וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיימרית הותקפה ברחוב ע"י אישה: "את מפתה את בעלי עם התמונות שלך" - אבל אז נחשפה האמת

29.2.2024 / 0:08

קיארה קיטי היא גיימרית וכוכבת רשת פרובוקטיבית. אחרי שנזרקה מדרום קוריאה בגלל "שהלכה עם הציצים בחוץ", היא כעת "מככבת" בעוד שערורייה כשתועדה מותקפת ברחוב על ידי אישה, שגם זרקה עליה ביצים - אבל אז הסיפור קיבל טוויסט מפתיע

הגיימרית קיארה קיטי/kiaraakitty

קיארה קיטי היא גיימרית פרובוקטורית שמפרסת תכנים נועזים ברשת - ובגלל זה היא טענה שהותקפה על ידי אישה זרה שהאשימה אותה שהיא ניסתה "לפתות" את בן הזוג שלה עם התכנים הסקסיים והוולגריים שהיא מעלה לרשת. קיארה, שנקראת "קיקי" ברשתות החברתיותת, עלתה כבר בעבר לכותרות אחרי שלטענתה היא גורשה מדרום קוריאה לאחר ש"הסתובבה עם הציצים בחוץ" ואפילו מכרה צנצנות למעריצים שבתוכן היו.. הפלוצים שלה.

בשנה שעברה היא העלתה סרטון שבו היא מדברת עם השוטרת שעצרה אותה בדרום קוריאה. שלושה ימים לאחר מכן קיקי שיתפה שזרקו אותה מהמדינה בגלל "הציצים שלה". כעת, כוכבת האינטרנט השנויה במחלוקת נמצאת שוב בכותרות.

ב-9 בפברואר, היא הייתה בעיר קאושיונג שבדרום טייוואן בזמן שידור חי ב-Twitch, כשאישה בשמלה אדומה עברה לידה והחלה לזרוק עליה ביצים. בזמן שקיקי צורחת, האשיה נשמעת צועקת עליה, מאשימה אותה בפיתוי של בעלה ומזהירה אותה להתרחק ממנו. לאחר מכן קיקי אומרת בקול שהיא בכלל לא יודעת מיהו בעלה.

לאחר שהאישה מתרחקת, קיקי פונה למצלמה וקובעת שהמתקפה הזו הייתה תוצאה של פוסטים שלה ב-OnlyFans, בה היא מפרסמת תוכן מיני נועז למבוגרים.

תיעוד התקיפה

סיפור התקיפה סוקר ברחבה בתקשורת המקומית והעולמית וקיקי אמרה לכתבי חדשות טייוואנים למחרת שהיא דיווחה על התקרית למשטרה. פה הסיפור מקבל תפנית מפתיעה, שכן משטרת קאושיונג אמרה ב-11 בפברואר שזה לא קרה בכלל ושלא הוגשה שום תלונה על התקיפה.

אתם כבר מנחשים מה באמת קרה פה?

עוד בנושא
הגיימרית הכוכבת חושפת "בעלי המתעלל הכריח אותי לשדר בעירום"

פאשלה או פרובוקציה? הסטרימרית השנויה במחלקת נחשפה בעירום. זה העונש שקיבלה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סיפור התקיפה סוקר בהרחבה בתקשורת המקומית והעולמית וקיקי אמרה לכתבי חדשות טייוואנים למחרת שהיא דיווחה על התקרית למשטרה. פה הסיפור מקבל תפנית מפתיעה, שכן משטרת קאושיונג אמרה ב-11 בפברואר שזה לא קרה בכלל ושלא הוגשה שום תלונה על התקיפה.

חקירת המשטרה גילתה שהתוקפה הייתהה בכלל העוזרת הסינגפורית של קיקי, שעבדה איתה בשיתוף פעולה כדי למשוך תשומת לב ולהשיג צפיות ועניין עם המתקפה המבוימת, כך דווח בתקשורת הטייוואנית.

קיארה קיטי הודתה בשידור חי שהסרטון היה מתיחה והתנצלה על מעשיה, לאחר שמשטרת קאושיונג ביקשה ממנה לפרסם התנצלות פומבית שכן התקרית "השפיעה לרעה על תדמיתה של עיר הנמל הדרומית", כך דיווחה רשת פוקוס טייוואן.

שלשום (שלישי) הודיע מחלקת ההגירה הרשמית של המדינה שהגיימרית והעוזרת שלה עזבו את האי ולא יורשו להיכנס לטייוואן למשך חמש השנים הקרובות. מחלקת ההגירה הצהירה כי זרים אמנם רצויים בטייוואן כתיירים, אך הם לא יורשו לעסוק בפעילויות לא חוקיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully