וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועות על מצבו הבריאותי של פוטין והשימוש בכפילים מגיעות ממקור מפתיע

18.1.2024 / 0:01

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין "פרנואיד וחולה", לכוד ב"קורי עכביש של שקרים" והכפילים נותנים לו הגנה מפני התנקשות - כך טוען חבר פרלמנט לשעבר שמשוכנע שפוטין עצמו הוא זה שמפיץ את השמועות על מצבו הבריאותי המדרדר

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בנאום לרגל השנה החדשה, 31.12.2023/רויטרס

כבר תקופה לא קצרה מסתובבות ברשת השמועות והדיווחים על מצבו הבריאותי המדרדר של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין (כולל טענה שהוא בכלל כבר מת) והטענות שהוא משתמש בכפיל בהופעת פומביות. כעת חבר פרלמנט רוסי לשעבר ומראשי קבינט הצללים, מאשים את פוטין עצמו שהוא היה זה שהחל את השמועות על הכפילים ועל בריאותו הלקויה כשהוא לכוד ב"רשת עכביש של שקרים" שהוא יצר.

על פי הדיווחים (שהוכחשו באופן גורף ע"י הקרמלין) פוטין סבל כביכול משורה של בעיות רפואיות בשנה שעברה, מסרטן ועד פרקינסון. אבל כעת, איליה פונומארב טוען שפוטין היה זה שהפיץ את השקרים הללו בעצמו.

פונומארב, אופוזיצינור רוסי בן 48, היה חבר בדומה הממלכתית של הפדרציה הרוסית מ-2007 עד 2016, כאשר "בפקודה אישית של פוטין" הוא הוגלה לפתע מרוסיה. כעת, הוא משקיף מבחוץ ועומד בראש רשת התנגדות של לוחמי גרילה פרו-אוקראינים ועוזר להוביל את קבינט הצללים הרוסי שמתגבש בקייב כדי להתכונן למותו ה"בלתי נמנע" של פוטין.

צפו בראיון עם פונומארב

"הוא איש קג"ב - וזהו סגנון השלטון שלו", אמר פונומארב והמשיך: "לפוטין יש אישיות של מאפיונר. הוא כמו בוס מאפיה בסגנון 'הסנדק'. הוא חי לפי כללי משחק מסוימים, אנחנו משתמשים לתאר את המצב במילה הרוסית 'פוניאטיה' (понятия) שמתורגמת מילולית כ'הבנות'" וממש כמו בכלא - משטרו נשען על "מערכת של הבנות וכללי התנהגות" השומרים על "סביבה עבריינית". הוא הוסיף שמה שהנשיא הרוסי הכי שונא הוא חשד או אפילו "ריח של בגידה". לדבריו היחס הזה מושרש בו משנותיו כמרגל: "הכל נגמר עבור כל מי שפוטין מרגיש שבגד בו או במערכת - והוא לא יהסס לנטרל את האיום".

עוד על פוטין
הכפיל של פוטין זוהה לראשונה? מומחה טוען שהוא נגר מבלארוס, ששרד ניסיון התנקשות

השמועות לפיהן פוטין מת מתעצמות: בנאום לרגל השנה החדשה הופיעה "דמות שנוצרה ע"י מחשב"

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בפגישה עם מנכ"ל התאגיד הממלכתי Rostec Sergei Chemezov במוסקבה, רוסיה, 28 בדצמבר, 2023.. Sputnik/Gavriil Grigorov/Kremlin, רויטרס
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בפגישה עם מנכ"ל התאגיד הממלכתי Rostec Sergei Chemezov במוסקבה, רוסיה, 28 בדצמבר, 2023./רויטרס, Sputnik/Gavriil Grigorov/Kremlin

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


לטענתו פוטין, כיום בן 71, פרנואיד בנוגע לזמן שנותר לו כראש המדינה וכעת הוא מזין לציבור שקרים לגבי מקום הימצאו, שלומו ותוכניותיו. פונומארב אמר ל"סאן" הבריטי: "אני לא מאמין בדיווחים על הכפילים מכיוון שאני מאמין שהם מופצים על ידי פוטין עצמו". הוא טען שעוזריו הקרובים ביותר של פוטין מעורבים גם הם בתוכנית ושזה חלק ממנגנון ההגנה של הנשיא.

הוא הוסיף: "זה אותו דבר לגבי הבריאות שלו. אני מאמין שהם מפיצים בכוונה שמועות כמו 'הוא כמעט גוסס'". פונומארב טוען שהם עושים זאת כדי שהציבור לא יאמין למקרה חירום רפואי אמיתי אם יקרה: "כשיהיה מדובר בבעיה אמיתית - אף אחד לא יאמין לה".

חבר הפרלמנט לשעבר אמר גם שהשמועות על הכפילים נועדו בין היתר לגרום למי ששוקל להתנקש בנשיא להאמין שניסיון לפגוע בחייו הוא "חסר טעם". פונומארב אמר: "כשאתה מאמין שיש הרבה כפילים אז אתה לא יודע את מי לתקוף... מתקפה על פוטין היא חסרת טעם אם אתה לא יודע את מי תהרוג".

יחד עם זאת, יריבו הוותיק של פוטין מאמין שלא נותר לו זמן רב והעריך: "הוא אמור למות תוך 3-5 שנים, זה יכול לקחות אולי שבע שנים, אבל אנחנו לא צריכים להמר על זה, אם אלוהים יחליט לקחת אותו אז זה טוב. הוא עכביש שיושב באמצע הרשת שטווה והכל מסביבו זה אלמנטים של הרשת שמעוניינים להשאיר אותו בחיים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully