וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בפנטגון קרא 200 אלף דוחות וקבע: "לממשלה יש עב"מים"

11.1.2024 / 0:03

מי שהיה ראש תכנית מחקר העב"מים של ממשלת ארה"ב טוען כי הממשלה מחזיקה בידיה חללית חייזרים שמדענים מנסים כעת לפענח את סודותיה

ד"ר ג'יימס לקצקי מנהל תוכנית AAWSAP דן ביצירת תוכנית העב"מים/uap_files

ד"ר ג'יימס לקצקי, מי שהיה בעברו ראש תכנית מחקר העב"מים של ממשלת ארה"ב, הטיל פצצה כשסיפר כי חללית של חייזרים מוחזקת בידי הממשלה - ומדענים מנסים כעת לגלות את סודותיה.

הכיר לשעבר בפנטגון שעבר על 200,000 דוחות הנוגעים לעב"מים אומר שלממשלה יש לפחות חללית אחת שמוסתרת מהציבור אי שם באמריקה. המנהל לשעבר של תכנית יישומי מערכת הנשק האווירית המתקדמת של הפנטגון (AAWSAP) כתב ספר על חקירות עב"מים של הפנטגון בו טען: "ארה"ב מחזיקה ב'חללית ממוצא לא ידוע' וזכתה בהצלחה בניסיון הגישה לפנים שלה. לחללית הזאת יש קונפיגורציה יעילה, מתאימה לטיסה אווירודינמית, אך ללא כנפי פליטה או משטחי בקרה. למעשה, נראה שאין לה מנוע, מיכלי דלק או דלק".

הפודקאסטר ג'רמי קורבל ביקש בהתרגשות מד"ר לקצקי לאשר את ההצהרה הזו, על זה השיב המדען "כן" בשלווה. AAWSAP היה פרויקט של 22 מיליון דולר שהוקם כדי לחקור את היכולות המוזרות והקשות להסבר מדעי של התקלויות עם עצמים בלתי מזוהים, שדווחו על ידי מספר אנשי צבא אמריקאים.

ד"ר לקצקי, יחד עם עמיתו ד"ר קולם קלהר, עזרו להרכיב את מסד הנתונים המקיף ביותר של עב"מים שהורכב אי פעם. בעוד שלרבים מאותם 200,000 דיווחים על עב"מים היו הסברים רציונליים לחלוטין, היו כמה שנראתה בהם טכנולוגיה שהיא הרבה יותר מתקדמת מכל דבר שנעשה עד כה בידי אדם. את מסקנותיהם פרסמו השניים בספרם החדש "סקין-ווקרס בפנטגון: תיאור מקרובים של תוכנית העב"מים הסודית של הממשלה".

עוד בנושא:
אילון מאסק חושף האם יש חייזרים: "אם מישהו יודע - זה בטח אני"

אין הסבר: נחשפו תיעודי העב"מים האותנטיים ביותר של 2023


לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ של "אסור לפספס" >>>

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

לאחר שהפרויקט הושק ב-2008, הוא אמר לכתבים: "אנשים אומרים 'ובכן, אנחנו נסתכל רק על המכניקה של האומים והברגים'. טוב, כדאי שתגרמו להתקדמות פיזיקאית קודם. זה הרבה יותר מתקדם ממה שאנחנו מסוגלים להבין כרגע". הוא הוסיף: "ואז יש אחרים שאומרים, 'טוב, הם לא יותר מרוחות רפאים. חלק מהעולם העל-טבעי'. לא. זה הכלאה של השניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully