וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גלר מתעקש שראה "גופות חייזרים שנראות כמונו" בבסיס נאס"א

1.2.2024 / 0:03

"ההערות הציניות והלעגניות שלכם לא ישנו את העובדות": אמן האשליות אורי גלר טוען שראה במו עיניו גופות חייזרים שנראות כמונו, רק שגופם היה צנום יותר וראשם גדול. הוא חשף היכן ומתי זה קרה בפוסט שפרסם ב-X

האם יש חייזרים? לאורי גלר יש תמונה שמוכיחה שהתשובה היא כן/@yaron_zilberstain

אמן האשליות מכופף הכפיות אורי גלר יצא מובך כששיתף בדצמבר האחרון תיעוד של מה שהוא חשב שהוא עב"מ וגילה שהוא פנס רחוב. הדבר פגע באמינותו בקרב מעריציו, אך הוא ממשיך להתעקש על קיומם של חייזרים ובפוסט חדש ששיתף ב-X סיפר כיצד ראה אותם במו עיניו כשביקר בבסיס סודי של נאס"א.

אורי גלר שלנו טוען שהובל לחדר במעמקי מרכז טיסות החלל של נאס"א בידי אסטרונאוט, שם הוצגו בפניו גופות "חייזרים" קטנות ודקות, עם ראשים גדולים, שנראו כמו בני אדם מעוותים. בן ה-77 סיפר בפוסט שלו שהגופות נשמרו בחדר קירור, 3 קומות מתחת למרכז טיסות החלל גודארד, 10 ק"מ צפונית-מזרחית לוושינגטון הבירה, בארה"ב.

גלר אמר שבזמן שהותו בבסיס הוא נלקח לבניין בטון על ידי מהנדס הרקטות הגרמני ורנר פון בראון והאסטרונאוט אדגר מיטשל, האדם השישי שצעד על הירח. הוא הובל לחדר ובו 8 גופות, חלקן "לא שלמות אלא מרוטשות", שנמצאו במיכל זכוכית. גלר כתב: "לפני שנכנסנו, פון בראון ביקש ממני ללבוש מעיל חם כתום בסגנון אנטארקטי - עם הלוגו הכחול העגול של נאס"א עליו - והוא גם לבש אחד. בפנים זה הריח כמו בית חולים. יכולתי לראות מה שנראה כמו מיכלי זכוכית כבדים, עם גופות חסרות חיים מוטלות בתוכם. זה היה מחזה מזעזע! כמו כשאתה רואה תאונה שקרתה, ואתה מרגיש שמשהו פגע לך בבטן".

הנה הסיפור המלא:

גלר תיאר את ה"חייזרים" שראה במיכלי "ארונות קבורה שקופים" אלה. הוא אמר: "הגופות היו קטנות, דקות ושבריריות מאוד למראה עם ראשים גדולים, אבל מוכרות באופן מטריד. הם (החייזרים) נראו כמונו בצורה מוזרה - מספיק כדי שארגיש דחייה ואצטער על שראיתי את ה'קורבנות' האלה. או שהם נפצעו קשה או שעברו פירוק מסיבי, אבל לא כולם".

אמן האשליות הישראלי ידע לאן הוא מכניס את עצמו עם הפרסום הזה ברשת החברתית והוסיף כי "אף אחת מההערות הציניות והלעגניות שלכם לא תשנה" את מה שהוא טוען שראה. אכן, התגובות נעו בין "אני מאמין לך" ל"מדוע שיראו לקוסם משהו שאפילו לנשיא אסור לראות?".

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

עוד בנושא:
אורי גלר חשף תמונה "אמיתית" של "חייזרית עירומה"

אורי גלר צילם עב"מים בשמי ת"א בזמן החזרות למטס חיל האויר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אורי גלר. @theurigeller, צילום מסך
"אף אחת מההערות הציניות והלעגניות שלכם לא תשנה את מה שראיתי"/צילום מסך, @theurigeller

זו כמובן לא הפעם הראשונה שאורי גילר מעלה טענות נועזות על חייזרים. בשנת 2021 הוא אמר שכדור הארץ אמור לצפות ל"ביקור חייזרים קרוב", כשלדבריו המבקרים "יבצעו נחיתה מדהימה על כדור הארץ שתהיה כמו הפקה של סטיבן ספילברג". באותה שנה אמר גם סיפר שעבד בסודיות עם האמריקאים במשך שנים כדי ליצור קשר עם יצורים מחוץ לכדור הארץ ואף ראה חלק מעב"ם שהתרסק. הוא אמר אז: "במשך שנים נאלצתי להכחיש את שליחותי האמיתית ולהסוות את עבודתי. מעט אנשים יודעים את האמת. אני מניח שכל מנהיגי העולם יודעים - אובמה, טראמפ, נתניהו - אנחנו מתקשרים עם חוצנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully