וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיקות הסתיימו ויש תשובה - זו האמת על "מומיות החייזרים המקסיקניות"

14.1.2024 / 0:01

"הם לא חייזרים": גורמים רשמיים בפרו הפריכו את הטענות שהמומיות שהוצגו בקונגרס במקסיקו הן של חוצנים. ארכיאולוג פרואני שחקר אותן אמר ששתי ה"מומיות" דמויות הבובה שנמצאו בפרו ב-2017 אינן שרידים של חייזרים מחוץ לכדור הארץ

המכון לרפאוה משפטית של פרו חושף מהן באמת "המומיות החייזריות" שהוצגו לפני הקונגרס במקסיקו/רויטרס

יש תוצאות!

סוף סוף התגלה מהן הגופות החנוטות ה"לא אנושיות" של מה שנטען שהם חייזרים, שהוצגו בחודש ספטמבר כשהן סגורות בקופסאות זכוכית בפני פוליטיקאים מקסיקנים בקונגרס במקסיקו סיטי.

השרידים החנוטים הזעירים שצצו בפרו במהלך הקיץ, ושהיו מקור לעשרות תיאוריות קונספירציה הם בסך הכל... בובות, כך פסקו מומחים פורנזיים של המכון לרפואה משפטית הפרואני.

בתחילה נטען שהדמויות המפחידות, כל אחת מהן עם שלוש אצבעות בלבד בכל יד וראש מוארך דמוי חייזר, הן שרידים מאובנים בני 1,000 שנה של 'פריטים מחוץ לכדור הארץ', וממשלת פרו טענה מנגד שאלו הם פשוט פסלים מהתקופה הפרה-היספנית שנמצאו ב-2017 ופתחה בהליכים משפטיים נגד העיתונאי שהציג אותן, על כך שגנב אותן לכאורה ממנה.

כעת מתברר שהן לא זה ולא זה אלא למעשה נוצרו בעזרת נייר, דבק, מתכת, עצמות של בני אדם ובעלי חיים, כך נמסר ממשרד התובע המרכזי בפרו ביום שישי.

גופת "חייזר" שהוצגה בקונגרס במקסיקו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גופת "חייזר" שהוצגה בקונגרס במקסיקו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"המסקנה היא פשוטה: אלו הן בובות שהורכבו יחד עם עצמות של בעלי חיים מכוכב הלכת הזה, עם דבק סינתטי מודרני, ולכן הן לא "לא אנושיות ולא הורכבו בתקופות טרום-היספניות", אמר לכתבים פלביו אסטרדה, הארכיאולוג הפורנזי מהמכון לרפואה משפטית של פרו שחקר אותן. "הם אינם חוצנים והם לא חייזרים".

המומחים הראו ביום שישי את הבובות, באורך 60 ס"מ, כשהן מולבשות בבגדי דודות אדומים, כתומים וירוקים. הם אמרו כי הבדיקות שלהם מצאו שהשרידים הכילו עצמות ציפורים, כלבים ובעלי חיים אחרים ששימשו ליצירת הדמויות, למעט הידיים שלהם (שנבנו בצורה "גרועה מאוד"), שנוצרו עם עצמות אנושיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הגופות הזעירות של ה"מומיות החייזריות", שעל פי מחקר של המכון לרפואה משפטית של פרו הן בובות שעשויות מעצמות בעלי חיים. ebastian Castaneda, רויטרס
"המסקנה היא פשוטה: אלו הן בובות שהורכבו יחד עם עצמות של בעלי חיים"/רויטרס, ebastian Castaneda
הגופות הזעירות של ה"מומיות החייזריות", שעל פי מחקר של המכון לרפואה משפטית של פרו הן בובות שעשויות מעצמות בעלי חיים. רויטרס
הם אינם חוצנים והם לא חייזרים"./רויטרס

בניו יורק פוסט דווח שעדיין לא ידוע מי הבעלים של הדמויות הביזאריות, אולם גורמים רשמיים בפרו קבעו כי הן נשלחו לאזרח מקסיקני לפני שנתפסו על ידי סוכני המכס של דרום אמריקה.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ של "אסור לפספס" >>>

הגופות הזעירות של ה"מומיות החייזריות", שעל פי מחקר של המכון לרפואה משפטית של פרו הן בובות שעשויות מעצמות בעלי חיים. ebastian Castaneda, רויטרס
הגופות הזעירות של ה"מומיות החייזריות", שעל פי מחקר של המכון לרפואה משפטית של פרו הן בובות שעשויות מעצמות בעלי חיים/רויטרס, ebastian Castaneda

הקונספירציות החלו להשתולל בספטמבר כאשר העיתונאי וה"מומחה לעב"מים" חוסה ג'יימה מאוסן וכמה מחוקקים מקסיקנים טענו בנחרצות בדיון בקונגרס כי אלו גוויות אותנטיות של "יצורים לא אנושיים". מאוסן טען כי הגופות, אותם כינה את קלרה ומאוריסיו, הם מלפני בין 700 ל -1,800 שנה, והם נמצאו בשנת 2017 בקוסקו, פרו, בסמוך לקווי הנאסקה המסתוריים.

"זו הפעם הראשונה שחיים מחוץ לכדור הארץ מוצגים בצורה כזו ואני חושב שיש הוכחות ברורות שאנו מתמודדים עם דגימות שאינן אנושיות ואינן קשורות לאף מין אחר בעולמנו," הוא אמר אז. מאוסן, שדיבר תחת שבועה בארמון המחוקקים בסן לזארו, אמר '''הדגימות האלה אינן חלק מהאבולוציה הארצית שלנו... אלה לא יצורים שנמצאו לאחר התרסקות של עב"ם. הם נמצאו במכרות של דיאטומים (סוג של אצות) ולאחר מכן הפכו למומיות מאובנות".

מאוסן אמר לקונגרס כי דגימות ה-DNA משתי הגופות נבדקו והשוו לדגימות DNA אחרות ונמצא כי למעלה מ-30 אחוזים מהן היו ''לא ידועות ולא מוכרות למדע''. בנוסף, הוצגו גם צילומי רנטגן של הגופות שהראו שתוך אחת צמהם נמצאות "ביצים" יחד עם שתלי מתכת נדירה.

בדיקות מעבדה וסריקות נערכו לגופות ה"חייזרים" שהוצגו בקונגרס במקסיקו/רויטרס

בחודש שעבר העידו מאוסן וצוות חוקרים מטעמו שערכו להן בדיקות ומצאו ש-30% מה- DNA של השרידים הם מ"מין לא ידוע ", בעוד שהמקור של שאר ה-DNA נותר לא ידוע.

הצוות הציג בדיון שני בקונגרס גם צילומי רנטגן ו-CT שנערכו לטענתם למומיות המוכיחים שאין להן ריאות או צלעות - מה שהתברר כהגיוני בהתחשב בכך שאלו היו בובות שנעשו בעבודת יד.

זו לא הפעם הראשונה שמאוסן נתפס בשקר ולכן לא ברור מדוע ניתנה לו הבמה בקונגרס. מאוסן הוא שרלטן ידוע ובשנת 2017 העלה טענות דומות בפרו - אולם דו"ח של משרד התובע מצא אז כי הגופות שהציג היו למעשה "בובות שיוצרו לאחרונה וכוסו בתערובת של נייר ודבק סינטטי כדי לדמות נוכחות של עור". הדו"ח הוסיף כי הדמויות היו כמעט בוודאות מעשה ידי אדם וכי "הן אינן שרידים של חייזרים".

אז תעלומת "מומיות החייזרים המקסיקניות" נפתרה, וכעת רק נותר לחקור כיצד הן הועברו למקסיקו לאחר שנתפסו על ידי משטרת פרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully