וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושיית הרשת רקדה בשלג בביקיני - וכולם כועסים עליה

27.3.2024 / 0:06

צעירה בלתי מזוהה, שהיא ככל הנראה משפיענית רשת, תועדה כשהיא מצלמת את עצמה רוקדת בביקיני ורוד וחלוק בשלג. הסרטון התגלגל לאינסטגרם והתגובות התחלקו מבדיחות על חשבונה לדאגה למצבה

דוגמנית רשת מצלמת את עצמה בשלג/influencersinthewild

המונח "קורע את הרשת לשניים" מעולם כנראה לא היה נכון יותר. אישה, שעל פי כל ההערכות נחשבת למשפיענית רשת מובילה, הצליחה לגרום לסערה אמיתית ברשתות החברתיות, אחרי שחשבון האינסטגרם @influencersinthewild שחושף את אחורי הקלעים של עולם המשפיענים, שיתף סרטון שלה בו היא נראית מצלמת את עצמה רוקדת בשלג בזמן שהיא לובשת ביקיני.

כפי שניתן לראות בסירטון, האישה לבשה ביקיני ורוד קטנטן, חלוק ורוד שהיה פתוח כדי שכולם יוכלו לראות את בגד הים שלה, מחממי אוזניים ורודות, ומגפיים לבנות בזמן שהיא רקדה כשלפניה הטלפון שלה בתוך חצובה עם תאורת רינג. ולא, את כל זה היא עושה כשהיא עומדת באמצע סופת שלג וקור שאי אפשר לפספס.

ככה זה נראה

"אני אוהב את האנרגיות שלה, אבל בכל הכנות, אני מצדיע לה שהיא מקריבה את האצבעות שלה כדי להיא בידור להמונים (עד שהיא תחטוף צינון כמובן)", נכתב בכיתוב התמונה של הסירטון.

התגובות היו שונות, כשחלק מהאנשים (רובם גברים) טענו שהם אוהבים את הריקוד שלה והחמיאו לה על יצירת תוכן בתנאים קשים, בעוד שאחרים פחות החמיאו, בלשון המעטה. "האצבעות היו הדבר האחרון שהייתי מודאג לגבי איפה היא תקבל כוויות קור", צחק צופה אחד ואחר היה קיצוני יותר וקרא לזה "שימוש מבחיל בגוף שלך. מה שם המשתמש שלה כדי שאני אוכל לחסום אותה?", כשאדם נוסף ציין: "נשים בביקיני בשלג זה תת הקטגוריה האהובה עלי במשפיעניות בטבע". צופים אחרים חששו שהיא תלקה בדלקת ריאות.

עוד בנושא
חשפה את ישבנה באתר סקי למשפחות וחטפה שיימינג עצבני

אינסטגרם vs המציאות: הפאדיחות של הדוגמניות בחוף הים


גולשת אחרת סיכמה: "אל תשנאו את השחקנית. תשנאו את המשחק. זו הבעיה של החברה. לא בעיה שלה. כל החבר'ה הגברים פה שנטרפים מזה שנשים כמוה מרוויחות כסף מדברים כאלה - דברו עם החבר'ה שלכם, זה היצע וביקוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully