איך הוא זז, זה ממש מוזר! תראה את גודל המעברים האלה, זה מאוד מהיר".

הסרטון משך הרבה תשומת לב כשהגיע לרשתות החברתיות, בעיקר לאחר שהתברר שתושבי פלורידה דיווחו על חייזר בגובה דומה שטייל להנאתו במרכז קניות במיאמי שבועיים קודם לכן (תכף נגיע לזה). "בשבילי זה מספיק לראות את המהירות שבה היצור הזה יורד מהגבעה. כל מי שעשה מסלולים על גבעות כאלה יודע שאתה לא יורד מגבעה כזאת תוך דקה או שתיים", כתב אחד הצופים באינסטגרם ואחר הוסיף: "הדרך שבה הם זזים מזכירה מאוד את היצורים מ'גברים בשחור'". צופה נוסף כתב: "דבר אחד אני כן יודע... לעולם לא אדרוך שם שוב". משתמש נוסף כתב: "יש לו תנועות זרוע מוזרות. אני מאמין בזה. אנחנו לא התושבים היחידים ביקום".

ממשלת פרנה, ברזיל, נקטה בגישה קלילה לתצפית, כשדובר הממשלה צייץ: "סוריאליסטי מה שקרה באיליה דו מל! הקיץ שלנו הוא מעולם אחר. אפילו יצורים מוזרים מגיעים לכאן כדי ליהנות מקו החוף שלנו". לא פלא שהם לא מכחישים, שכן סרטונים כאלו עשויים לעבוד יופי לטובת התיירות האזור.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


עם זאת, חלק מהצופים נותרו סקפטיים. "אם מסתכלים מקרוב על הסרטון, רואים שמדובר באדם אמיתי. זה נראה שהייתה לו משקפת או מצלמה. זו חולצת טריקו קשורה סביב ראשו". אחר כתב: "בטח החבר'ה שם למעלה אומרים לעצמם 'למה יש חבורה של משוגעים שמצלמים אותנו?'". אחר הגיב: "לבחור המסכן כנראה לקח הרבה זמן לטפס על הגבעה הזאת ואז תייר חובב רכילות מצלם אותו עם הנייד שלו וטוען שזה אי.טי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הציוץ של הממשלה:

שבועיים לפני הוא טייל במרכז קניות במיאמי

בסרטון שפורסם ברשת מוקדם יותר החודש טוענים שנראה חייזר בגובה 3 מטרים נצפה הולך ליד ניידות משטרה במיאמי, פלורידה, ליד קניון Bayside Marketplace. חובבי תיאוריות קונספירציה התעקשו שהצללית הענקית היא של ישות מכוכב אחר. הם גם טוענים שזו הסיבה שניידות המשטרה הגיעו למקום - בעקבות דיווח על יצור משונה שמסתובב באזור הומה אדם. אחרים טוענים שהמשטרה הגיעה למקום בעקבות תקרית של כ-50 בני נוער שהציתו זיקוקים באזור. תחליטוו לבד למי אתם מאמינים...

הסרטון, בו נראית דמות אפורה גדולה צועדת קרוב לכניסה לקניון, עלה לכותרות במדינה והעלה ספקולציות שמדובר בחייזר אמיתי. "אני לא יודע אם השמועות על החייזר בקניון במיאמי הן אמיתיות אבל אני יודע שמעולם לא ראיתי כל כך הרבה שוטרים במקום אחד", כתב אחד בתגובה לסרטון ואחר הגיב בסקפטיות: "לכולם יש טלפונים סלולריים עם מצלמות, אבל לאף אחד אין סרטון מקרוב של החייזר הגבוה שצועד ליד קניון במיאמי?"

הנה הוא:

אבל אז נחשפה האמת על שני המקרים

חייזרים, עדיין, לא הגיעו לאמריקה.

ב-jblitoral דיווחו שהחייזר שנצפה מטייל בגבעות אי ברזילאי הוא למעשה כדורסלן קבוצת פלמנגו, פליפה מוטה, שפרסם סרטון בו הוא טוען שהוא היה אותה "ישות מוזרה וגבוהה" שנצפתה באיליה דו מל, מה שהביא לו עוד מיליוני צפיות ואלפי עוקבים חדשים.

הנה הוא טוען שהחייזר הוא למעשה הוא:

בנוגע לסרטון החייזר המטייל במרכז קניות, ממשלת מיאמי הוציאה הודעה רשמית שמבטלת את כל תיאוריות הקונספירציה: "יש עכשיו סרטון ויראלי של חייזר בגובה 2.5 עד 3 מטרים שמסתובב בעיר. זה למעשה רק אדם שהולך והצל שלו", אומר דובר המשטרה בסרטון.


עוד בנושא:
הבדיקות הסתיימו ויש תשובה - זו האמת על "מומיות החייזרים המקסיקניות"

בכיר בפנטגון קרא 200 אלף דוחות וקבע: "לממשלה יש עב"מים"

הנה ההצהרה המלאה שלו:

דובר המשטרה הוסיף הבהרה: "אני יכול לאשר בפניכם שאין חייזרים ב-Bayside Marketplace - כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully