וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל שטוען כי נחטף לשלושה חודשים בחלל, או ל-18 דקות?

20.3.2024 / 0:13

חייל לשעבר טוען כי נחטף לשלושה חודשים על ידי שני חייזרים במהלך שנות ה-80, אבל למעשה חלפו רק 18 דקות בכדור הארץ. בסדרת הרצאות הוא מספר מה החייזרים לימדו אותו על העולם שלנו, כמה בני אנוש יש ביקום ולמה "מסע בזמן זה דבר נהדר"

אלכס קוליייר מספר מה ראה כשנפגש עם חייזרים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

איש צבא ארצות הברית לשעבר טוען שהוא בילה שלושה חודשים על ספינת אם של חייזרים - אבל חזר לכדור הארץ רק 18 דקות לאחר מכן.

אלכס קולייר שירת כטייס מסוקים בצבא וטוען שהוא "דיבר עם שני חייזרים בשנות השמונים". הוא טען שהקשר היה כל כך מפואר עד שהוא נלקח למעשה לספינת החלל שלהם, שם הוא נאלץ לענוד חגורה מיוחדת כדי שהחייזרים - שהגיעו מגלקסיית אנדרומדה ונקראו ויסאוס ומורונאי - יוכלו לדבר איתו במשך שלושה חודשים.

המפגש הראשוני עם החייזרים אירע לדבריו כששיחק מחבואים בשדה תירס, ונרדם. הוא התעורר ומצא את עצמו על סיפון הספינה שלהם. הוא סיפר: "בזמן שאני שוכב על מעין השולחן הגיע אלי 'גבר', שהיה גבוה מאוד, מעל לשני מטרים, בעל עור כחול בהיר ומושלם פיזית. כל מה שיכולתי להגיד לך זה שהכרתי מיידית מי הם היצורים האלה ושלא היה בי פחד, והרגשתי מיד שאני אוהב אותם".

במהלך הרצאה שנשא ביפן ב-2007, הוא הסביר: "הייתה לי הזכות ב-1989 לבלות שלושה חודשים - 92 ימים ליתר דיוק - עם האנדרומדים באחת מספינת האם שלהם. לפי שעון כדור הארץ, מהרגע שעזבתי ועד שהחזירו אותי עברו רק 18 דקות - מסע בזמן הוא דבר נהדר", הוא אמר וטען כי ויסאוס היה בן 43,000 בערך ומורונאי היה צעיר בן 1,700 שנה.

"בשלושת החודשים האלה הייתה לי הזדמנות ללמוד על החברה שלהם ולהתבונן בדרך החיים שלהם, וגם הרגשתי קצת כמו דג באקווריום כי רבים מהם היו מסוגלים להתבונן בי ולהקשיב למחשבות שלי. בזמנו, הם לימדו את ילדיהם שהיו על החללית על העולם שלנו".

עוד אנשים שנפגשו עם חייזרים
אורי גלר מתעקש שראה "גופות חייזרים שנראות כמונו" בבסיס נאס"א

אדם ש"נחטף על ידי חייזרים" לפני 50 שנה טוען שהם הזהירו את העולם מהקורונה ומלחמת עולם שלישית


קולייר לא חשף מה בדיוק הם לימדו את החוצנים הקטנטנים שלהם עלינו, אבל כן המשיך והסביר את המדע המטורף הכרוך בהפעלת חלליות חייזרים. הוא טען שעבורנו בני האדם, הספינות היו נראות שהן בקוטר של כ-1,200 ק"מ - אבל בגלל הבעיות שבחציית ממדים שונים הוא לא היה בטוח מה הגודל שלהן. הוא אמר: "הספינה הפיזית מבחוץ היא 1,200 ק"מ אבל צריך להבין שהם פועלים על פי חוקים פיזיקליים אחרים של המימד שבו היא נמצאת. בחלק הפנימי יש חוקים פיזיקליים שונים. ברגע שאתה חוצה את הסף הזה, אתה נמצא בממד אחר והקיום הפיזי שלך צריך לעבור שינויים. הם נתנו לי חגורה מיוחדת שהייתי צריך לענוד והיא החזיקה את האטומים, המולקולות והתאים שלי יחד - זה ממש יצר פקעת סביבי, אבל יכולתי לגעת בהם והם יכלו לגעת בי. פיזית, אתה מרגיש קל יותר, גבוה יותר ויש לך יותר אנרגיה. יום אחד שלהם שווה ערך ל-31 ימים בעולם שלנו. הם חשבו שמשהו לא בסדר איתי כי כל הזמן נאלצתי לנמנם"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
@userjoji8 When I saw this video, I couldn't help but think of the Bible quote "Let there be light." This snippet is from #alexcollierlecture in 1996. Are we presently in fourth (or moving into fifth) density? #alexcollier #andromeda #cosmichistory #cosmicknowledge #spiritualtiktok ♬ original sound - userjoji

בהרצאותיו הוא מספר ששני החייזרים ה"כחלחלים" איתם דיבר חשפו בפניו דברים רבים מאירי עיניים על בני אדם ועל החיים ביקום. לטענתו, הם אמרו לו שהיקום נוצר "לפני 21 מיליארד שנים" ושיש בו יותר מ-"135 מיליארד בני אדם".

אם גם אתם תוהים למה הם הגיעו דווקא אליו - יש לו תשובה. "הסיבה שהם באו לבקר אותי היא שמבחינה גנטית, השושלת של המשפחה שלי מגיעה עד אליהם והסיפור שהם סיפרו לי היה שלפני 62,000 שנה הייתי כאן כחלק ממאחז שלהם. ניסיתי להפריד ריב שהתפתח בין שני חייזרים מגזעים אחרים ונהרגתי - מה שהכניס אותי למעגל גלגול הנשמות של כדור הארץ".

מאז ועד היום קולייר מרצה ברחבי העולם ומספר את סיפורו, למרות שבשנים האחרונות נראה שהוא הפך את עצמו למומחה לקריפטו - וגם את זה הוא טווה לסיפורי החייזרים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully